IN & OUT - My Beauty Routine (9)

Am ramas in urma tare cu postarile, dar am o perioada extrem de agitata la serv. Nu stiu cum se descurca altele cu serviciu, familie, viata sociala si blog, dar eu am seri in care ajung atat de obosita, incat nu mai vreau sa vad laptopul, daramite sa mai scriu ceva :( Sper ca lucrurile se vor calma, asa ca pana atunci scriu printre picaturi, cand apuc. Azi am fugit de la serviciu mai repede decat de obicei, tocmai ca sa mai scriu ceva aici ;)

Pentru ca am adunat o multime de recipiente goale, prefer sa scriu despre ele inainte de a le arunca la reciclat. 

  • demachiantul de ochi bifazic de la Rival de Loop a fost preferatul meu mai bine de un an de zile. Cum am prins promotii, cum am cumparat cate 4-5 flacoane. Nu am sa-i reprosez nimic, este un produs excelent din punctul meu de vedere, cel mai bun din tot ce am incercat pana acum.
  • cu toate astea, am decis sa mai reduc din multimea de recipiente din baie, asa ca odata cu ultimul flacon, am trecut pe lotiunea micelara Sensibio de la Bioderma. Nu cred ca mai are sens sa spun ceva despre ea, nu-i asa? Toata lumea o stie, toata lumea o iubeste si o foloseste ;) Imi place si mie, desigur, curata eficient si delicat machiajul ochilor, oricat de puternic ar fi. Nu folosesc mascara waterproof, deci nu stiu cum se comporta in cazul ei.
  • crema de seara de la Balea Med Ultra Sensitive a fost preferata mea in ultimele luni si am inclus-o la favoritele lunii ianuarie. Hidrateaza bine, se absoarbe rapid in piele si nu lasa film gras, asa cum o fac multe creme de seara. Nu am stat sa-i verific toate ingredientele, dar din cate am observat, gama Balea Med Ultra Sensitive are produse foarte reusite, fara iritanti. Pielea mea nu s-a plans deloc pana acum si daca raman in pana de idei, aceasta este o optiune.
  • am inlocuit-o cu crema de zi anti-rid cu hialuron si ulei amla de la Dr. Scheller, pe care am primit-o de la Rossmann. Din pacate, contine alcool (listat printre primele ingrediente) si nu vad nicaieri mentionat factor de protectie, asa ca am decis sa o folosesc pe post de crema de noapte. Are un miros cam ciudatel (dar nu neplacut), lasa film gras, dar deocamdata nu mi-a cauzat neplaceri. Cu toate astea, nu este un produs pe care sa-l cumpar, chiar daca printre ingrediente se numara cateva uleiuri vegetale cunoscute pentru proprietarile lor benefice pielii si aloe vera.
  • roll-on-ul de la HidroFugal l-am inclus la favoritele lunii februarie si l-am folosit cu drag si spor pana la ultima picatura. V-am spus atunci, o spun si acum: imi place, este eficient si nu pare sa aiba ingrediente periculoase. Si-a facut treaba cu brio, are si un miros placut si discret, deci cu siguranta ca il voi cumpara. 
  • l-am inlocuit cu roll-on-ul cu aloe vera de la Alvera, disponibil pe iHerb. Si acesta imi place si-l recomand, pentru ca este eficient, are un miros foarte fain si nu contine niciun iritant. Nu stiu care dintre cele doua roll-on-uri imi place mai mult, ambele imi par la fel de eficiente si bune. Probabil le voi alterna ca sa nu ma plictisesc, desi cel de la HidroFugal este mai accesibil, ca dau fuga in DM si-l iau imediat.
  • serul Pure Radiance Skin Brightening de la Paula's Choice este serul preferat dintre cele incercate de la PC. L-am inclus la favoritele lunii martie si sunt in continuare incanta de el. Il folosesc in fiecare dimineata, pe intreaga fata si-mi place la nebunie efectul de luminozitate pe care il confera tenului meu. Primul tub l-am terminat in urma cu vreo doua saptamani, deci m-a tinut cam 3 luni. Deocamdata nu ma tenteaza sa-l schimb, chiar daca nu observ disparitia petelor de melasma. Vizibila insa este intreaga textura a pielii, care arata atat de bine, incat nu simt nevoia unui fond de ten, ba chiar am zile in care aplic doar pudra matifianta pentru uniformizarea culorii si atat! Trebuie sa-mi fac timp sa scriu un articol despre evolutia tenului meu din 2011 de cand am inceput sa folosesc produsele Paula's Choice. Am carcotit eu o vreme, dar cred ca efectele si schimbarea sunt vizibile. Ce sa fac, rabdarea nu este punctul meu forte :)
  • despre spray-ul pentru uscare rapida de la Essence am scris aici. Nu eram foarte multumita de el, cum n-am fost multumita de niciun spray de genul acesta dintre cele incercate pana acum. Adevarul este ca nu am gasit niciun produs care sa inlocuiasca top sealer-ul de la Essence. Cu siguranta ma voi intoarce la el cat de curand...
  • l-am inlocuit cu picaturile Express Dry tot de la Essence despre care am citit de bine pe mai multe bloguri. Ei bine, mie mi se pare o porcarie! Nu fac nimic :( Poate nu stiu sa-l folosesc, nu stiu ce sa zic... L-am aplicat imediat dupa aplicare, dar si dupa 1-2 minute de la aplicare. In ambele cazuri, daca am atins ceva in urmatoarele minute, manichiura s-a stricat! L-am aplicat si pe lacuri despre care stiam ca se usuca repede si rezultatul a fost la fel de prost :( Nu cred ca am rabdare sa le termin, o sa le fac vant  curand...
  • uleiul de avocado si uleiul (dezodorizat) de cocos de la Now Foods le-am luat de pe iHerb pentru  a le folosi pe post de masti capilare. Cum prindeam o zi in care nu ieseam din casa, cum imi puneam un mix de uleiuri de cocos, avocado si ulei esential de grepfruit roz si stateam asa de dimineata pana seara. Iar sunt carcotasa si spun ca mare lucru nu am observat, dar cred ca nici rau nu au facut. Eu am un stres cu caderea parului, dar sincera sa fiu, nu ma astept ca uleiurile vegetale sa rezolve problema asta. Inca nu mi-am cumparat alte uleiuri, dar nu rentunt complet la idee.
  • uleiul de galbenele de la Avalon l-am luat de pe Biomonde.ro si l-am folosit in special dupa epilat si cand aveam vreo rana, vreo buba etc. Am vrut sa-mi fac un unguent precum cele disponibile in magazinele naturiste, dar n-am mai apucat... Este produs in Germania, asa ca o sa-l caut prin Reformhaus-urile de aici. Este un ulei foarte bun la casa omului, mai ales datorita proprietatilor cicatrizante excelente.
Deocamdata atat, mai las si pe luna urmatoare :) Ati incercat vreunul dintre produsele de mai sus? Ce experienta ati avut?


Comentarii

  1. Wow.. o groaza de produse. Ai putea sa recomanzi niste produse pe care sa le folosesc zilnic si care sa-mi asigure un ten frumos? Adica un sapun, un tonifiant o crema de zi. Mie imi place "sa am poseta usoara". Poate mai sunt si alte doamne interesate in a folosi numai cateva produse.. din spirit economic sau practic). Eu am ten normal (ca si cantitate de sebuum) cu tendinte de puncte negre pe nas.. f putin visibile si pori putin largiti pe obraji. Multam pt sfat... poate il incluzi intrun noi articol :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai ca nu-s asa multe :P

      Daca vrei un ten frumos, trebuie sa aloci timp si rabdare. Si buget uneori ;) Dintre cele enumerate de tine, tonerul il gasesc inutil, asa ca nu-ti recomand nimic.

      Cand vreau sa-mi cumpar produse pentru ten, cel mai simplu imi e sa caut recomandarile Paulei Begoun pe Beautypedia: http://www.paulaschoice.com/beautypedia/
      Acolo gasesti produse de la o multime de branduri, mai ieftine si mai scumpe, cotate in functie de ingredientele folosite. Pentru ca, asa cum ti-am spus, este important ca produsele folosite sa nu contina iritanti.

      Schema mea de ingrijire zilnica arata cam asa:
      Dimineata:
      1. Curatarea tenului: uneori doar cu lotiune micelara (Sensibio de la Bioderma), alteori cu sapun facial (acum am unul de la Paula's Choice din gama Clear). Foarte bune sunt gelurile de curatare de la Physicians' Formula si Eucerin (disponibile pe iHerb) si mi-a atras atentia spuma Balea Med din gama Ultra Sensitive.
      2. Aplic serul pentru iluminare de la Palua's Choice.
      3. Aplic BB Cream de la Vichy care are si SPF. Eu nu ies din casa fara SPF, indiferent de anotimp ;)

      Seara:
      1. Demachiere cu lotiunea micelara;
      2. Spalare cu gel de curatare a tenului;
      3. Tratament (BHA sau AHA);
      4. Crema/ ser/ ulei.

      Par multe, dar asa cum am spus la inceputul comentariului, daca vrei un ten curat si fara riduri, trebuie sa investi putin timp ;)

      Ștergere
  2. Doar apa micelara Bioderma am folosit = love,love,looove! :)) M-ar tenta serumul acela PC...Hmm... ah si rollon-ul de pe iherb...dar si produsele Now... cred ca toate,pana la urma! :P :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dana, sa incerci si noua lotiune micelara de la L'Oreal. Am citit ca se apropie de Bioderma, sunt chiar foarte curioasa...
      Hai odata cu comanda aceea de la iHerb!!! :))

      Ștergere
    2. De cateva zile tot studiez niste pensule pe ebay (dupes dupa RT)... iar din filmuletele de pe YT, par chiar bune... cred ca iau cateva, prea tentante sunt!:) De pe iherb as lua si niste pensule RT cand as da o comanda.. tot e reducerea aceea la prima comanda, da' acum vreau sa vad daca sunt ok astea...sunt de cateva ori mai ieftine ca RT si par bune.
      Nu cred ca am zarit lotiunea micelara de la L'OREAL in mag. ..bine, nici nu prea le-am colindat in ultima perioada... Si mie mi-a atras atentia vazand-o in review-uri online. Toate ca toate,da' acnee sa nu provoace..
      Pana una-alta am impresia ca a aparut acel gel de dus crema..sau ce este!?.. de la Nivea :P Acela de care vorbeai recent intr-o postare. L-am vazut si intr-un review la noi... de-l gasesc, pe el! :)
      Pup u!

      Ștergere
    3. Eu am o singura pensula RT, Expert Face si sta degeaba :( Am luat-o pentru aplicarea fondului de ten, insa nu am fost multumita si am folosit-o pe post de aplciator pentru blush. In momentul in care am primit blushul de a Artdeco, am lasat-o balta si am revenit la pensula mea de blush luata prin 2010 de pe Coastal Scents. Deci momentan nu ma mai tenteaza nicio pensula, simt ca am suficiente (7 sau 8).

      Ah, chiar sunt curioasa daca a aparut si-n Ro In Dusch Body Milk de la Nivea! Este o crema de corp care se clateste :)

      Pups back!

      Ștergere
  3. Hallo,

    hai ca vin si eu cu opinia, asa cum am promis :))

    Am folosit de la Bioderma lotiunea micelara Sebium H2O si crema de zi Pore Refiner pt piele mixta, grasa (cele in varianta verde) si pot sa spun la mie mi-au placut foarte mult. Isi fac treaba foarte bine, dupa 3-4 utilizari deja am vazut mici schimbari: porii mai inchisi, pielea mai mata si mai fina. Numai laude am pt produsele astea, pt ca eu am tenul mixt si in zona T stralucesc ca un beculet iar crema+ lotiunea micelara reusesc sa controleze asta excelent. Ma tenteaza sa probez si alte produse Bioderma, mai ales ca au oferte periodic si preturi foarte ok.
    Deodorantul HidroFugal e preferatul meu, l-am descoperit in iarna si dintre toate pe care le am e singurul pe care l-am luat cu mine in tara si asta zice multe:))) Eu folosesc varianta solida pt ca pur si simplu nu-mi plac rollon-urile. Sint curioasa daca face fata la caldurile din Ro
    Uleiul de cocos de la Now Foods l-am comandat si eu pe Iherb si il tot pun ”in fata” sa-l folosesc insa nu-i gasesc un rost anume.L-am folosit pe post de crema, nu-mi place, l-am folosit pe post de masca de par, nu-mi place, mai ramine sa-l pun pe paine, poate asa ...:)))
    Iar demachiantul de la Rival tot la recomandarea ta l-am luat (ca si multe altele) si nu prea ne intelegem. L-am lasat acasa si ma gindesc sa-i mai dau o sansa cind ma intorc.
    La urmatoare comada pe Iherb testez si eu deodorantul de la Alvera (in stick, bineinteles) ca toata lumea il lauda si vreo crema de fata si de ochi de la Weleda.
    Cam astea sint experientele mele cu produsele pe care le-am folosit ”impreuna”. Te astept cu noutati!
    Tschuss :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crema de Zi Pore Refiner era de la Bioderma sau de la Dr. Scheller, ca n-am inteles? :) Tot ce am incercat de la Bioderma mi-a placut, au produse foarte bune intr-adevar...

      O sa incerc si eu varianta stick de la HidroFugal, daca zici ca si aceea e ok. Pana una alta mi-am re-comandat deo de la Alvera de pe iHerb ;)

      Uleiul de cocos este ok pe par, dar si pe paine sau in prajituri! :) Ia sa-l incerci, este delicios! Este bun si de dat pe corp, cum sa nu-i gasesti utilizare cand are atatea? :)

      Imi pare rau ca nu-ti place demachiantul de ochi RDL :( Mie mi se pare the best din tot ce-am incercat ;)

      Produsele Weleda sunt mai ieftine pe iHerb decat la noi? La ce-ti mai iei crema de ochi cand cea pentru ten ar trebui sa fie suficienta? :) E pur marketing, draga mea ;)

      Te-am pupat si eu!

      Ștergere
  4. M-ar tenta si pe mine serul de la PC, si parca as mai vrea un toner de la ei...numa sa ma hotaraesc exact ce si cum !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ma intrebi pe mine, tonerele mi s-au parut de-a dreptul inutile ;) Ar fi ultimul produs pe care l-as cumpara de la PC.
      Serul este foarte fain, dar cred ca necesita o folosire indelungata pentru a avea efecte in estomparea petelor. Eu il voi cumpara pana observ acele efecte :))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare