[Preview] Noutati in teste (7)


In ultima vreme norocul nu m-a ocolit se pare si am primit/ castigat o multime de produse noi, interesante si majoritatea pe placul meu. Din pacate, cu timpul am stat cam prost si n-am apucat sa dau raportul aici, insa promit sa-mi iau revansa chiar acum, intr-un articol dedicat noutatilor in teste.


Cream SOS de la Retipalm are o descriere foarte interesanta si este urmatoarea mea crema de noapte. Abia astept sa o folosesc si sper sa-mi placa. In pachet am gasit mai multe pliante, cu diferite game, create in functie de nevoile pielii de pe fata sau de pe corp. Sunt, din cate inteleg, dermatocosmetice, deci nu contin parfum, parabeni, ingrediente de origine animala, coloranti, ulei mineral, silicon sau PEG. Aceasta crema cu proprietati anti-age poate fi folosita si pe corp si pe ten, dar eu as folosi-o doar pe ten; parca e pacat sa irosesc bunatate de ioni de argint din compozitie :)))


BB Cream-ul Idealia de la Vichy a devenit crema mea de zi preferata imediat ce am primit-o. Spre deosebire de BB Color-ul de la Comodynes, are SPF 25 si o nuanta deschisa, perfecta pentru tenul meu.  O prefer in special in zilele cu soare, iar in zilele in care acesta este zgarcit la vedere, aplic mixul de BB Color si crema de la zi cu SPF 15 de la Balea (detalii AICI). Ma gandesc sa le dedic un articol, dar va spun de pe acum ca Idealia este preferata mea ♥ Nu am fost niciodata fan Vichy, insa crema aceasta categoric m-a cucerit si probabil ca o voi cumpara.



Tot pentru ingrijirea tenului, am primit aceasta cura pentru o saptamana de la Clarins cu Gel Fondant hidratant. Avand in vedere ca nu are SPF, il voi folosi doar seara, dupa aplicarea lichidului cu 2% BHA. O mostra pare sa ajunga chiar si pentru doua utilizari, asa ca in doua saptamani o sa-mi pot face o idee daca merita sau nu. Nu am apucat sa-i verific ingredientele, dar am ramas cu impresia ca, in general, Clarins are produse formulate destul de bine.


Gelul de dus Thermal SPA Ocean Vitality de la Palmolive este unul dintre gelurile de dus preferate in acest moment. In special mirosul imi place la nebunie si partea buna este ca si persista pentru o ora-doua, timp in care ma simt curata si revigorata. Face spuma multa, curata eficient si nu usuca pielea, deci din partea mea are nota de trecere. Am vazut ca sunt trei game (Ayurituel, Thermal Spa si Aromatherapy) si parca le-as incerca pe toate. Mi-aduc aminte ca inainte sa dea peste mine nebunia bio/ natural/ handmade, eram mare fan al gelurilor de dus Palmolive si chiar le preferam celor de la Dove sau Nivea. 


Balsamul de par de la Pantene Pro-V l-am primit de la Rossmann si intra si el pe lista noutatilor preferate din ultima vreme. Datorita lui, am renuntat la serul pentru intindere de la L'Oreal si-mi place ca-mi lasa parul descurcat si lucios. Dupa balsamul pentru par vopsit de la Nature's Gate de pe iHerb, nu ma asteptam sa-mi placa atat de mult un produs "ne-natural, ne-bio". Ce sa spun, balsamul acesta este o surpriza placuta! 


Tot de la Rossmann am castigat acest sapun cu lavanda si nalba de la Alterra (gama lor cica bio). Din pacate, acest produs il incadrez la dezamagiri, pentru ca mirosul nu persista si nici urma de lavanda, usuca pielea mainilor si mai contine si alcool (din-ala din culturi bio! -:) ).


Cei de la for me m-au ales tester intr-o alta campanie de-a lor, de data aceasta pentru pasta de dinti cu microparticule active de la Oral B si Blend-a-Med. Trebuie sa va spun ca la prima utilizare am fost oarecum surprinsa, nici eu nu stiu daca placut sau neplacut... Aceasta pasta de dinti nu este tocmai obisnuita exact datorita acelor microparticule, care iti dau senzatia ca te speli cu... nisip! :)) Bine, ele se dizolva in timpul periajului, dar in primele secunde exact aceasta este senzatia. Nu stiu cum se comporta pe o perie normala, insa pe cea electrica pasta nu face spuma aproape deloc - dar asta nu ma deranjeaza prea tare, pentru ca la final imi simt dantura curata si respiratia proaspata. Aroma mentolata este ok, nici prea slaba, nici prea puternica. Mie imi place, sa vedem ce spun si prietenii carora le-am oferit mostre :)


Dupa doua-trei zile de cand am primit pasta de dinti, au sosit aceste sticlute cu apa de gura de la CB12. Foarte tare, nu-i asa? Nu folosesc apa de gura in mod constant, dar am perioade in care mi se pune pata ca vreau si mai multa ingriire si-mi iau si eu ce-mi sare in ochi de pe raft. Lasand la o parte ambalajul cute si practic, numai bun de tinut in poseta, pot spune ca-mi place tare mult, mai ales dupa un pranz in care s-au strecurat ceapa verde sau usturoi si nu vreau sa ma jenez sa intru in discutii cu colegii. Ca fapt divers, la mine la serviciu, dupa masa de pranz, foarte multi se duc si se spala pe dinti, asa ca o clatire cu apa de gura nu este nimic iesit din comun ;)

Nu stiu daca ati observat, obisnuiesc sa inchei articolele de acest gen, cu produse alimentare. Si de data aceasta fac la fel :) Coletul de mai sus, plin cu nici mai mult nici mai putin de 25 de pungi (5 mari si 20 mici) de chipsuri cu rozmarin din gama Naturals de la Lorenz a sosit intr-o vineri si mi-a pus la incercare vointa de peste week-end, mai ales ca imi plac chipsurile de mor, din pacate :( Trebuie sa marturisesc ca am cedat in fata lor, impreuna cu prietenii stransi la povesti, jocuri de carti si gratare din zilele care au urmat. Nu-mi pare rau, au fost tare buni si nu au atarnat chiar atat de greu la cantar. Oricum, am incercat sa scap de ei cat mai repede posibil, asa ca ori de cate ori am avut ocazia, am impartit chipsuri ca la pomana :)) 

Si cam atat deocamdata, eu zic ca-i suficient ;) Acum va invit sa-mi spuneti daca va tenteaza sau ati incercat deja ceva de aici  si despre ce ati vrea sa cititi prima data. 


Comentarii

  1. Eu sunt curioasa in privinta gelului de dus de la Palmolive. Chiar astazi am terminat gelul lor exfoliant si am fost foarte multumita de el.

    http://claudiaschoice88.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ai facut curioasa in privinta cremei de la Vichy.:) Cred ca as gasi mostre prin farmacii pe aici. Am avut un fdt de la ei care mi-a placut tare mult.

    Imi place ca-s generosi cu mostrele, or trimit... or nu!!!:)
    F. fain ca s-au gandit sa-ti dea mostre din crema Clarins pt o sapt. - am invatat si eu cu ocazia asta zilele sapt. in germana :)))
    Sper sa-ti mearga bine cu ea, este tentanta!

    Pasta de dinti si apa de gura imi fac cu ochiul. Apa de gura am inceput sa folosesc din nou de curand - am ales Listerine, Stay White... imi amorteste intreaga cavitate bucala in cele 30 de sec. cat "ma joc cu ea", dar... rezist dupa care... "alerg cu gura dupa vant", vorba bunicii! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa scriu despre BB Cream-ul de la Vichy, chiar merita o postare. Imi place foarte mult. Singurul minus este ca dupa cateva ore incep sa lucesc in zona T, dar rezolv cu pudra matifianta.

      Dupa Freitag urmeaza Samstag si Sontag ;)

      M-ai amuzat cu apa de gura :)))

      Ștergere
  3. waww , ce de produse , sa le folosesti cu placere !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, multumesc. Astea nu-s toate, mai pastrez cateva petru luna viitoare ;)

      Ștergere
  4. Ai ceva produse de testat! Luna asta a fost norocoasa pentru tine

    RăspundețiȘtergere
  5. Am incercat eu gelul de la Palmolive si din pacate sau nu, il intrece pe cel de la Dove, dar senzatia de dupa este nevoia unui nou dus in urmatoarea jumatate de ora.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alice, nu inteleg :)Cum adica iti vine sa te speli dupa jumatate de ora de la dus???
      Mie imi place deocamdata, dar un minus tot are: simt nevoia aplicarii unei lotiuni dupa dus, chiar daca nu de fiecare data...

      Ștergere
  6. ce de-a produse ai primit!! sa le folosesti cu drag

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare