[Haul] Comanda iHerb 14

In primul rand va doresc sa aveti un an nou care sa va intreaca orice asteptari. Sper ca ati avut parte de sarbatori pline de bucurii, zambete si cu oameni dragi prin preajma. Cat despre mine, luna decembrie a fost poate cea mai faina luna a anului.
De ziua mea (de Mos Nicolae), am plecat la Lisabona, unde am petrecut 5 zile absolut minunate si, mai ales, pline de soare - ceea ce pentru mine a fost o premiera, obisnuita fiind cu o vreme tipica de iarna. Celor care nu au ajuns pana acum la Lisabona, le recomand sa o viziteze pentru ca este un oras superb, care merita batut la pas de la un capat la altul!
Dupa 3 zile de munca, am plecat in Romania, unde am petrecut aproape o luna alaturi de familia si prietenii mei. Am savurat fiecare zi, fiecare intalnire, fiecare ora de relaxare. A fost frig peste asteptari, dar am venit echipata corespunzator si am putut sa ma bucur de iesiri aproape in fiecare zi.

Acum am revenit la rutina obisnuita si vad ca blogurile mele striga dupa noutati. Pentru ca fix inainte sa plec in concediu am primit ultima comanda de la iHerb, am decis sa incep seria postarilor din acest an cu informatiile si impresiile despre ea.


Am profitat de reducerea de 20% la produsele Twinings, Physician's Formula si Real Tecniques si iata ce mi-am ales.

  • spuma de baie Deep Steep cu grepfruit si bergamota mi-a atras atentia de pe alte bloguri de beauty si este a doua spuma de baie de la Deep Steep (prima aici) pe care o cumpar. Daca ma cititi mai demult, cu siguranta stiti ca sunt innebunita dupa spumele/ sarurile/ uleiurile de baie si imi doresc sa incerc cat mai multe. Dintre toate produsele de baie folosite pana acum, cred ca cele de la Deep Steep imi plac cel mai mult, pentru ca fac o spuma abundenta si care, mai ales, rezista pana la finalul baii. Si altele fac spuma bogata, dar majoritatea nu dureaza. In afara de asta, ingredientele sunt foarte ok si imi plac mult combinatiile de arome disponibile - sper sa le incerc pe toate. Cea cu grepfruit si bergamota are un miros fresh si intepator, tare placut. 
  • nu am mai folosit de peste un an de zile un toner pentru ca nu i-am simtit utilitatea, insa despre tonerul anti-age cu Pycnogenol de la Derma E am citit atatea laude si este si cotat ca BEST pe Beautypedia, incat am vrut neaparat sa-l incerc, mai ales ca iarna consider ca tenul are nevoie mai multa hidratare. Am inceput sa-l folosesc imediat ce l-am primit, iar prima impresie nu a fost tocmai pozitiva, pentru ca am avut senzatia ca a cauzat aparita catorva cosuri nesuferite pe frunte si pe barbie. Nu l-am luat cu mine in concediu, dar am reluat aplicarea lui de indata ce m-am intors si vad ca deocamdata totul este in regula. Imi place ca nu simt ca ma tine pielea, insa in afara de asta nu percep altceva. 
  • imi doream demult sa-mi schimb pensula pentru pudra - aveam un kabuki de pe Coastal Scents pe care acum il iau in calatorii, pentru ca ocupa mai putin spatiu. Asa ca am profitat de reducerea la pensulele Real Techniques si mi-am luat Powder Brush. In primul rand, este foarte mare in comparatie cu kabuki. Are perii fini si-mi place cum se aseaza pudra pe ten. Sunt convinsa ca este importanta si textura pudrei, iar cea pe care o folosesc acum este ok din acest punct de vedere. In concluzie, sunt foarte multumita de alegere!
  • in afara de Powder Brush, imi facea cu ochiul si pensula pentru blush - Blush Brush, pe care sunt sigura ca ati vazut-o deja pe alte bloguri. La fel ca in cazul pensulei kabuki, imi doream sa inlocuiesc pensula de blush de pe Coastal Scents luata acum cativa ani. In comparatie cu ea, Blush Brush de la Real Tecniques este maricica, dar parca imi place mai mult cum aplica fardul de obraz. Si ea are perii foarte moi si fini si este o placere sa o folosesc. Ma declar multumita si de ea!
  • tot la capitolul make-up, mi-am luat pentru a doua oara pudra minerala cu SPF 16 de la Physician's Formula, in nuanta Creamy Natural. Daca am luat-o din nou, desi pusesem ochii pe una de la Guerlain, va dati seama cat de mult imi place. Are o textura si o culoare perfecte, nici nu se vede pe ten, dar in acelasi timp il uniformizeaza si matifiaza pentru o buna bucata de timp. 
Pentru ca sunt o mare bautoare de ceaiuri, am profitat si de reducerea la ceaiurile Twinings:

  • Black Tea Variety Pack l-am vazut la Adina, daca nu ma insel, si mi-a stranit interesul, mai ales ca in ultimul timp am dat de gustul ceaiului negru amestecat cu lapte. Le-am incercat pe toate pana acum si-mi plac in mod egal. Culmea e ca nu am apucat sa le combin cu lapte, dar sunt atat de aromate, incat nu simt nevoia. 
  • Chai Pumpkin Spice m-a tentat pentru ca de curand am descoperit savoarea dovleacului in placinte si in supa crema, iar aroma sa o asociez cu sezonul rece, asa ca mi s-a parut potrivit pentru aceasta perioada. Este tot un ceai negru si are o aroma foarte placuta.
  • Sunt la a doua cutie de Acai Lemonade Slender Sticks, dupa ce am incercat, cred, toate variantele de Slender Sticks de la Now Foods. Pentru ca beau foarte mult ceai si risc sa-mi patez dintii, incerc sa beau si apa. Asa fada cum e, nu ma tenteaza, asa ca aleg sa combin o sticla de 1.5l cu un pliculet si sa o beau pe parcursul zilei, la serviciu. Ingredientele par sa fie in regula si, oricum, bautura obtinuta este sigur mai sanatoasa decat orice suc existent pe piata.
  • din categoria Trials, mi-am ales un set de 3 plicuri de ceai St. Dalfour pe care le stiam din pliculetele primite de la iHerb pe la inceputuri. Mi-au placut toate 3 si cu siguranta ca la o comanda viitoare, voi pune in cos macar o cutie. 
Atat de data aceasta, dar planuiesc sa plasez o noua comanda in curand. Ce ati mai comandat si v-a placut in ultimul timp?


Comentarii

  1. Ma bucur ca-ti plac ceaiurile negre, eu am luat acum un sortiment de la Stash cu ciocolata alba si mocha, e fain ca ceai negru, dar predomina scortisoara.
    E faina si spuma de baie, o am si eu, desi deocamdata folosesc gelurile de dus Elmiplant in scopul asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ia sa arunc un ochi si la Stash, ca n-am auzit de ei pana acum :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare