[Review] Crema de zi Visibly Clear cu grepfruit roz - Neutrogena

In aprilie v-am aratat aici noile produse primite spre testare sau cumparate spre propriul rasfat si pentru ca am terminat deja crema de zi Visibly Clear cu grepfruit roz de la Neutrogena, mi-am propus sa revin cu un review. Cum spuneam in postare, am primit-o spre testare de la Neutrogena Deutschland cu ocazia lansarii pe piata a gamei Visibly Clear cu grepfruit roz care, in afara de crema de zi, include un scrub si un gel de curatare pentru ten.


Este primul produs Neutrogena pe care il folosesc si m-am bucurat tare mult sa am ocazia sa testez o crema de la ei, mai ales ca descrierea promitea destule: hidratare, matifiere si uniformizare a texturii tenului. Am zis ca-i numai buna pentru primavara-vara, cand tenul meu secreta mai mult sebum decat de obicei si urasc sa-mi luceasca fata.


Impresii:
  • are o consistenta medie: nu este nici prea densa, nici foarte fluida;
  • se absoarbe foarte rapid in piele, nefiind necesar un masaj prelungit;
  • nu se recomanda aplicarea in zona ochilor, fiind astfel nevoita sa folosesc o crema speciala. Pentru mine asta este un minus, intrucat consider ca o crema destinata ingrijirii tenului trebuie sa ingrijeasca si zona ochilor;
  • la primele aplicari am simtit piscaturi pe ten si o senzatie de racoare datorita grepfruitului roz pe care eu nu reusesc sa-l gasesc printre ingrediente :);
  • matifiaza tenul pentru cateva ore, insa pe la mijlocul zilei tenul incepe sa luceasca, motiv pentru care  folosesc o pudra pulbere ( Prime & Fine de la Catrice);
  • imi place recipientul perfect igienic si opac:
  • nu am observat nicio imbunatatire a texturii tenului, asa cum se promite in descrierea produsului datorita tehnologiei Microclear, insa nici nu am avut probleme cu cosurile sau punctele negre;
  • despre ingrediente nu stiu ce sa spun, pentru ca nu le-am analizat pe toate:
  • nu  are SPF, ceea ce pentru mine este un mare minus, motiv pentru care am ales sa o amestec cu fond de ten cu SPF 22 Astor Mattitude (am scris aici ce si cum);
  • are un miros fresh, de grepfruit roz, destul de puternic si persistent;
  • recipientul are 50 ml si costa aproximativ 6 eur. Nu stiu daca se gaseste inca in Romania, aici crema este disponibila in drogherii.
Concluzie:
  • nu mi s-a parut un produs deosebit, dar nici foarte slab calitativ. Marele dezavantaj este lipsa SPF-ului, pentru ca avand un efect cat de cat matifiant si datorita efectului racoritor, ar fi fost un produs bunicel pentru primavara-vara;
  • cred ca se potriveste mai degraba tenului gras, mixt-gras si normal.


Comentarii

Postări populare