Asistentul-minune din bucatarie

V-am spus ca am de gand sa impartasesc cu voi bucuriile mele din fiecare zi. Ei bine, ieri mi-am dat seama ca trebuie sa va spun despre un aparat de care sunt de-a dreptul fascinata. Ok, poate-s mai inapoiata decat altii, dar eu abia l-am descoperit si ma felicit ca l-am luat de fiecare data cand bucataresc cu spor juma' de zi :)
Este vorba despre acest aparat deloc complicat, care face o multime de treburi prin bucatarie. Nu ma apuc sa va dau detaliile tehnice, ca sa nu va plictisesc. Va zic doar ca este un Braun M1070 si l-am luat de la Domo cu 350 RON si arata asa:

Sa va zic cam ce stie sa faca, poate va ganditi daca merita sa-l aveti sau nu in bucataria voastra (eu zic ca merita, but that's just me ;) )

In primul rand, mixeaza. Are 2 tipuri de palete cu care puteti face creme, maioneza, salata de icre, de vinete, puteti bate galbenusuri si albusuri de ou, iar cu paletele speciale puteti amesteca aluaturi diverse.
In al doilea rand, paseaza. Blenderul va ajuta sa faceti supe-creme, shake-uri sau smoothie-uri.
In al treilea rand, razuieste si taie. Puteti sa radeti branzeturi si radacinoase, puteti taia felii morcovi, castraveti si ce mai vreti.

Apoi, mai are si functie de chopper cu care puteti sa tocati carne, sa maruntiti nuci, migdale, ceapa, morcovi, verdeata si ce va mai trece prin minte.
De exemplu, daca fac o supa, pun in vas legumele taiate grosier si le maruntesc cat doresc. Adio unghii taiate, rupte, piele razuita :) Da, uneori mai fac si astfel de boacane, dar mancarea iese buna, asa zice lumea :)
Ce-mi mai place este faptul ca nu are multe ustensile pe care sa-mi fie sila sa le spal dupa ce termin de gatit. Este foarte compact, face multe cu putine instrumente :) De fiecare data m-am ferit de robotii aceia de bucatarie care sfarseau uitati undeva in camara, pe acest considerent: ca-s prea multe de spalat.

Este un aparat excelent si foarte util. Daca va ganditi cu ce sa va mai dotati bucataria, eu zic ca este ideal. In plus, este un cadou perfect in diferite ocazii, mai ales daca il oferiti cuiva care nu suporta sa stea prea mult in bucatarie.

Comentarii

  1. buna! cred k ai facut o alegere f buna,e necesar un astfel de aparat in casa omului,mai ales in bucataria unei gospodine......

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, este excelent! Il recomand oricui cu toata convingerea. E bun si pentru gospodine si pentru cele care nu au chef sa stea prea mult in bucatarie. Go get it ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce putere W are?
    la blendar este f important caut si eu, am avut un philips care s-a stricat!
    multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Clara, imi cer scuze pentru raspunsul intarziat. Sper sa mai fie nevoie de el.
    Pe cutie scrie 500 W Turbo. Eu sunt in continuare f multumita de el.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare