[TAG] My perfect imperfections

Epurica si Diana m-au tagguit sa scriu despre defectele si calitatile mele fizice, asa ca iata-ma cu o postare rapida.

Regulile sunt:

1. Enumera 3 "defecte" fizice, imperfectiuni care te deranjeaza.

2. Numeste 3 calitati fizice, lucruri care-ti plac la tine.

3. Vorbeste despre ele, exact de ce te deranjeaza/iti plac, modul in care te fac sa te simti.

4. Spune un lucru care iti place si un lucru care-ti displace la persoana care te-a tag-uit.

5. Da tag-ul mai departe altor 5 persoane.

Sa trecem la treaba:

Defecte:
  • Degetele mainilor: scurte, grosute, pe scurt niste carnaciori :( Deloc sexy la o femeie, mai ales daca iti mai si rozi unghiile, cum fac eu, ca n-am voie sa port unghii colorate la serviciu :(
  • Nasul: mic, carn, borcanat, numai bun de muscat :) Ca sa nu mai zic si ca se respira greu pe un nas asa mic ;)
  • Genunchii: ce sa zic despre ei? Ca sunt grosi si ca de-aia prefer sa port fuste peste ei, ca sa nu se vada cat sunt de “carnosi”.
Sa trec si la lucruri mai placate, si anume ce-mi place la mine… Pai tot, in afara de ce-am zis mai sus. Dintre toate, spicuiesc doar 3:

  • Tenul. Ok, toata lumea imi spune ca am un ten de invidiat, asa ca incerc sa fac abstractie de luciul zonei T si o sa spun ca am un ten frumos, curat, sanatos, fara riduri, fara cosuri, cam insensibil si fara mari pretentii;
  • Conturul siluetei: adica precum o clepsidra sau ca o sticla de Coca Cola. Imi place ca sunt proportionata si daca ma ingras, ma ingras peste tot, iar daca slabesc, slabesc tot peste tot. Cred ca este o conformatie ideala, pentru ca indiferent de dimensiuni, va exista o armonie placuta ochiului;
  • Gleznele. Cred ca multi barbati au ca fetis glezna unei femei si pot sa va spun ca deseori, cand privesc o femeie, ma uit si la gleznele ei. Ale mele sunt subtiri, deci frumoase (:D), si sunt foarte incantata de ele, pentru ca ma fac sa ma simt foarte feminina si gratioasa precum o gazela (hei, am zis ca asa ma simt, nu ca asa arat, da? ;)).
Tagul l-am primit de la Epurica si Diana si zice ca trebuie sa scriu ce-mi place si ce nu-mi place la ele. La Iepu mi-e usor, ca o cunosc personal, dar la Diana e cam dificil…

La Iepu imi place dorinta de autodepasire, faptul ca incearca tot timpul sa invete ceva nou si apoi il face foarte bine (ex. aplicarea gelului pe unghii), insa nu-mi place ca la unele faze se ataca prea repede si fara rost.

La Diana imi place pasiunea ei pentru aromaterapie si faptul ca ne impartaseste si noua tainele acestui domeniu si nu-mi place ca scrie destul de rar. Dar nici eu nu sunt foarte constanta in activitatea mea pe blog, asa ca o inteleg ;)

Tagul ar trebui preluat de inca 5 persoane, iar acestea sunt:
Black Tulip (ca tot n-a mai scris de ceva vreme)

Comentarii

Postări populare