De inceput

Salutare tuturor si bine am ajuns impreuna aici :) M-am decis sa renunt la vechiul blog, care nu ma mai reprezenta deloc si in care oricum am avut doar 4 postari de cand l-am creat.
Am ajuns sa-mi doresc sa fac un nou blog dupa ce am citit mai multe bloguri care mi-au placut tare mult si de la care am invatat si aflat o multime de chestii faine.
Imi doresc sa impart cu voi placerile si neplacerile dintr-o zi, dintr-o saptamana sau dintr-un an si va invita sa faceti la fel in comentariile pe care le astept cu drag in sectiunea dedicata :)

Acestea fiind zise, sa incepem!

Astazi vreau sa va vorbesc despre un eveniment pe care il astept cu nerabdare in acest ultim week-end al lunii ianuarie. Este vorba despre Targul pentru o viata sanatoasa organizat la Muzeul Municipiului Bucuresti/ Palatul Sutu, cu intrare libera. Am inteles ca acest targ se va organiza in ultimul week-end al fiecare luni pe toata durata anului 2010.
Am mers si anul trecut la editia din decembrie si mi-a placut tare mult, in ciuda frigului cumplit de atunci. Am gasit acolo o multime de chestii faine: alimente, cosmetice, produse artizanale etc. Toate pentru o viata sanatoasa :)

Mi-a ramas gandul la o firma care aduce in Romania cosmetice organice marca Natura Siberica. Nu mai auzisem de firma asta, dar ingredientele celor 2 creme de fata (de zi cu FPS 15 si de noapte) m-au convins ca merita incercate, mai ales ca nici scumpe nu erau: 31 RON flacon de 50 ml.
Imi pare tare rau ca am aruncat ambalajele, altfel as fi transcris ingredientele ca sa va convingeti si voi. Am de gand sa imi mai iau de la ei niste produse pentru par (sampon, balsam, masca de par... vad eu), pe care niste doamne de la alte standuri le-au laudat din cale-afara. Iar consistenta lor era destul de vascoasa.

Mai erau si alte standuri interesante, dar cam putine. Poate de data asta vor fi mai multi participanti. O sa mai scriu despre asta si sper sa vin si cu poze edificatoare!




Comentarii

Postări populare