[Review] Solutie pentru indepartarea cuticulelor - Essence

Pentru ca produsele Essence au ajuns si in Romania, provocand o adevarata isterie printre bloggeritele nerabdatoare sa le incerce in urma atator review-uri pozitive pe blogurile din afara si in speranta ca importatorii vor aduce si noile produse recent lansate, mi-am propus sa scriu despre un produs de care eu sunt taaaare incantata. Este vorba despre Solutia pentru indepartarea cuticulelor / Fast Cuticle Remover de la Essence.


Pana acum am incercat produsele similare de la Mavala si Kallos, insa niciunul nu mi-a intrunit asteptarile. Speram sa am ocazia sa incerc Solutia pentru indepartarea cuticulelor de la Sally Hansen, insa nu am gasit-o nicaieri si nu m-am complicat sa o comand online. Nu stiu ce fac alte produse, eu stiu ca mi-am dorit unul care sa-mi topeasca instant cuticulele si care sa ma scuteasca de impingerea lor cu betisoarele din lemn de santal. Despre Mavala si Kallos pot spune ca nu au niciunul dintre aceste efecte, drept pentru care eu le-am considerat inutile. Am mai citit de bine despre Solutia pentru indepartarea cuticulelor de la Flormar, insa dezamagita fiind de celelalte doua, am renuntat si am continuat sa le tai cu forfecuta. Stiu, nerecomandat, dar asta e…
                                                          
Sa revin insa la Solutia pentru indepartarea cuticulelor de la Essence. Am cumparat-o pe la sfarsitul lunii februarie, cand au lansat o noua editie limitata, impreuna cu alte noi produse pentru ingrijirea unghiilor, dar si cosmetica decorativa dedicata tot unghiiilor (stickere, modele, ustentsile etc.). Dupa esecul cu top coat-ul pentru uscare rapida de la Essence, mi-am promis ca nu-mi mai cumpar niciun produs inainte sa citesc cateva review-uri despre el. Pana la urma mi-am incalcat promisiunea, punandu-mi sperantele in faptul ca era un produs nou lansat. Ei bine, am riscat si-am castigat! J

Impresii:

  •      Modalitate de aplicare foarte facila si eficienta, datorita pensulei;
  •      Are o consistenta gelatinoasa, fapt care impiedica scurgerea;
  •      In cateva secunde, Solutia topeste complet cuticulele, nefiind necesara impingerea lor cu betisoarele de lemn. Producatorul recomanda 15 secunde, eu cred ca o tin 1 minut. Daca intarzii, Solutia se intareste si trebuie sa o aplic din nou. Este foarte important insa sa clatim bine mainile/ unghiile, intrucat ingredientul principal poate cauza orbirea;
  •      Efectul dureaza cateva saptamani, iar cuticulele cresc mai lent;
  •    Se consuma destul de greu, deoarece la aplicare nu este necesara o cantitate mare, iar cresterea cuticulelor este incetinita;
  •     Dupa cele cateva secunde, curat unghia cu un betisor de lemn si clatesc bine, apoi aplic ulei de jojoba sau de cocos si o crema de maini.
Disponibilitate:
  • In Germania:  DM si Muller; in Romania: la standurile Essence (Obor si Crangasi pentru Bucuresti) atunci cand vor fi importate;
  • Pret:  1.75 eur;
  • Cantitate: 8 ml.
Concluzie:
  • Categoric merita cumparata!



Comentarii

  1. Ahh, tocmai voiam sa te intreb daca o ai din RO, dar apoi am vazut sfarsitul postului :( Sper sa o aduca curand si aici, pentru ca si eu am niste cuticule problematice, pe care le tai...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Delia, si eu sper sa o aduca in Ro, tocmai de aceea i-am facut review-ul ;)

      Ștergere
  2. Chiar "topeste" asa de bine cuticulele? Eu am solutia de la flormar si nu face minuni:(.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chiar le topeste. Dupa mine, asta inseamna solutie pentru indepartarea cuticulelor. Altfel se numeste solutie pentru inmuierea cuticulelor :))

      Ștergere
  3. Si eu am KAllos, dar nu prea imi place. Nu prea inlatura deloc cuticulele, nici macar impinse cu betisorul....
    O sa o caut si eu pe asta Essence, poate o au si pe la standurile de la noi. Chiar m-ai facut curioasa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, stiu ce zici. Culmea e ca eu am citit doar review-uri pozitive despre solutia de la Kallos!

      Ștergere
  4. Si daca solutia ajunge pe pielea din jurul cuticulelor nu cauzeaza rani ?!
    Recomanda-mi si mie un top coat bun cu uscare rapida. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, eu nu am avut niciun fel de probleme, pentru ca nu exagerez cu aplicarea, ci doar o data la 2-3 saptamani, tocmai pentru ca nu mai cresc atat de repede si neplacut.
      Din experienta mea, cel mai bun top coat cu uscare rapida este tot de la Essence: Better Than Gel Nails Top Sealer. Am scris despre el aici: http://surasul-demetrei.blogspot.de/2011/09/preferatele-lunii-august.html

      Ștergere
    2. Buna ! Hai sa-ti zic ce facui eu astazi: Ma duc intins la standul Essence, chitita sa iau aceasta solutie despre care ai vorbit tu mai sus si "Better than gel.." pe care tot tu mi l-ai recomandat. Bineinteles, nu gasesc niciunul si imi iau totusi un top coat gel si plec. Dupa care, ma gandesc eu ca de fapt imi doream ceva care sa-mi usuce rapid unghiile, si !, ma intorc la magazin si o rog pe vanzatoare sa-mi schimbe produsul cu top-coatul pentru uscare rapida. Si plec, definitiv de data asta. Dupa care imi amintesc cu groaza ca tu despre asta ai scris ca nu e bun si nu-l recomanzi ! Sh*t ! Mother*****r ! Mai intoarce-te acum, daca mai poti. Asa ca...M-am pricopsit cu ticalosul. How you like me ?!

      Ștergere
    3. Oh, draga de tine, imi pare rau! Vezi poate-l poti folosi cumva, eu l-am mai folosit pe post de lac cand am avut unghii foarte scurte si nu puteam sa le las complet goale ;)

      Ștergere
  5. Buna ziua, a aparut pe piata o solutie de indepartat cuticulele cu ulei de portocala, este de culoare roz, manichiurista mea o foloseste si face minuni. Este fabricata in Filipine. Se gaseste doar in saloane. Daca stiti de unde o pot achizitiona va rog sa mi raspundeti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua, din pacate nu cunosc acest produs. Stiti cumva cum se numeste, ce marca este?
      Poate faceti o cautare prin Google sau mai bine o intrebati direct pe manichiurista :)

      Ștergere
  6. Doar in Bucuresti se gaseste?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu, ca nu l-am luat din Bucuresti si nici nu locuiesc in Romania :)

      Ștergere
  7. Online se poate comanda solutia pt cuticule?

    RăspundețiȘtergere
  8. Exista vreun "ritual" inainte de aplicare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu :) Se aplica direct pe cuticule, se lasa sa actioneze, dupa care se indeparteaza cu un betisor special din lemn de santal. Eu folosesc si o perie de dinti pentru efectul abraziv.

      Ștergere
    2. Multumrsc, astept sa imi ajunga solutia din Germania. Am comandat-o pe internet. Si...ooops am comandat si top coat-ul mult discutat :)). Promit sa revin cu parere :) xoxo

      Ștergere
    3. Sper sa-ti placa ambele produse. Sa le folosesti cu spor si cu placere ;)

      Desigur, te astept cu impresii ;)

      Ștergere
  9. Buna ziua,
    Va rog imi puteti spune unde in Romania gasesc" Fast Cuticle Remover de la Essence".
    Multumesc.
    arin.fors@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Arin,
      din cate am inteles, standurile Essence au aparut in tot mai multe magazine. Iti recomand sa intrebi direct la stand.
      Nu locuiesc in Romania, asa ca mi-e imposibil sa-ti dau un raspuns cert.
      Sper sa-l gasesti :)

      Ștergere
  10. nu se poate face pe comanda cumva pentru saloane

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu. Se gasesc doar la rafturile Essence aflate in diferite locatii in Bucuresti si cred ca si-n restul tarii.

      Ștergere
  11. Ce preț are această soluție de îndepărtat citiculele?

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce preț are această soluție de îndepărtat citiculele?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare