miercuri, 29 ianuarie 2014

[NOTD] All Fired Up 550 - Sally Hansen

A trecut ceva timp de la ultimul articol dedicat unei oje (aici) si intamplarea face ca cea despre care voi scrie azi sa fie din aceeasi paleta cromatica: portocaliu. Anul trecut am primit cred ca vreo 5 oje si toate au fost portocalii! Nu prea m-am dat in vant dupa ojele portocalii, insa unele nuante m-au cucerit - este exemplul celei de azi de la Sally Hansen - All Fired Up 550 pe care am gasit-o in Lookbox-ul de decembrie



La prima vedere mi-am spus ca m-am ales cu o nuanta pe care o am deja: Cheeky Chic 302 de la Astor. Le-am pus una langa alta si mi-am dat seama ca totusi sunt diferite:

in stanga Sally Hansen vs in dreapta Astor

De cum am primit-o abia am asteptat sa o aplic, poate si pentru ca anul trecut nu mi-am cumparat decat o singura oja! Mi-am propus sa mai consum din ele si, la o adica, nimic nu mi-a mai atras atentia in mod deosebit.

Cateva impresii:
  • culoare complet opaca dupa o singura aplicare;
  • uscare rapida, fara sa fie necesara folosirea unui produs special;
  • rezistenta perfecta: o saptamana intreaga, fara sa se ciobeasca (mai jos poze);
  • stralucire de durata;
  • o nuanta ideala pentru vara, dar si pentru o iarna intunecata pe care simti nevoia sa o inveselesti putin ;)
Swatch-uri:





inainte sa o sterg, dupa o saptamana

In concluzie, ma bucur sa o am in colectie si abia astept sa o folosesc din nou. Cu ocazia asta, mi s-a starnit si interesul pentru aceasta marca de la care nu mai am niciun alt produs. Voi ce nuante de la Sally Hansen aveti? Aceasta cum vi se pare?


2 comentarii :

  1. Imi place mai mult Sally Hansen decat Astor, e mai plina de viata:). Eu n-am avut niciodata Sally Hansen.
    http://www.beautybellenotes.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si cea de la Astor e frumoasa, dar asa e, SH e mai plina de viata ;)

      Ștergere