Look Box - Decembrie 2013

Cu siguranta ca toata lumea a auzit de conceptul de Beauty Box - o cutie cu produse surpriza la un pret imbatabil. In acest moment, exista pe piata o multime de versiuni, mai mult sau mai putin interesante, dar pe mine m-au atras in special cutia de la DM si cea de la Muller, ambele drogherii foarte cunoscute in Germania. 

Pe cutiile de la DM este o concurenta imensa si pana acum nu m-am numarat printre norocosii care se pot bucura de un abonament pe 3 luni. In noiembrie 2013 si Muller a lansat o cutie -  Look Box, care promite produse full size printre care si un parfum, la un pret de numai 5 eur. Curiozitatea m-a indemnat sa ma inscriu si tare m-am bucurat cand am primit mailul de instiintare ca sunt una dintre castigatorii primei lor cutii. 


Pentru ca sfarsitul de an m-a prins mai aglomerata si agitata (deci si obosita si lenesa) decat de obicei, am amanat ridicarea cutiei pentru inceputul lui 2014, cand deja ii cunosteam continutul. Amuzant a fost ca m-am dus sa ridic cutia prezentand mailul de instiintare, asa ca ma pomenesc ca doamna de la casa imi spune in romana: "numele acesta este romanesc, sunteti romanca, nu-i asa?" Ca de fiecare data, ma bucur sa intru in vorba cu romani aflati in Germania, asa ca pana mi-au adus cutia am schimbat cateva vorbe cu dansa.

Cand am ajuns acasa era seara, deci nu aveam lumina buna pentru fotografii, insa nu am avut rabdare pana a doua zi, asa ca am desfacut coletul imediat! :) Iata pe ce mi-au cazut ochii:



Dupa cum se vede, cutia este ambalata foarte frumos, asa ca poate fi oricand oferita drept cadou.

Mai departe, continutul:

  • fond de ten Le Teint Perfect Match de la L'Oreal, in nuanta N4 Beige. Inca nu l-am desfacut, pentru ca am altele deja incepute. De altfel, s-ar putea sa nu mi se potriveasca nuanta, desi am gasit o modalitate de a folosi fondurile de ten prea inchise pentru tonul pielii: le amestec cu crema de zi :)
  • lac de unghii Sally Hansen, in nuanta 550 All Fired Up. Seamana perfect cu Cheeky Chic de la Astor, dar imi place si o voi folosi la urmatoarea manichiura (prima pe 2014).
  • trusa Smokey Eyes de la Catrice. Deja nu prea mai am nuante de gri in colectia de farduri, asa ca este binevenit acest set. Nu stiu daca voi folosi eyelinerul crema, desi pentru noul an mi-am propus sa incerc sa-l introduc in machiaj, ca sa mai variez. Nu ma simt foarte indemnatica, dar vedem ce iese ;)
  • lipgloss Rebecca Bonbon. Este o nuanta turbata de roz mov care imi place foarte mult, insa nu stiu daca mi se potriveste sau daca voi avea curaj s-o port :)  
  • mascara False Lash effect Fusion de la Max Factor. Nu am incercat-o inca, pentru ca mai am doua primite si doua incepute. 
  • eyeliner gel Lasting Drama de la Maybelinne. Cred ca il voi oferi cuiva care se pricepe si care foloseste in mod constant eyeliner-ul, pentru ca eu chiar nu ma vad folosind un astfel de produs on a long term, ca sa merite sa-l deschid.  
  • parfum Unforgettable de la Christina Aguilera (15 ml). Inca nu l-am pulverizat pe piele, dar din sticla pare ok, insa cu nimic deosebit. Parca aduce o idee cu Deep Red de la Hugo Boss... Nu o sa-l incep prea curand, pentru ca am prea multe in folosinta momentan si am mai si primit destule anul trecut.
  • mostra de parfum pentru barbati James Bond 007 Quantum.


Dupa cum se vede, in afara de mostra de parfum barbatesc, toate produsele sunt full size. Nu stiu cat costa fiecare, dar 5 eur pentru toate produsele mi se pare pomana! :)

Voi ce parere aveti? Va tenteaza genul acesta de cutii cu produse surpriza?

Comentarii

  1. Pfff...sunt aproape gratis! Foarte tare aceasta cutiuta, daca ar fi si la noi asa...La pink box primesti unul sau doua produse full-size si acelea Elmiplant :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar eram curioasa daca in Ro mai exista acest gen de cutii.

      Ștergere
  2. woow! vreau si eu cutiuta asta la noi!!! Esti o norocoasa! Sa te bucuri de toate produsele :*
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow ! Doar 5 Euro ? Pai doar gel linerul costa 10 Euro, fondul de ten tot cam atat, rimelul de la MF vreo 8 ... e super rentabila cutia asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Habar n-aveam care-s preturile reale ale acestor produse. Din cate spui, sunt de-a dreptul gratis :)) Nu e de mirare ca a fost nebunie cu ele.
      Minusul e ca in fiecare luna se face treagere la sorti. Macar la DM ai abonament pe 3 luni ;)

      Ștergere
  4. Oare poti sa comanzi si din Romania? :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu se comanda, ci te inscrii la tragere la sorti, pentru ca se pune in vanzare un numar limitat de cutii. De data aceasta cred ca au fost 5000.
      Daca esti norocoasa, trebuie sa te prezinti la magazin cu codul pe care ti-l trimit ei pe mail. Deci da, te poti inscrie din Ro, dar cineva din Germania trebuie sa-ti ridice cutia din filiala aleasa de tine :)

      Ștergere
  5. E super tare cutiuta asta, pacat ca nu avem si aici ceva asemanator . Sa te bucuri de produse. Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  6. Waw.. Super convenabil. Pacat ca in Romania nu exista acest concept, cu toate ca este si aici DM. Cred ca as fi prima inscrisa daca s-ar face aici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am inteles ca si in Ro s-a incercat implementarea acestui concept, doar ca nu a prea reusit... nu am citit pareri multumite. La DM se inscriu cu miile si se trage la sorti. Nu am avut pana acum noroc, dar toate cutiile mi s-au parut foarte interesante.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare