[Favorite] Octombrie 2012

Luna trecuta nu am avut favorite, insa in locul postarii dedicate v-am prezentat cateva noutati de care nu am putut sta departe, in ciuda promisiunii de a termina alte produse deja incepute. In octombrie am folosit si produse mai vechi si produse mai noi, dar astazi o sa scriu despre cele din urma care mi-au creat o buna impresie de-a lungul acestei luni.

  • laptele demachiant Balea Med Ultra Sensitive are o formula minunata si judecand dupa cat de mult imi place si cat de eficient mi se pare, sunt sanse mari sa-i raman fidela pe o perioada lunga de timp. V-am aratat aici produsele din gama Ultra Sensitive de la Balea pe care am ocazia sa le testez, si planuiesc sa revin cu review-uri detaliate despre produsele pe care le-am inceput deja. 
  • gelul de dus Apidermin de la Complex Apicol Veceslav Harnaj a fost primul folosit dintre cele doua primite de la ei in campania de testare desfasurata in primavara acestui an cu ocazia lansarii gamei de geluri de dus. Multa vreme m-am spalat exclusiv cu sapunuri naturale handmade si recunosc ca uneori imi lipsea rasfatul olfactiv al unui gel de dus. Folosit impreuna cu buretele natural cumparat din Kos, gelul de dus Apidermin face o spuma minunata si placut parfumata, care curata cu blandete si fara sa usuce. L-am folosit in paralel cu gelul de dus Balea Med Ultra Sensitive (fara parfum) si trebuie sa recunosc ca desi curata la fel de bland si are o formula fara iritanti, mana mea s-a indreptat mai des spre Apidermin decat spre Balea.
  • cred ca deja v-ati dat seama ca sunt o consumatoare fidela de produse pentru baie, in special marca Kneipp. In Romania sufeream teribil ca nu prea se gaseau si cum ajungeam in Austria, cum imi umpleam valiza. Si acum, cand merg in DM, am tendinta sa pun in cos mai multe produse decat am nevoie, dar imi amintesc ca tot acolo sunt si saptamana sau luna urmatoare si ma potolesc :) Cand am pus mana pe acest spumant de baie Zeit fur Traume (Moment de visare) n-am mai avut scapare, mirosul m-a cucerit complet! Imaginati-va cum poate sa miroasa un mix de lavanda, vanilie si luminita noptii (primula de seara)... absolut divin ♥ Pur si simplu sunt innebunita dupa spumantul asta, mai ales ca-mi coloreaza apa intr-un albastru care chiar te indeamna la visare si relaxare...
  •  crema contur de ochi de la Apidava nu o folosesc in scopul pentru care a fost creata, adica doar in zona ochilor. V-am mai spus eu ca nu cred in cremele pentru ochi ;) Din cauza ca nu are SPF, i-am gasit o alta intrebuintare: crema de seara. Vreau sa va spun ca mi se pare minunata! Intra foarte repede in piele, nu imi ingrasa tenul peste noapte, iar dimineata am o piele atat de moale si luminoasa incat zau daca-mi vine sa mai aplic vreo pudra sau vreun fond de ten.
  • in ceea ce priveste rasfatul colorat al acestei luni, oja de la Farmec nr. 29 este castigatoare fara doar si poate. Ce sa mai spun, movul asta mi-a placut la nebunie de cand l-am vazut la stand si n-am stat nicio secunda pe ganduri daca sa-l iau sau nu. 
 
  • tot la capitolul culori, dintre produsele de make-up castiga detasat rujul de la Calvin Klein care, de altfel, face parte din proiectul meu 10 Pan ;) Chiar daca-l folosesc ca sa-l termin, nu inseamna ca m-am plictisit de el, dimpotriva. Nuanta mi se pare ca ma avantajeaza foarte bine si este purtabila indeosebi toamna:
 Cam atat pentru luna aceasta, zic ca este suficient ;) Ce va face cu ochiul si despre ce produs ati vrea mai multe detalii?

Citeste si Favoritele lunii octombrie 2011

Comentarii

  1. moment de visare :)...suna bine !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Demachiantul de la Balea l-am incercat si eu. Totusi am renuntat, nu imi plac deloc demachiantele astea lapte, pe care nu le clatesti cu apa. Eu raman fan spume de curate:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai dupa ce ma demachiez, clatesc cu sapun facial. Nu suport sa ma demachiez direct cu sapun, oricat de bland ar fi... Nu stiu de ce, am senzatia ca nu curata temeienic. Sunt sigura ca este o prostie, dar asta e piticul meu ;)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Cum mai spus si-n postare, este superba! Sa o cauti prin magazine sa vezi cum ti se potriveste. Eu am luat-o din Cora la 6-7 lei.

      Ștergere
  4. Si eu ador nuanta aceea de la Farmec!:X

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare