[Haul] Comanda iHerb 13

N-a trecut mult timp de la ultima comanda iHerb, asa ca atunci cand am plasat aceasta comanda cu numarul 13, nu aveam mare lucru pe wishlist. Motivul principal pentru o noua comanda a fost acela ca ramasesem fara ceaiuri laxative si cum regimul meu hiperproteic ma constipa, nu prea pot trai fara ele.
 
De obicei, beau ceaiul romanesc Sveltaflor de la Fares, dar am ramas fara provizii, asa ca m-am intors la ceaiurile de slabit de la 21st Century Health Care pe care le-am incercat in aprilie si care mi s-au parut un bun inlocuitor pentru Sveltaflor. Acestea au o actiune mult mai rapida decat cel de la Fares - in 3-4 ore sunt... rezolvata ;) Asa ca de data aceasta am incercat noi arome:

Le-am incercat deja pe toate si cred ca preferatul meu este cel cu lamaie si lime. Toate au acelasi efect, foarte rapid cum spuneam si mai sus, asa ca aveti grija sa nu fiti plecate prea departe dupa ce-l beti. Toate cutiile contin si un plan de alimentatie, destul de interesant, dar care se bate cap in cap cu principiile mele. Este adevarat, exista niste reguli de bun-simt, dar eu nu cred in generalizare, ci in personalizare. 

De exemplu, mie nu-mi priesc cerealele si fructele absolut deloc. Oricat ar fi sanatoase, oricat de multa grija as avea sa nu le combin gresit, cata vreme alimentatia mea le contine, nu reusesc sa slabesc. Mie imi merge cel mai bine cu proteine (peste, oua, lactate) si legume crude. Fructe mananc foarte rar si numai vara: pepene, cirese, capsune, piersici, zmeura si afine. Iarna mai poftesc din cand in cand la mere si portocale, dar nu zilnic.

In afara de ceaiurile laxative, mi-am luat si o masca, dupa ce am vazut-o laudata de Andreea, de la care ma inspir de multe ori cand vine vorba de cumparaturi pe iHerb :)

  • am vrut neaparat sa incerc Glycolic Mask cu dovleac si miere de la Andalou Naturals cu efect de albire/ iluminare, chiar daca momentan am destule masti pentru ten sau diferite ingrediente pentru a obtine o masca faciala proaspata si fara prostii in ea. Imediat ce am primit-o am vrut sa vad ce poate si am folosit-o deja de 3 ori. La inceputul aplicarii simt ca-mi ia foc tenul si din cate stiu, asta nu e un semn tocmai bun... Dupa 1-3 minute senzatia de foc dispare complet si pot sa si uit ca o am pe ten. M-am uitat pe ingrediente si nu mi-a sarit nimic negativ in ochi. Din pacate, dupa curatare, nu pot sa exclam Wow!, ca dupa ce dau jos masca cu spirulina si un ulei vegetal, de exemplu. Este drept ca am folosit-o inainte de menstruatie, cand indiferent de rutina de ingrijire, tenul meu arata incarcat si mai apar si cateva cosuri... O sa-i dau sansa pana la final, poate ma convinge sa incerc si alte variante.
Cadou am primit un pix anemic, numai bun de pus in poseta alaturi de un carnetel - prinde bine la nevoie, sa stiti. Iar am uitat sa aleg ceva de la trials, dar poate data viitoare.

Cam micuta comanda, unde mai pui ca a ajuns cred ca in mai mult de o luna de zile! Nu stiu de ce e asa nasol si complicat cu comenzile spre Germania :(
Voi ati incercat ceaiurile acestea sau vreo masca de la Andalou?

Ce recomandari mai aveti de pe iHerb?

 

Comentarii

  1. Tentaaant! Abia astept sa ma hotarasc si sa dau si eu o comanda :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesante ceaiurile, de retinut in caz de nevoie!
    Si eu am in plan o comanda, nu-mi trebuie mare lucru caci m-am rasfatat cu cea anterioara, dar un gel de curatare pentru ten, un balsam de buze, unul de par...si se aduna :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, bune ceaiurile si la gust, nu doar pt scopul in care au fost create ;)
      Tu mereu ai ceva d epus in cos :) Si mereu ma tentezi!!! :)

      Ștergere
  3. E normal sa usture fata de la masca, are acid glicolic. E o masca ale carei efecte se vad in timp spre deosebire de celelalte care au efect imediat dupa ce le clatesti. Sper sa iti faca bine. Foloseste-o cel putin o luna ca sa iti dai seama de efectele ei, la interval de cateva zile, cam de doua ori pe saptamana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru recomandare. Credeam ca e o masca normala, ale carei efecte le astepti dupa curatare.
      O sa am rabdare atunci.

      Ștergere
  4. Eu am pus ieri prima mea comanda la iherb si azi am primit mail ca va veni pe 2 sept.Voiam sa te intreb daca este chiar asa vine cand zic ei ca vine ? :)
    Eu mi-am luat 2 paste de dinti Jason Natural, PowerSmile, Antiplaque & Whitening Paste,Country Life, Gluten Free, Maxi Hair Plus, 120 Veggie Caps,Physician's Formula, Inc., Plump Potion, Pink Rose Potion, cam putine stiu , dar fiind prima comanda am zis sa vad cum e treaba intai :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce zic eu nu are relevanta, pentru ca eu nu locuiesc in Ro :) Nici nu ma uit la data estimata de ei. Eu astept pana ma trezesc cu scrisoarea de la vama :)
      Nu-s asa putine, sa te bucuri de primele produse!!! :)

      Ștergere
  5. Buna Demetra,

    Frumoase ambalajele ceiaurilor tale! Enjoy!

    Eu pentru slabit folosesc cafea verde (boabe sau macinata) pentru ca reduce considerabil pofta de dulciuri si pofta de mancare, in general.
    Pentru mine doar laptele condensat de la rusi era prea dulce.

    Acum as manca sarat, acru, iute...iute cat de iute.
    Si beau si ceai de radacina de ghimbir pentru nisip la rinichi. E foarte bun pentru ca elimina apa.

    Ambele au un gust mai ciudatel, dar mie imi plac...

    Pup si week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Andreea, eu sunt Nimphetamin, Demetra e altcineva ;)
      Unde gasesti tu cafea verde? Acum m-ai facut curioasa sa o incerc si eu :)
      Ceaiul de ghimbir e bun, intr-adevar. Mai pun si eu din cand in cand ghimbir pudra in ceaiuri.
      Week-end placut si tie!

      Ștergere
  6. Buna, Nimphetamin!

    Imi cer scuze pentru confuzie, dar eu am crezut ca asa te numesti, daca blogul se cheama surasul demetrei, am presupus ca asta e numele tau I'm confused :(

    Eu am luat cafea verde boabe de la magazinele Orient Bazar (se gasesc in Piata Crangasi, Piata Titan si Piata Obor din Bucuresti), iar cafea verde macinata am luat din Piata Crangasi de la un magazin care se cheama Frukt. Cafea verde boabe 4,5 lei/100 gr, iar cea macinata 5,2 lei/100gr.

    In general, se gaseste la magazinele tip Plafar. In Romania e destul de in voga cura cu cafea verde.

    Oricum, daca gasesti boabe, important e sa nu incerci sa o macini in rasnita, blender sau altceva pentru este tare ca piatra si o sa strici aparatul.

    Eu pun vreo 12 boabe int-o cana cu apa la frigider si o las peste noapte.
    Dimineata beau continutul si apoi fierb boabele, asa ca rezulta si de aici o cana de licoare verde.
    Cafea macinata o fierb pur si simplu: 1 lingurita de cafea la o cana de apa.

    Pe mine chiar ma ajuta, mai ales ca am cochetat cu dieta dukan, mi-a fost foarte rau si nu am reusit sa o duc la bun sfarsit, ca atare am pus toate kg la loc si nu reuseam sa slabesc cu nimic altceva.

    Exista si pastile cu cafea verde, dar mi-e teama sa le iau pentru ca nu mi se par sanatoase, eu nu sunt adepta pastilelor de slabit.

    Daca nu gasesti la plafarurile din Germania, cand vii in Romania, sigur gasesti la vreun magazin naturist, dar e ceva mai scumpa decat cea in vrac.

    Sper sa te ajute, la mine a dat roade (simplul fapt ca m-am lasat de dulciuri e ceva), efectele se vad in timp, ceea ce mi se pare a fi ok pentru ca eu nu cred n minuni de pe o zi pe alta ;))
    Gustul e un pic mai dubios, mi se pare ca seamana cu ceaiul de musetel, dar pe mine nu ma deranjeaza gusturile dubioase ;))

    Seara frumoasa si sa ma anunti daca ai gasit si e ok!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nimphe, ti-am scris pe adresa ta de mail. Nu ai primit ? Nu am primit niciun raspuns....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea, iarta-ma ca n-am raspuns. Am primit mailul si-ti voi raspunde cu explicatiile de rigoare. Sunt f prinsa in vartej...
      Multumesc mult pt mesaj si ganduri ♥ Pup cu drag!

      Ștergere
  8. Mi-a plăcut postarea ta si cu ocazia asta am sa încerc si eu apa de gura de la DM. Eu folosesc Listerine in celelalte variante si consider ca este una dintre cele mai bune ape de gura

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa-ti placa Nana de la DM :) Sunt la al doilea sortiment de Listerine, dar nu-mi place deloc gustul :(

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare