[Award] My blog is awsome + ganduri de Paste

Pfff, era sa uit ca Ana mi-a oferit acest premiu, rusine sa-mi fie!!! Ana, multam fain pentru apreciere, tare bine m-am simtit sa ma vad in capul listei nominalizatelor :) 


Si va multumesc tuturor celor care ma vizitati / like-uiti/ conectati in continuare, in ciuda faptului ca postez mai rar. De doua saptamani de zile am inceput munca, dupa trei luni de pauza si mi-e destul de greu cu acomodarea. In fiecare zi am parte de o multime de informatii noi, pentru ca am schimbat complet domeniul, mediul etc. Chiar daca in prima zi m-am cam speriat, dupa cateva zile cand am inceput sa practic ceea ce am invatat, mi-am dat seama cat sunt de norocoasa sa invat atatea chestii utile: o industrie care nu o sa moara niciodata, lucrul cu SAP care este folosit in aproape orice companie de talie mare, un mediu international si deschis, posibilitatea calatoriilor de afaceri in tari in care nu am ajuns pana acum.

Maine este Pastele, iar pentru mine este al doilea Paste pe care il sarbatoresc anul acesta, pentru ca week-end-ul trecut a fost Pastele catolic pe care l-am petrecut cu familia prietenului meu. M-am simtit tare bine si am primit o multime de oua si iepurasi de ciocolata, insa mi-am dorit sa simt si sarbatoarea romaneasca/ ortodoxa, asa ca de ieri am tot pregatit una, alta, asa cum se cuvine:


 Va doresc sarbatori luminate, cu momente frumoase si cadouri care sa va bucure, alaturi de cei dragi! Paste fericit!


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare