[Swatch] Colectia mea de oje - Glamour & Umbrella Nail Art

Am tras chiulul la greu in ultima vreme, dar drept e ca n-am avut niciun chef de scris, de pozat, plus ca aveam senzatia ca n-am nimic interesant de spus... Rasfoind insa blogul mi-am dat seama ca am inceput sa scriu despre colectia mea de oje si zic ca e pacat s-o las in coada de peste. Asa ca azi o sa va arat ojele primite cadou cu revista Glamour acum cativa ani si niste nail art-uri de la Umbrella pe care le-am luat crezand ca sunt, de fapt, oje normale :) 

Ojele Glamour vor iesi curand din colectia mea, pentru simplul motiv ca rosul si portocaliul sunt pe terminate si s-au si ingrosat, iar bejul nu-l mai folosesc pentru ca nu mai suport unghiile nude:


Rosul a fost nuanta preferata dintre ojele Glamour: o culoare puternica si stralucitoare, din punctul meu de vedere clasicul lac de unghii rosu! Din pacate, poza nu surprinde frumusetea culorii:


Bejul l-am folosit destul de mult in perioada in care nu aveam nicio oja colorata si-mi purtam unghiile nude sau incolore. De cand am descoperit insa culorile, nici ca mi-a mai ajuns pe unghii, asa ca n-am nicio poza concludenta.

Portocaliul mi-a atras atentia abia... anul trecut, cand mi s-a pus pata pe aceasta culoare, care in sezonul primavara-vara 2012 este vedeta pe unghii! 


Nail Art-urile de la Umbrella au fost luate pe la inceputurile nebuniei cu ojele colorate. Poate tocmai de-aia m-am pacalit cu ele :) Am incercat sa le folosesc ca oje normale, dar consistenta le face destul de greu de aplicat. 


Verdele fosforescent este favoritul meu cand vine vorba de modele pe unghii, mai ales ca se potriveste cu multe dintre ojele mele. Nu va imaginati ca le fac des sau ca ma da inspiratia afara din casa! Dimpotriva, foarte rar ma apuca cheful de desene pe unghii, desi am destule instrumente. Desi internetul e plin de modele, pur si simplu n-am tragere de inima sa privesc nush cate clipuri. Ca dovada, modelul de mai jos este de-a dreptul stangaci si pueril, puteti sa radeti cat doriti :)


Albastrul este dragut, dar prefer Charming-ul de la P2:


Verdele este foarte fain, acum imi dau seama ca am cateva tinute la care l-as asorta tare bine:


Cam atat pentru azi. Care este nuanta voastra preferata?

Comentarii

Postări populare