Bucuria de azi

Astazi m-am bucurat sa numar stelutele de pe harta mea de vizitatori. Se inmultesc si ma simt asa de bine! Ma bucur ca un copil... Adevarul e ca imi doresc sa am cat mai multi cititori, care sa astepte nerabdatori urmatorul articol, asa cum simt si eu in legatura cu blogurile pe care le urmaresc.

M-am gandit sa fac blogul asta ca sa-i ajut si pe altii cu un sfat, o idee, o parere, o experienta, asa cum m-am simtit eu ajutata de diverse articole citite de pe alte bloguri de-a lungul timpului. In plus, imi place sa-mi impartasesc bucuriile, placerile, descoperirile si cu ceilalti, nu sunt deloc egoista :)

Tuturor celor care ma citesc, se conecteaza sau imi lasa mesaje/ comentarii le multumesc! Ce rau imi pare ca n-am emoticoni :( Nu prea ma pricep la chestia asta, poate se gaseste cineva sa ma invete si pe mine sa ma promovez, sa-mi fac frumos blogul, atragator pentru toti vizitatorii, fideli sau nu :)

It's a nice day today!

LE: am gasit aici un quiz si cum sunt mare amatoare l-am facut si mi-a iesit ca sunt floarea soarelui. Normal, la cat  de mult imi plac semintele :blush: Poate vreti sa incercati si voi:


    I am a

    


Comentarii

  1. Hehe! Foarte dragut testul ... eu am iesit Gura-Leului :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nimphe, wow, ai blog!
    Felicitari, noroc cu Izar si blogul ca te-am gasit! Abia astept sa citesc ce-ai scris... si sa-mi fac testul cu florile, evident ;).
    Iti urez sa ai cat mai multi cititori si sa ai motive sa fii fericita in fiecare zi!Sau, mai bine, sa fii fericita in fiecare zi, chiar si fara un motiv anume ;)!

    Untill we'll meet again,
    Karen

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga de tine, multumesc mult :) Sper sa ma tin de el si sa scriu si eu la fel de fain ca Izar si Gabriela (manie.ro) :) Ca de la ele m-am inspirat in idee. Ma rog, nu o sa scriu doar review-uri la cosmetice, ci si la filme, carti, calatorii, muzica etc.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare