IN & OUT - My Beauty Routine (28)

Nu-mi vine sa cred ca n-am mai scris de doua luni, dar cand ma gandesc la cat de intense si aglomerate au fost, imi dau si eu seama ca nu am avut timp sa ma asez la scris, in liniste. Azi este o duminica ploioasa de toamna, iar maine este ziua nationala a Germaniei si avem liber, asa ca profit de ocazie si revin cu un nou articol pe blog.
Asa cum v-am obisnuit, dupa fiecare pauza, trec in revista produsele consumate si noutatile din ultima vreme si sper sa gasesc timp si lumina buna si pentru favoritele lunilor de pauza pentru ca am cateva care chiar merita mentionate.

  • uleiul demachiant de la Balea este demachiantul meu preferat la dus. Mi se pare absolut genial, asa ca atunci cand DM/ Balea a anuntat retragerea lui de pe piata, m-am dus si mi-am facut provizii inca 4 flacoane. Se pare insa ca in urma protestelor consumatorilor incantati de produs, cei de la DM/ Balea au decis sa-l pastreze la raft, ceea ce nu poate decat sa ma bucure pentru ca, intr-adevar, este un produs foarte bun, care curata rapid, complet si bland machiajul de orice fel. In plus, are ingrediente putine si bune, iar pretul este imbatabil.
  • inainte de fiecare sesiune de fitness imi curat machiajul de peste zi, iar in acest scop folosesc lotiune micelara sau lapte demachiant. Lotiunea micelara de la Balea este inca un produs reusit si de succes, pentru ca ofera o curatare blanda, completa si rapida, fara sa usture ochii sau sa-mi irite tenul. Lotiunea este disponibila in mai multe variante, dar aceasta este singura care are ingrediente bune, fara iritanti. Imi pare la fel de buna ca Sensibio de la Bioderma, iar pretul este incomparabil.
  • cand s-a terminat, am inlocuit-o cu laptele demachiant de la Nivea, primit la testare in campania de lansare pe piata. Imi place, curata eficient, nu lasa tenul lipicios si nici uscat, nu irita ochii, insa cumva prefer apele micelare pentru demachiere, mai ales pentru ochi. 
  • gelul de curatare de la Burt's Bees mi-a placut foarte mult, pentru ca-mi curata tenul foarte bland si-l lasa atat de hidratat ca as fi putut sa renunt la crema hidratanta (seara). Textura onctuoasa nu facea spuma deloc, dar avea un miros tare placut de portocale, iar ingredientele mi-au parut safe.
  • l-am inlocuit cu spuma de curatare de la Balea, luata din greseala, cand cautam, de fapt, uleiul demachiant intr-un tub similar (dar cu alte culori), vazut la diferite bloggerite. Se pare ca a fost retras de pe piata, dar eu nu stiam la vremea aceea. In orice caz, nu-mi pare rau de achizitie. Din cate am verificat, ingredientele sunt sigure pentru piele si sunt foarte multumita de cat de bine curata tenul, fara sa-l lase uscat. Are textura unui gel de ras si face multa spuma, mai ales cu buretelul konjac.
  • tonerul Brightening Clementine +C de la Andalou Naturals (link) l-am folosit dupa fiecare spalare, pentru un plus de hidratare pentru ca, sincera sa fiu, nu ma asteptam sa imi stearga pistruii aparuti pe timpul verii in ciuda protectiei ridicate. Cotat ca fiind GOOD pe Beautypedia, i-am dat o sansa, dar nu pot spune ca mi-a placut in mod special, desi mi-am simtit tenul hidratat dupa clatire.
  • l-am inlocuit cu tonerul Evenly Radiant Brightening de la DermaE (link) care-mi place mai mult. De fapt, se pare ca prefer tonerele de la DermaE, chiar daca, in primele zile de folosire, imi apar cosuri razlete. Nu observ efecte de iluminare, dar imi place cum imi simt tenul dupa curatare. Il folosesc in special dimineata, dar si inainte de sala, dupa demachiere, pentru ca daca transpir nu are sens sa folosesc o crema.
  • crema de zi Revitalift cu SPF 30 de la L'Oreal am cumparat-o cand nu mai aveam nicio crema cu SPF ridicat, pentru zilele in care nu stau prea mult afara. Nu mi-a placut ca era la borcan, dar a fost o urgenta, in lipsa unei alternative rapide, la indemana. Ingredientele au fost ok, nu mi-a cauzat iritatii si mi-a hidratat tenul suficient, fara sa-l lase gras sau alb, dar nu a avut niciun efect matifiant.
  • am inlocuit-o cu crema de zi Hydrabio cu SPF 30 de la Bioderma, primita la lansare, care a devenit crema mea preferata pentru zilele de primavara/ toamna-iarna, cand soarele nu este atat de puternic. Atunci cand o folosesc, tenul meu arata atat de frumos, radios ca nu-mi vine sa-l acopar cu nicio pudra sau vreun fond de ten. Imi place ca este la tub si cu siguranta ca o voi cumpara.
  • crema de zi colorata Aquafluide SPF50+ de la Bioderma a fost crema verii 2015. Am preferat varianta colorata, ca sa scap de aplicarea unei pudre sau a unui fond de ten. Mi-a placut mult cum a aratat tenul, mi l-a protejat foarte bine, doar ca mi-a patat hainele, mai ales cele albe.
  • de aceea, vara aceasta am preferat o varianta incolora - Crema cu SPF 50+, mai ales ca am inteles ca varianta aceasta are cel mai ridicat nivel de protectie impotriva UVA si UVB. In ciuda SPFului ridicat, mi-au reaparut petele de melasma, dupa ce m-am chinuit ani de zile sa le sterg cu hidroquinona, dar asta si pentru ca vara aceasta am avut un concediu ceva mai relaxat, cu ore intregi petrecute pe plaja, de dimineata pana seara, cu pauza in orele de foc. Lasa film gras si alb, asa ca am trebuit sa aplic fond de ten, pudra sau BB Cream.
  • la capitolul serumuri, pe care le folosesc doar seara, am reusit sa termin cateva. 1% Retinol Treatment de la Paula's Choice mi-a placut mult si nu am avut niciun fel de reactii neplacute la el. L-am aplicat de 2-3 ori pe saptamana, uneori simplu, alteori amestecat cu o crema hidratanta. Nu stiu daca datorita lui sau a intregii rutine, tenul meu arata bine si inca fara riduri. L-am inlocuit cu 1% Retinol Booster tot de la Paula's Choice, din care pun 2-3 picaturi in serum sau crema de seara. Tenul arata bine, insa nu-mi pot da seama daca prefer booster-ul sau serumul. Probabil ca le voi alterna, ca sa nu ma plictisesc. 
  • uleiul ayervedic de la QMilk l-am primit la testare si l-am folosit de 2-3 ori pe saptamana, pe tenul umed, dupa aplicarea unui toner. Mi-a placut hidratarea oferita, dar nu si faptul ca ma trezeam cu tenul gras, mai ales pe frunte, iar parul se ingrasa ma repede din cauza asta. L-am inlocuit cu Double Serum de la Clarins, primit la testare, tot sub forma uleioasa, dar nu atat de gras ca cel de la QMilk. Il amestec uneori cu boosterul de la Paula's Choice sau cu alt booster de la Clarins - Detox (in curand o sa apara pe blog). Imi place mult cum arata tenul a doua zi.
  • tot la consumate intra si Ultra Light Super Antioxidant Concentrate Serum de la Paula's Choice, in varianta trial size, care mi-a placut mai mult decat cel pentru ten uscat ( in tub albastru inchis). Cu siguranta ca il voi cumpara in varianta full size. 
  • Serumul cu Colagen si ioni de argint de la SBC l-am primit la testat si l-am folosit pe post de crema de seara, pentru ca imi placea mult hidratarea oferita. Nu-mi ingrasa tenul si a intrat la favoritele lunii aici (link)

  • in ceea ce priveste gelurile de dus, parca niciodata nu-s prea multe si cand vine vorba de ele, fac exceptie de la regula personala de a nu avea desfacute mai multe produse de acelasi fel. Am mai spus-o si in alte randuri: cea mai importanta calitate a unui gel de dus este mirosul si abia apoi hidratarea. Ingredientele nu conteaza atat de mult, din moment ce ma clatesc rapid. Gelurile de dus Le Petit Marseillais mi-au placut foarte mult si au fost excelente din toate punctele de vedere: miros placut si persistent, nu uscau pielea si faceau o spuma bogata de era o placere sa fac dus cu ele. Gelurile Fa din gama Magic Oil primite la testare au fost ok, dar nu m-au impresionat nici ca miros, nici ca hidratare. Cel din poza, cu portocale, a fost preferatul meu, de aceea l-am si lasat la urma.  
  • le-am inlocuit cu gelurile de dus de la Balea - cu cirese si migdale, cu vanilie si mure (ambele primite de la DM) si cu limeta si menta (am fost cucerita la raft de miros si pacalita de editia limitata). Le alternez in functie de chef, dar vara l-am preferat pe cel cu menta si limeta, datorita parfumului fresh, exotic. Toate miros placut, dar nu durabil, fac spuma si cam usuca pielea.

  • lotiunea de corp cu lamaie si vanilie de la Balea am primit-o cu ocazia aniversarii a 20 de ani de existenta a brandului. Are o consistenta foarte lejera, intra rapid in piele, hidrateaza multumitor si are un miros foarte dulce, de prajitura. Mi-a placut.
  • am inlocuit-o cu lotiunea de corp de vara de la Charlotte Meentzen primita de la ei impreuna cu un balsam de dus pe care il voi folosi la iarna. Nu am vazut produsele acestui brand in magazine/ plafare, dar pot fi cumparate online. Imi place foarte mult, pentru ca in ciuda texturii lejere, hidrateaza foarte intens, iar parfumul fructat, fresh, ramane multa vreme pe piele sau in haine. 

  • crema Ultra Sensitive de la Babylove am primit-o de la DM, impreuna cu multe late produse pentru bebelusi despre care am tot scris pe blog, ca doar ce-i bun pentru bebelusi e bun si pentru adulti. Este foarte hidratanta, asa ca am folosit-o pe corp, dar si pe maini sau calcaie. Nu are parfum si ingredientele sunt blande cu pielea.
  • am inlocuit-o cu crema pentru maini cu bumbac si magnolie de la Aldo Vandini, primita de ziua mea de la o colega si cu untul pentru picioare Aliqua, primita de la Budni, un lanyt de drogherii similar cu DM si Rossmann. Ambele isi fac treaba bine, sunt hidratante si miros placut. Crema de maini nu lasa deloc film gras si pentru asta e tocmai buna vara sau la serviciu.

  • deo-stick-ul cu lavanda de la Tom's Of Maine (link) l-am luat de pe iHerb si mi-a placut foarte mult, la fel ca celelalte deo-stick-uri incercate de la acest brand. Are ingrediente sigure pentru piele, miroase placut, dar nu intens si protejeaza de mirosuri neplacute fara sa inhibe transpiratia. A facut fata in diferite situatii si dupa ce termin ce mai am "pe stoc", voi incerca si alte variante.
  • l-am inlcuit cu un roll-on de la Alverde, primit de la DM, care m-a dezamagit teribil. Are ingrediente ok, dar nu protejeaza deloc impotriva mirosurilor si lasa un film lipicios care pateaza hainele, daca ma imbrac imediat dupa aplicare. E pe terminate, dar il folosesc impreuna cu un deo spray, pentru ca nu vreau sa risc. Nu-l recomand!

  • samponul uscat este de nelipsit in arsenalul meu de produse pentru par. Ma salveaza in situatiile de urgenta si n-as putea sa renunt la el. Samponul uscat pentru par saten de la Balea este favoritul meu, desi am incercat de la diverse branduri, iar varianta aceasta imi place mai mult decat cea clasica - oricum nu se mai gaseste, dupa ce au lansat variantele colorate, pentru diferite tipuri de par. 
  • l-am inlocuit cu samponul uscat XXL Volume de la Batiste, primit de la ei, dar care nu-mi place deloc, pentru ca-mi face parul imposibil de pieptanat. Intr-adevar, il infoaie bine de tot, nu lasa asa puternic urme albe, dar nu-mi face nicio placere sa-l folosesc din cauza inconvenientului cu pieptanatul, mai ales ca-s stresata ca-mi tot cade parul.

  • mascara Lash Princess de la Essence am primit-o la testare, ca eu nu mi-as fi luat-o, dupa dezamagirile avute anterior. Ei bine, aceasta a fost o surpriza placuta neasteptata, pentru ca s-a dovedit a fi mai tare chiar si decat Le Volume de Chanel, pe care l-am declarat revelatia anului 2013 aici (link). Am pus poze pe Instagram, pe pagina de Facebook, dar si pe blog aici (link) pentru ca am fost foarte impresionata de alungirea si volumul oferite.
  • am inlocuit-o cu Volume Mascara de la BeYu, primuta la testare, care nu este cine stie ce, doar ca-mi coloreaza genele. In rest, trebuie sa o folosesc impreuna cu clestisorul Shu Uemura ca sa am parte de volum si curbare.

  • despre top coat-ul pentru uscare rapida Better Than Gel Nails de la Essence nu mai am ce sa adaug, ca l-am tot mentionat aici si numai cuvinte de lauda am. Este, in continuare, preferatul meu si am mereu o sticluta de rezerva. L-am inlocuit, temporar, cu Insta-Dri de la Sally Hansen, primita de la ei, care-mi place mult, atat doar ca se usuca prea repede si niciodata nu apuc sa termin sticluta.
  • in ceea ce priveste base-coat-ul, favoritul meu este Nail Repair de la Micro Cell 2000, recomandat de o prietena careia m-am plans ca nu gasesc niciun remediu contra exfolierii unghiilor. Ei bine, pot spune ca l-am gasit si nu ma mai despart de el! Este cel mai scump produse de acest gen, dar categoric merita. Unghiile nu mi se mai exfoliaza atat de usor, cresc repede, nu se mai rup, iar lacurile de unghii tin uneori mai bine de o saptamana, daca nu ma plictisesc si am timp sa o schimb mai repede.

  • a trebuit sa mai arunc din lacurile de unghii, pentru ca nu mai aveam spatiu pentru unele mai noi si nu avea sens sa le mai pastrez pe cele vechi, ingrosate sau nefolosite de mult timp. Astfel, am eliminat prima mea oja Essence - No More Drama (swatch aici), dar si doua de la Aroma - nr. 011 si nr. 054 (swatch-uri aici). Sincera sa fiu, imi pare rau de fiecare oja de care ma despart, dar am atat de multe si atat de putine degete :)
Deocamdata atat, desi nu stiu cum se face ca punga cu recipiente goale este tot plina pana la refuz, ceea ce inseamna ca va urma un articol similar cat de curand. Sper ca odata cu venirea sezonului rece voi avea mai mult timp sa scriu si imi doresc sa ma cititi in continuare, pentru ca pentru voi, cititorii mei, continui sa revin aici, chiar daca mai rar.

Comentarii

  1. Bine ai revenit cu o mulțime de tentații ca de obicei! Cred ca voi ceda inițial cremei Bioderma cu spf 30 apoi mai vedem. Aproape în fiecare zi am verificat blog ul tău sa văd dacă nu ai mai publicât ceva,și mă bucur ca ai facut-o. La cât mai multe articole!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daniela, multumesc mult pentru mesaje/ comentarii. Ma bucur ca ma citesti in continuare si sper sa gasesti informatii utile.

      Ștergere
  2. Daniela Popescu este numele meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa nu uit și de uleiul demachiant balea, nu l'am văzut încă în România sper sa apară! Daniela Popescu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi pacat sa nu se gaseasca, chiar este un produs reusit. Este disponibil in DM, la raftul produselor Balea.

      Ștergere
  4. ce de produse faine de la balea! la noi, din pacate, nu le gasim pe toate :(

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare