Ce am purtat pe unghii in Mai

Luna trecuta am inaugurat un nou gen de postare si daca am vazut ca a avut succes, am zis sa continui, asa ca azi va arat cu ce mi-am colorat unghiile in mai. Inceputul lunii m-a prins in Romania, unde m-am bucurat din plin de soare, asa ca am preferat nuante tipice acestui minunat anotimp caruia aici ii duc lipsa :( Nu mi-e dor de canicula toropitoare, dar m-am saturat de ploaie, intuneric si frig! La mine in hol se gasesc incaltari de toamna-iarna, dar si sandale si papuci! Ce sa spun, sunt confuza: in calendar vad iunie, dar afara vad septembrie-octombrie...

Sa trecem insa la ceva frumos colorat :)




Care va place mai mult?


Comentarii

  1. Toate sunt frumoase dar cel mai mult mi-a placut prima si a patra. Chiar sunt de vara.
    Mihaela Adriana

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase nuante!
    Cel mai mult imi place Essence 06 Bella :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Cel mai mult imi place oja Bella :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Toate sunt superbe!♥
    imi plac in special cea albastra si cea turcoaz:D
    miss-lorrie.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Rival de Loop 131L este absolut fantastica!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca va plac culorile mele :) Incerc sa le alternez, sa le combin, astfel incat sa le folosesc pe toate.

    RăspundețiȘtergere
  7. Rival de Loop cea visinie si Essence - superbe! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Super toate! M-ai facut sa imi amintesc ce spunea un amic despre iubita lui "cred ca uneori isi schimba culoarea la unghii si de 2 ori pe zi" :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce amuzant tipul! :) Eu o schimb de doua ori pe saptamana, dar in ultima vreme am cam tras chiulul... O sa vedeti luna viitoare :))

      Ștergere
  9. Prima imi place cel mai mult si mai mult!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare