[Review] Sampon si balsam - Natura Siberica

Am scris in primul articol despre cat de nerabdatoare asteptam Targul pentru o viata sanatoasa. Ei bine, duminica l-am luat pe domnul meu de o aripa si am plecat sa dam iama in bunatatile de acolo. El in ce era de bagat in gura, eu in ce era de pus pe corp :)

Prima oprire: la standul celor care aduc produsele Natura Siberica in Romania. Data trecuta mi-am luat cele doua creme de fata, iar acum mi-am luat sampon si balsam de par:

 Aveau de mai multe feluri, pe tipuri de par si nevoi. Tare mult imi place aceasta personalizare, pentru ca in felul acesta nu ai cum sa dai gres. Doamna de la stand mi-a pus cateva intrebari despre parul si obisnuintele mele si atunci mi-a facut o recomandare. Nu stiu despre voi, dar eu apreciez foarte mult acest gen de servicii.  Uneori ma simt pierduta si nesigura cand vad prea multe sortimente :)
Apoi m-am mai invartit pe la standul ei si mi-am mai luat niste plicuri cu henna incolora (sa o folosesc pe corp, nu pe par. Da, se pare ca este foarte buna pentru piele si vindeca si cosurile de pe spate sau de pe piept - aviz celor cu probleme acneice!) si cu argila albastra sa-mi fac masti faciale si corporale.

Ajunsa acasa, dupa ce mi-am admirat cumparaturile, mi-am pregatit baia de ritualul de duminica seara :) Am folosit cam tot ce mi-am luat de la targ, dar acum o sa scriu despre sampon si balsam. Mastile corporale cu argila isi fac efectul in timp, asa ca nu pot sa am o concluzie clara dupa o singura folosire.

De data aceasta am incercat varianta balsam + sampon. Am citit ca multe fete practica aceasta metoda, in special pentru parul ondulat, pentru o definire mai precisa a buclelor. Altele folosesc varianta aceasta pentru stralucire. Am aplicat balsamul pe parul ud si l-am lasat 30 de minute, timp in care m-am ocupat de corp. Apoi l-am clatit si am aplicat samponul. Pentru ca parul era cam incurcat, am aplicat din nou putin balsam si apoi am clatit imediat.

Samponul are o consistenta destul de subtire, dar balsamul are consistenta unei masti. Adica nu curge, sta ca o frisca teapana :) Mie asta imi inspira o calitate buna, poate pentru ca am folosit multe balsamuri foarte lichide si niciodata nu am vazut un efect "revelator". Dupa spalarea cu sampon, parul scartaie de curatenie. Cred ca nu mai aplic aceasta metoda, si revin la cea clasica de sampon + balsam, pentru ca imi place ca parul sa se descurce usor. Si-asa parul meu are un fir gros si e un pic cam aspru.
Dupa ce m-am coafat, am fost uimita sa vad cat de puternic straluceste si pana si domnul meu a observat asta. Stiti cum sunt barbatii, nici macar nu observa o coafura noua... Probabil stralucirea parului meu l-a orbit :) Parul arata exact ca dupa un vopsit la coafor.

Flacoanele au 400 de ml, costa 31 RON fiecare, dar eu am prins oferta cu 55 RON pentru amandoua. Se pot cumpara din magazinul lor online, de la targurile la care participa (mereu le afiseaza pe site) si din  magazine naturiste (eu nu le-am vazut nicaieri, dar ei asa spun). Ingredientele sunt foarte in regula, avand in vedere ca sunt produse organice. Contin o serie de extracte din plante care cresc in Siberia si in Orientul Indepartat. Au un miros placut si discret.

Trebuie sa va spun ca niciodata nu am fost atat de incantata de un sampon si un balsam. Cu siguranta merita achizitionate si reachizitionate (LE 2012: ceea ce am si facut, citeste aici).



Comentarii

  1. Bine, bine...dar Liviu ce a luat "bun" de la targ?:))

    RăspundețiȘtergere
  2. A luat o multime :) Mere, prune uscate, tot felul de branzeturi (deh, frantuzul din el :) ), o paine de cartofi mare cat o zi de post, miere si vin.
    Data viitoare parca vad ca vrea sa-l iau din nou cu mine :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Produse de la ei se gasesc la plafarul din piata Crangasi, etaj 1 :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare