Antiperspirant crema - C.D.6+

Iar am luat o pauza cam lunga de la scris, nu doar aici, ci si pe celalalt blog. Drept sa va spun nu-i vorba de lene, ci lipsa de timp, uneori inspiratie, mai ales ca in ultima vreme m-am mai potolit cu cumparaturile - din dorinta de a consuma produsele pe care le-am inceput deja sau pe care le-am primit. Mi-am propus si un fel de 10 Pan Project, poate voi scrie despre el zilele urmatoare. Ma bucur mult ca in ciuda postarilor mele rare, inca ma vizitati, ma urmariti si va abonati la newsletter si va multumesc mult, voi imi sunteti cea mai puternica motivatie ;)

Sa trecem acum la treaba :) Pentru ca l-am pomenit la favoritele lunii august, iar Andreea a vrut sa stie mai multe despre el, astazi o sa scriu despre antiperspirantul crema de la C.D.6+. Nu am mai auzit de firma asta, nici nu mi-au sarit in ochi alte produse ale acestei marci, insa nu stiam ce antiperspirant sa aleg in afara de Rexona, Fa, Dove, Nivea etc. de la standul dedicat din DM.


Acesta nu este primul antiperspirant crema pe care l-am incercat: am mai avut unul de la Dove, varianta clasica (capac albastru). Pentru ca nu-mi place senzatia lipicioasa lasata de roll-on-uri, iar spray-urile pur si simplu nu-s genul meu, varianta crema mi se pare cea mai buna, mai ales daca si intra rapid in piele.

Este suficienta o cantitate mica de produs pentru fiecare axila:


M-au mai atras si ingredientele, dar si descrierea de pe ambalaj:


Am verificat majoritatea ingredientelor si se pare ca sunt ok, mai putin aluminium sulfate-ul, care are potential iritant pentru piele, desi produsul se lauda ca este delicat cu pielea sensibila. Eu nu am observat niciun fel de probleme, dar nici nu l-am aplicat imediat dupa epilat. 

Acum sa va povestesc despre experienta mea cu el. Asta-vara l-am folosit zilnic si am fost extrem de incantata de eficienta lui. Este adevarat ca aici vara nu este ca in Romania: caniculara, cu un aer irespirabil si sa transpiri din greu. Am alternat sacourile si bluzele de primavara cu rochiile si maiourile de vara si de fiecare data antiperspirantul si-a indeplinit cu succes menirea.

Insa, de cand m-am intors din concediu, deci cam de la inceputul acestei luni, cand am trecut la haine ceva mai grosute, de toamna, parca n-as folosi nimic! :( Sunt extrem de dezamagita, pentru ca nu mi s-a mai intamplat niciodata pana acum ca un deodorant sa-mi priasca la inceput, iar in timp sa nu-si mai faca efectul. Am marit cantitatea de produs aplicat, dar n-am observat nicio ameliorare. Si nu port haine din materiale proaste, recunoscute pentru favorizarea transpiratiei excesive si mai ales... mirositoare.

Prin urmare, luna acesta nu mai intra la favorite, ba mai degraba la dezamagiri si intre timp mi-am comandat altul de pe iHerb, pe care il astept saptamana aceasta. Sincera sa fiu, nu stiu daca as recomanda sau nu acest produs, pentru ca suntem diferiti si cu nevoi diferite. Cu siguranta insa nu-l voi recumpara, desi prima impresie m-a facut sa-l consider un produs caruia merita sa-i raman fidela o lunga perioada de timp.

Nu stiu daca a aparut sau daca va aparea in Romania. Eu l-am luat din DM si a costat 2.75 eur.

Voi ce deodorante/ antiperspirante folositi si sunteti multumite de efecte?


Comentarii

  1. Am patit si eu asa cu deodorante: sa-mi placa la inceput si apoi sa nu-mi mai priasca. Si-am patit si invers. Eu totusi sunt ft ft curioasa sa-l incerc :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am citit povestea ta cu deodorantul Crystal ;) La mine a fost o experienta inedita, chiar nu mi s-a mai intamplat ca un deo sa fie eficient pe timp de vara, iar iarna sa dea gres.

      Nu stiu de unde l-ai putea procura, poate doar daca ajungi prin vreun DM din afara ;) Dar sa-l cauti pe net eu nu cred ca merita osteneala...

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare