[DIY] Serum handmade pentru ten mixt & gras

La inceputul primaverii, cei de la Aroma Zone au scos un dosar tematic, dedicat detoxifierii de sezon, cu retete pentru ten si corp, cu aplicatii nu doar externe (gen produse cosmetice), ci si interne. De aici m-am inspirat  in alegerea acestei retete foarte simplu si rapid de executat:


Fiind un produs handmade, acest ser are ingrediente putine si naturale:

  • 30ml gel de aloe vera;
  • 1 ml ulei de susan alb. Alte uleiuri vegetale recomandate tenului mixt & gras: jojoba, alune, macadamia.
  • 20 picaturi de ulei esential de lavanda. Alte uleiuri esentiale recomandate tenului mixt & gras: rozmarin, lamaie (atentie, este fotosensibilizant!), tea tree.
Toate ingredientele se pun intr-un recipient dezinfectat si se amesteca. Ideal ar fi un flacon cu pompita, pentru a evita contaminarea cu bacterii. Eu am folosit un borcanas de la o crema, dar dupa ce termin serumul voi renunta la tipul acesta de recipient cand vine vorba despre produse aplicate pe ten. Eu pastrez borcanasul in frigider, pentru ca nu are niciun fel de conservant, dar il scot cu cateva minute inainte de aplicare, ca sa nu fie prea rece.

Dupa ce se usuca gelul de aloe vera s-ar putea sa simtiti ca tenul va strange. Daca simtiti nevoia, aplicati o crema hidratanta. 

Proportiile pot fi considerate o reteta de baza si, in functie de preferinte si de posibilitati puteti sa faceti diferite combinatii.

Retetele din dosar sunt impartite pe tipuri de ten - mixt & gras, uscat, matur si sensibil. Nu stiu daca mai este disponibil pe Aroma Zone, insa eu mi l-am salvat si daca doriti retete si sugestii pentru alte tipuri de ten, va rog sa-mi scrieti si ma execut cu placere :)



Comentarii

  1. Foarte interesant! Si eu am tenul mixt spre gras si chiar ma intrebam daca mi-as putea face singura un ser potrivit tipului meu de ten. Daca ma hotarasc vreodata sa fac asta, voi incerca reteta ta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa sa faci si sa-mi scrii impresii ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. multumim pentru acest post. am probleme cu tenul si chiar voi incerca aceasta reteta ; sa speram ca va da rezultate :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare