IN & OUT - My Beauty Routine (19)

M-am facut cam lenesa la scris in ultima perioada, dar nu si la consumat produse - dupa cum veti vedea mai jos. Am scris in mai multe randuri ce placere simt cand desfac un produs nou sau cu cata nerabdare astept sa folosesc produsele recent cumparate sau primite. Incerc insa sa nu abuzez, sa nu desfac mai multe produse similare in acelasi timp si sa-mi restrang cumparaturile impulsive. 

Uneori ma simt cam superficiala si prea focusata pe aspectul exterior cand ma gandesc ca atatea persoane din jurul meu nu folosesc niciun produs cosmetic, in afara de cele uzuale gen pasta de dinti, sampon, deodorant. Da, am colege care nu folosesc nici macar crema de fata sau parfum - va vine sa credeti??? 

Din fericire - pentru noi insine si pentru producatori - suntem diferiti, asa ca nu renunt prea usor la placerile mele personale. Iata dovada, mai jos :)

  • balsamul pentru par cu musetel de la Nature's Gate este al doilea balsam de la Nature's Gate pe care l-am incercat si - dupa cum se vede, nu ultimul. Mi-a placut tare mult: lasa parul moale, usor de descurcat si lucios, miroase placut si discret, are ingrediente benefice si fara iritanti, o cantitate generoasa si un pret decent.
  • l-am inlocuit cu balsamul pentru par cu biotina de la Nature's Gate, care-mi place la fel de mult, pentru aceleasi motive. In plus, are un efect racoritor asupra scalpului si un miros fresh, ceea ce-l face numai bun pentru sezonul cald. Nu observ efecte in privinta caderii parului, dar recunosc ca nu ma mai preocupa foarte tare acest aspect. Deja m-am obisnuit sa vad multe fire dupa fiecare spalat sau pieptanat, insa din moment ce ma lupt in continuare cu o coama razvratita, am decis ca nu este cazul sa-mi mai fac griji. 

  • fixativul Elnett pentru par vopsit de la L'Oreal l-am luat dupa ce l-am vazut inclus intr-o lista a produselor must have macar o data in viata, dar spun cu mana pe inima ca nu m-a impresionat prea tare. Mi-a placut mirosul elegant si faptul ca nu incarca parul, insa la capitolul fixare nu am observat niciun efect sau era mult prea slab ca durabilitate.
  • l-am inlocuit cu 3 Wetter Taft de la Schwarzkopf care nu-mi place, din cauza ca incarca parul si are un miros cam puternic si inecacios. Fixeaza coafura pentru o zi, exact cum mentioneaza pe ambalaj. Insa pentru ca nu-mi place sa vad fixativul in par, nu il voi recumpara.
  • solutia micelara Sensibio/ Crealine de la Bioderma este prezenta veche pe blog si azi ma intrebam cum de nu m-am plictisit de ea. Ei bine, cum as putea sa ma plictisesc de un produs excelent, caruia nu am nimic sa-i reprosez? O folosesc pe post de demachiant al ochilor si al tenului si de fiecare data imi lasa pielea perfect curata. Mai am in asteptare doua demachiante (un ulei si un lapte), dar pur si simplu nu ma indur sa renunt la aceasta miraculoasa lotiune. Mai este oare cineva care nu a descoperit micelara de la Bioderma???
  • serul din gama Cellular Anti-Age de la Nivea a fost unul dintre produsele preferate in primavara trecuta. Mi-a placut mult, mai ales pentru puterea de hidratare eficienta si pentru cat de rapid intra in piele, lasand-o catifelata, dar nu grasa/ unsuroasa. L-am folosit in rutina de ingrijire pe timpul noptii, pentru ca ziua nu facea casa buna cu crema de zi pe care o foloseam pe atunci (BB Cream de la Vichy), dar si pentru ca nici nu simteam nevoia unui plus de hidratare.
  • l-am inlocuit cu o crema primita vara trecuta: Cream SOS cu ioni de argint de la Retipalm. Nu auzisem de acest brand de origine germana, pana anul trecut, cand am primit acest produs insotit de cateva pliante in care am gasit o gama destul de variata de produse dermato-cosmetice, formulate fara parfum, parabeni, conservanti, parafina, coloranti. Desi este recomandata pentru ten si corp, eu o folosesc doar pe ten, dimineata si seara. De cand am introdus in rutina de ingrijire serul cu hidroquinona si 2% BHA, simt nevoia de hidratare intensa si dimineata - sub crema de zi cu SPF, dar si seara - dupa aplicarea serului cu BHA. Iar la acest capitol pot spune ca sta excelent. La inceput, pare grasa, mai ales texturii destul de consistente, insa dupa cateva secunde de masaj intra imediat in piele. Dimineata, observ ca zona T este cam grasa si nu prea-mi place treaba asta, dar m-am obisnuit deja cu acest aspect. 
  • apa de gura cu menta Nana de la Alverde mi-a placut tare mult si intentionez sa o mai cumpar, pentru ca are un gust tare placut si deloc puternic.
  • nu m-am putut abtine sa nu incerc si altceva: OdolMed3 albastru care mi-a placut tare mult, convingandu-ma sa incerc si varianta rosie, care nu-mi mai place asa mult.
  • uleiul de dus cu ulei de argan si floare de portocal marocan de la Le Petit Marseillais mi-a placut mult de tot. Curata bland si fara sa usuce pielea, iar mirosul era absolut divin.
  • l-am inlocuit cu un frate - uleiul de dus cu ulei de nuci si laptisor de matca de la Le Petit Marseillais, primit cadou de la o colega frantuzoaica - stia cat de mult imi plac produsele Le Petit Marseillais. Acesta imi place si mai mult, pentru ca face o spuma abundenta si miroase ravasitor de sexy :) De cand l-am inceput, tot spre el intind mana. Cu siguranta l-am cumpara din nou daca as avea prilejul, oricat de mult mi-as dori sa incerc mirosuri noi - si slava Domnului ca cei de la LPM au o gama foarte variata.
  • deodorantul pentru picioare de la Hansaplast mi-a placut foarte mult. Eficient, cu miros placut, fresh, m-a tinut o buna bucata de vreme.
  • l-am inlocuit cu deodorantul pentru picioare de la Balea. Este ok, dar nu deosebit. Are un miros cam puternic, desi nu durabil, dar face fata cu succes atunci cand port incaltari inchise. Totusi, odata cu venirea verii, nu mai folosesc zilnic acest tip de produs.
  • Fast Cuticle Remover de la Essence a fost a doua sticluta consumata, dar probabil ultima. A fost ok, dar cu nimic special. Prima data cand l-am luat mi s-a parut wow, tocmai de aceea l-am cumparat din nou. 
  • l-am inlocuit cu Instant Cuticle Remover de la Sally Hansen, un produs pe care mi l-am dorit de foarte multa vreme. Imi place, curata frumos, dar mi-as fi dorit ceva sa dizolve cuticulele fara sa mai fie nevoie sa le tai cu forfecuta. Oricat le-as impinge cu betisorul, la un moment dat trebuie taiate. Eu peste pasul acesta voiam sa sar, ori Instant Cuticle Remover nu ma ajuta in acest sens. Nu pot spune ca este un produs slab, probabil ca nici nu exista un produs care sa dizolve cuticula complet. 
  • a venit vremea sa arunc si cateva produse de manichura intarite/ ingrosate pe care ori nu le foloseam deloc, ori nu mai puteam sa le folosesc. Nu-mi vine in minte cuvantul pentru flacoanele cu oja verde si bleu, dar le-am luat fara sa-mi dau seama ca nu sunt lacuri de unghii, avand pensule subtiri, pentru modele pe unghie. Cum nu le am cu astea, le-am folosit extrem de rar, iar in ultimii ani mai deloc, pana li s-a stricat consistenta. Lacul de unghii rosu de la Glamour a avut o nunata puternica de rosu, care mi-a placut teribil de mult. Acum s-a ingrosat si nu mai e de folosit. La fel si oja Layla, luata din Italia cu ceva timp in urma, un turcoaz metalic inchis, excelent pentru sezonul rece. Lacul transparent de la Manhattan il folosesc pe post de base coat si este foarte ok in acest scop. Mai am cateva flacoane, primite cu ocazia unui concurs de creatie - noi culori in gama Manhattan

  • parfumul Laura de la Laura Biagiotti a fost o iubire din facultate, dar pe atunci nu l-am avut, ci doar l-am adulmecat la o colega si in parfumerii. Acum 2 veri am prins o oferta promotionala de neratat si mi l-am oferit cu mare drag :) Mi-a placut mult: este un parfum fara pretentii, de zi, de primavara-vara, cu o rezistenta decenta.
  • l-am inlocuit cu un parfum de drogherie, primit de la Rossmann vara trecuta - Sweet Times de la Mel Merio. Si acesta este un parfum fara pretentii, de zi, dulceag (cum zice si numele), potrivit pentru sezonul cald si cu o rezistenta care mi-a intrecut asteptarile. Multa lume m-a intrebat - admirativ, cu ce sunt data si pot spune ca nu are un miros comun. O supriza placuta!
  • mai scap si de cateva flaconase care ocupau spatiu pe diverse etajere. Masca saptamanala HidroQuick de la Hildegard Braukmann nu mi-a lasat cine stie ce impresie, in mod cert nu as mai cumpara-o. Cel mult, as incerca alte produse, mai ales ca am vazut un stand destul de bine dotat. Dar nu o voi face prea curand. Uleiul esential de lamaie l-am turnat in flaconul uleiului anticelulitic de la Le Petit Marseillais. Uleiul esential de lavanda l-am amestecat cu spuma de Babasu (in dreapta imaginii) de la Aroma Zone, obtinand o spuma de baie relaxanta, bogata si fara niciun ingredient iritant. Flacoanele de ulei de argan si de squalan le-am mai pomenit aici, dar probabil nu le-am aruncat, planuind sa le pastrez pentru alte mixuri. Pentru ca in ultimul timp am primit foarte multe produse pentru ten, nu cred ca o sa fac combinatii in viitorul apropiat.
Atat de data asta. Putine, multe, cert este ca ma asteapta altele, asa ca material de scris este destul - timp si inspiratie sa fie ;) 
Ati folosit vreunul dintre produsele mentionate? Va tenteaza vreunul in mod special?


Comentarii

  1. Bau! :) M-ai facut ultra curioasa in privinta uleiului de dus ulei de nuci si laptisor de matca de la Le Petit Marseillais. :P N-am incercat niciun produs de la acest brand. Totusi, fiind ulei, lasa vreo urma uleioasa? sau la clatire se duce?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Dana, trebuie sa incerci gelurile/ uleiuril de dus LPM!!!! Am inteles ca sunt disponibile in Carrefour ;) Uleiul de dus este ca si gelul de dus, se curata complet fara sa lase urme uleioase, ci doar o piele fina si hiddratata ;)

      Ștergere
  2. ...si usor parfumata,nu-i asa? :) O sa le caut,merci! Pupiiici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Siiigur ca da :) Sa le cauti si sa le folosesti cu drag! Pup back ;)

      Ștergere
  3. Am avut ocazia sa testez apa micelara de la Bioderma, dar mi-e cam greu acum sa o achizitionez si am inlocuit-o cu cea de la garnier. Tu ai testat-o? In rest mi-as dori sa incerc fiecare care produs de aici, m-ai facut curioasa de toate :)

    http://corinabadescublog.blogspot.ro/?m=0

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu se gaseste aici micelara de la Garnier. Deocamdata mai am 3 butelci de 500 ml de Sensibio, 1 ulei demachiant de la L'Oreal si 1 late demachiant de la Bebe More, primit recent. Deci prea curand nu o sa incerc :)

    Cu siguranta ca o parte dintre produsele mentionate de mine se gasesc si-n Ro, asa ca daca ai ocazia sa le folosesti, te astept cu pareri ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare