joi, 27 octombrie 2011

[Review] Masti cu argila si alte minuni

V-am povestit in mai multe randuri ca utilizez in mod constant masti pe baza de argila, pe care o combin cu ce gasesc prin cutia cu minuni (aka cutia cu uleiuri vegetale si esentiale, pudre de fructe, activi cosmetici etc.). Pliculetele de mai jos le-am luat de la cei care vand produsele Natura Siberica, de la Targul pentru o viata sanatoasa (cred ca, din pacate, nu se mai organizeaza acest targ, fiind inlocuit cu altele). Cand le-am vazut pe toate rasfirate intr-un cosulet, am luat din fiecare cate o bucata, ca sa le incerc pe toate. 


Ce avem aici:
  • argila albastra cu minerale de la Marea Moarta, spirulina si chitosan;
  • argila albastra tonifianta cu afect anti-rid;
  • argila rosie purificatoare si de albire cu rhodiola rosea si ginseng;
  • argila verde nutritiva si antirid cu musetel si melissa;
  • argila alba cu efect de albire si anti-rid.
Primul pliculet l-am folosit pentru impachetari anticelulitice. Continutul mi-a ajuns doar pentru o singura aplicare pe pulpe si pe fese. Evident ca dupa o singura folosire nu pot sa spun ca am vazut efectul anticelulitic, insa mi-a lasat pielea fina si cu un aspect ferm. Pudra am amestecat-o cu apa florala de verbena, despre care se spune ca are proprietati anticelulitice si imbunatateste aspectul pielii.

Restul pliculetelor le-am folosit pentru masti faciale (aplicate si pe gat si pe decolteu). Argila este minunata pentru ten si fiecare tip de argila are anumite proprietati:
  • argila albastra are efect anti-rid, antimicrobian si este benefica tenului acneic sau afectat de cuperoza;
  • argila rosie calmeaza inflamatiile pielii si revigoreaza tenul cu aspect tern sau obosit;
  • argila verde purifica si revitalizeaza toate tipurile de ten, insa in mod special tenul gras sau mixt;
  • argila alba este potrivita in special tenului sensibil, iritat, uscat sau matur.
Fiecare pliculet are 60 grame si costa 5 RON.

Imi place sa aplic genul acesta de masti pe baza de argila in fel si fel de combinatii: cu ape florale sau cu uleiuri vegetale, renuntand definitiv la mastile din comert. Voi ce preferati?


2 comentarii :

  1. Eu am incercat sa folosesc atat masca cu argila de la AslaVital cat si Crema si vreau sa iti spun ca nu doar ca nu a avut efectul descris pe ambalaj (eliminarea excesului de sebum, hidratare, etc.) ci mi-a iritat puternic fata, in special zona obrajilor. De atunci nu am mai incercat niciun produs pe baza de argila.
    http://jurnaldemoda.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Anca, imi pare rau ca ai avut o experienta neplacuta cu argila. Nu stiu ce sa-ti spun, de ce a fost asa, poate ai tinut-o prea mult pe fata...
    Eu folosesc argila de ani de zile si nu am avut niciun fel de probleme. Doar cand o tineam prea mult mi se inrosea si ma "manca" pielea.

    RăspundețiȘtergere