IN & OUT - My Beauty Routine (21)

Ieri dimineata, cand am pus in sacosa in care pastrez recipientele goale inca unul, mi-am dat seama ca este cazul sa mai arunc din ele, dar nu inainte de a-mi scrie impresiile pe blog. Asa ca imediat ce am ajuns de la serviciu m-am asezat la masa de scris, hotarata sa scap de cat mai multe recipiente. 

Fii pregatita asadar de un articol cam lung, dar care sper sa-ti ofere cateva informatii utile :)

  • despre masca cu dovleac de la Andalou Naturals de pe iHerb sunt sigura ca ai citit si pe alte bloguri, daca nu ai si folosit-o deja. Nu se putea sa nu o incerc si eu, vazand cat de laudata este. Am aplicat-o dupa baie, o data sau de doua ori pe saptamana, in functie de timpul pe care il aveam la dispozitie. Nu pot spune ca m-a impresionat in vreun fel, pentru ca nu am observat niciun fel de efect pe tenul meu, in afara de usoare arsuri la primele aplicari. Intentionam sa o cumpar din nou, pana am citit review-ul negativ de pe Beautypedia Paulei Begoun.
  • am inlocuit-o cu alte masti: cea de la Weleda nu mi-a placut, pentru ca avea un miros puternic de plante si alcool, deci sunt sigura ca era plina de iritanti. Cea cu miere de la Soi (o gama noua disponibila doar in supermarket-urile Real) a fost ok, dar cu nimic iesita din comun. Pe cea de la DermaSel Med (gama disponibila doar in farmacii) nu am incercat-o inca. Power Nap de la Bebe More am primit-o anul trecut, impreuna cu toata gama recent lansata. Este o masca hidratanta, dar nu o clatesc, ci o aplic dupa un tratament (fie Retinol 1% de la Paula's Choice, fie 4% BHA tot de la Paula's Choice) si o las toata noaptea. Imi place, este hidratanta si nu pare sa-mi creeze probleme.
  • despre Resist Super-Light Daily Wrinkle Defense SPF 30 de la Paula's Choice am mai scris pe blog si am inclus-o si la favoritele lunii. Cred ca este una dintre cele mai bune (daca nu cea mai buna) crema de zi cu SPF pe care am incercat-o in ultimii ani. Nu am absolut nimic de comentat negativ, ci numai laude merita! Este si colorata, asa ca m-a scutit de folosirea unui fond de ten - eu oricum nu prea folosesc. Matifiaza si uniformizeaza minunat pielea. Despre ingrediente nu mai spun, iar protectia solara este suficienta, zic eu, pentru zilele la oras. O voi cumpara din nou, fara indoiala.
  • cu parere de rau am inlocuit-o cu una dintre cele trei creme de zi/ noapte de la M. Asam, o firma germana ale carei produse sunt disponibile numai prin teleshopping. Prima pe care am incercat-o este Aqua Intense cu Hyaluron. Nu are SPF, asa ca am amestecat-o cu BB Creamul de la Comodynes care are SPF 15 si o folosesc numai in zilele in care nu ies afara decat de la masina pana la serviciu. Cand ies este deja intuneric. Imi place in primul rand faptul ca este foarte hidratanta, dar fara a lasa film gras. Nu-mi place desigur faptul ca nu are SPF si este la borcan. Singurul avantaj al borcanului este ca pot amesteca crema cu BB Cream-ul, dar m-as descurca foarte bine sa fac mixul asta si in palme daca crema ar fi la tub.
  • s-a mai dus inca o butelca de lotiune micelara Bioderma Sensibio/ Crealine H2O si tot nu m-am plictisit de ea, desi mai am doua produse demachiante care-si asteapta randul. Este excelenta: curata complet si rapid, nu usuca tenul, nu contine iritanti. Ce sa ceri mai mult?
  • despre samponul 2 in 1 Express de la Nivea am mai scris aici (link). A fost o surpriza placuta si pentru ca nu am gasit doritoare sa-l incerce, am desfacut inca un flacon. Imi place foarte mult: curata eficient, nu ingrasa parul, nu-mi cauzeaza niciun fel de neplaceri la nivelul scalpului si datorita balsamului din compozitie lasa parul descurcat. Unde mai pui ca este si foarte practic, mai ales in deplasari. Chiar daca are balsam, dupa clatire aplic totusi o masca sau un ser special.
  • de ani de zile ma lupt cu coama mea rebela, asa ca sunt intr-o continua cautare a produsului care sa mi-o imblanzeasca. Multa vreme am fost fidela serului termoprotector de la L'Oreal si, desi am fost foarte multumita de el, curiozitatea m-a impins sa incerc si alte produse similare. Cel mai recent este lotiunea Anti-Frizz de la Schwarzkopf care nu mi-a placut absolut deloc. Nu stiu ce sa spun despre termo-protectia oferita, insa la capitolul intindere mi s-a parut extrem de slaba. Imi spal si coafez parul seara, iar a doua zi trebuia sa o iau de la capat ca sa-i dau o forma rezonabila.
  • inainte sa-l termin complet, m-am intors spasita la serul meu iubit, a carui denumire s-a schimbat: ser cu efect semi-permanent de intindere a parului. Sunt in sfarsit incantata de efectul de intindere, de cum se aseaza chiar si a doua zi dupa spalat si coafat, mai ales ca pana la urmatoarea spalare nu am nevoie de niciun alt retus. Mi-e clar, eu nu mai vreau sa incerc alt ser pentru intindere!
  • daca ma citesti mai demult, stii cat de mult imi plac produsele pentru baie. Spuma Night Dreams cu iasomie si patchouli de la Balea m-a cam dezamagit pentru ca desi in sticla mirosea foarte frumos, in cada se simtea aproape imperceptibil, iar spuma nu dura prea mult. Spuma Evening Star cu vanilie si ceai de la Balea mi-a placut, in schimb, la nebunie si a fost, de altfel, primul produs pentru baie cumparat la casa noua :) M-am rasfatat in multe seri cu mirosul deosebit de senzual care-mi creea o stare de buna dispozitie aproape instant. Parca si spuma era mai durabila... Daca nu ar fi atatea spume care asteapta sa fie testate, atatea mirosuri de adulmecat, cu siguranta ca as mai cumpara-o o data. Spuma cu extract de merisoare si ulei de argan de la Wellness & Beauty am luat-o de la Rossmann intr-un impuls de moment. Evident, m-a cucerit mirosul, dar din pacate in cada nu prea s-a simtit, iar spuma n-a facut decat foarte putina.
  • in locul lor au venit alte sase spume si uleiuri care nu au mai incaput in poza, dar pe care le vei vedea in alte postari ;)
  • lotiunea de corp de la Balea Med Ultra Sensitive a fost numai buna pana sa inceapa iarna, datorita texturii foarte light care intra in piele imediat, oferind totusi o hidratare eficienta. Nu are parfum si este de-a dreptul inodora, asa ca nu pot spune ca ultilizarea ei mi-a produs vreo placere olfactiva. 
  • am inlocuit-o cu uleiul pentru bebelusi de la Babylove Ultra Sensitive, pe care il aplic imediat dupa baie, pe pielea uda. Nici acesta nu contine parfum si nu miroase a nimic, dar hidrateaza multumitor si nu pateaza hainele. Imi place ca pielea ramane catifelata pana dupa urmatorul dus.
  • deodorantul pentru picioare a devenit un produs indispensabil in igiena mea zilnica. Il consider la fel de necesar ca si deodorantul pentru axila. In sezonul rece, cand port incaltari inchise, cred ca este esential pentru prevenirea aparitiei mirosului neplacut in cizme, botine sau bocanci. Imi place sa incerc tot felul de deodorante, iar ultimele au fost de la Balea (marca DM), Fuss Wohl (marca Rossmann) si Scholl. Dintre acestea, cel de la Scholl este preferatul meu. 
  • stickul deodorant cu lemongrass de la Tom's of Maine l-am luat de pe iHerb. A fost unul dintre putinele deodorante naturale cu adevarat eficiente si intentionez sa-mi cumpar si alte variante. Indiferent de materialele purtate sau de activitatea desfasurata si-a facut datoria cu brio si m-a protejat pe toata durata zilei. In plus, nu mi-a patat hainele si a avut un miros foarte placut.
  • l-am inlocuit cu un spray compressed de la Rexona primit de la Rossmann. Protejeaza eficient, miroase discret, dar cam pateaza hainele inchise la culoare. Este numai bun de luat in calatorii datorita dimensiunii mici si probabil ca o sa-l am in vedere in astfel de ocazii. 
  • pasta de dinti XyliWhite cu scortisoara de la Now Foods am luat-o tot de pe iHerb. Nu prea mi-a placut, asa ca am inlocuit-o cu pasta de dinti Brilliant White de la Signal, de indata ce am primit-o de la Rossmann. Imi place, curata bine, lasa un gust fresh, contine niste particule similare cu cele de la guma de mestecat Orbit White, dar nu pot spune ca am observat vreun efect de albire. 
  • mascara Le Volume de la Chanel (link) a fost una dintre marile revelatii in materie de make-up. La prima aplicare am fost de-a dreptul socata, atat de mare a fost diferenta intre ea si tot ce incercasem pana atunci. Tubul a fost travel size, dar mi-a ajuns aproape un an - desigur nu am folosit-o zilnic. Cu siguranta ca o sa o cumpar full size dupa ce mai consum dintre cele care asteapta sa fie testate.
  • mascara Big & Beautiful Lovely Doll de la Astor am primit-o de la DM si desi abia asteptam sa o folosesc, ma declar dezamagita de ea. In ciuda periei interesante, nu am obtinut niciun efect de curbare sau de volum pe genele mele si-asa dificile - scurte si drepte. 
  • am inlocuit-o cu False Lash Effect Fusion de la Max Factor primita in Look Box-ul de la Mueller in decembrie anul trecut. Imi place foarte mult! Imi curbeaza genele si le da volum pentru cateva ore bune si le coloreaza atat de intens in negru, incat de multe ori nu simt nevoia sa mai aplic fard de pleoape. Chiar este o surpriza placuta!
  • parfumul Sweet Times de la Mel Merio l-am primit de la Rossmann mai demult si l-am folosit asta-vara in special la tinutele sportive/ casual. Asa cum ii spune si denumirea, este un parfum dulceag, fara a fi insa innecacios si de aceea am putut sa-l port in sezonul cald. Nu are o aroma comuna, dar nu tine mai mult de 4-5 ore. 
  • apa de colonie Freesia Fields de la Bath & Body Works am luat-o de pe Strwaberry.net acum multi ani. Imi plac la nebunie freziile si abia asteptam sa o primesc, insa de cum am pulverizat am fost dezamagita de faptul ca nu avea nicio legatura cu freziile si pentru ca nu dura decat foarte putin timp sau cel putin eu o percepeam doar pret de cateva minute. Am purtat-o doar vara, la tinute sport/ casual.
  • parfumul Flora de la Gucci ramane unul dintre favoritele mele, chiar si acum, dupa ce l-am terminat. Este elegant, feminin, potrivit mai degraba in sezonul rece sau seara. Nu m-am plictisit de el si mi-ar placea sa-l regasesc candva in colectia mea de parfumuri.
  • in decembrie am inceput un alt parfum dintre cele primite de la Ulric de Varens - Mini Flirtdisponibile in drogherii. Are o aroma dulce si greoaie, clar potrivita sezonului rece. L-am purtat aproape zilnic la serviciu si am fost surprinsa sa-l simt pana la sfarsitul programului. Imi place, nu este deloc comun, chiar daca nu are o aroma spectaculoasa.
Si acum ma opresc, sper ca nu te-am plictisit, ba chiar ti-am dat idei de shopping :)



Comentarii

  1. Am auzit lucruri placute despre pasta de dinti Xyliwhite... A mea este pe drum si m-am cam "suparat" ca nu ti-a placut... Nu gasesc o pasta de dinti fara fluor cu adevarat buna... Recomanzi ceva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Alexandra, pasta aceasta nu mi-a placut din cauza scortisoarei, dar varianta simpla, pe care cred ca ti-ai luat-o si tu, a fost ok. Mai mult mi-a placut cea de la Jason, am scris despre ea tot aici :)
      Eu sper sa te impaci cu pasta de dinti si, daca nu, sunt o multime de alte variante fara fluor pe iHerb.

      Ștergere
  2. In primul rand, sunt uimita sa aflu de review-ul negativ al mastii Andalou, chiar o sa caut pe Beautypedia. Recunosc ca am luat-o fara sa verific pentru ca citisem recomandari la bloggerite foarte pretentioase la ingrediente. :(
    Trebuie sa adaug deodorantul in wishlist-ul Iherb. Si suna tare bine noul MF False Lash, mi-a placut mult si originalul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adina, imi pare rau daca vei fi dezamagita de articolul de pe Beautypedia, dar daca tu te intelegi cu ea si simti ca-ti face bine, poti alege sa continui sa o folosesti. Nu-ti imagina ca in rutina mea nu exista produse fara iritanti. Doar ca eu incerc sa reduc ce se poate.
      Deodorantul este foarte fain, chiar merita incercat si are si o multime de laude pe iHerb.
      Cat despre rimel, imi place neasteptat de mult - eu nu cunosc alta varianta.

      Ștergere
  3. Am vazut câteva produse in articolul tau pe care as dori sa le încerc si eu cum ar fi uleiul de bebelusi din DM sau spray de picioare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Rokolla, bine ai venit in vizita :) Ma bucur ca ti-am dat idei de shopping si te astept si cu alte comentarii.

      Ștergere
  4. M-am uitat si eu la ingredientele mastii acum ceva vreme ca ma tenta si pe mine sa o iau dupa ce-am vazut-o atat de laudata, la fel am facut si cu Glamglow si tot nu pricepe de unde nebunia asta. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai, dupa cum vezi, nu prea-si merita laudele si nu ai pierdut nimic ;)

      Ștergere
  5. De lotiune micelara Bioderma Sensibio am aflat de la tine, Rux, si de atunci continua sa ma impresioneze! Multumesc mult de pont. :) Acum o folosesc pe cea de la Garnier, caci eram curioasa cum e. Mi se pare buna, dar nu la fel de "blanda" ca Bioderma. In plus ma ustura putin ochii cand o folosesc. Urmeaza cea de la Balea, dupa care probabil voi decide careia ii raman fidela. :) La Bioderma doar pretul e cam piparat, ca altfel nu i-as gasi cusur.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare