[NOTD] Lacuri de unghii: Kallos 165 si S-he 376

Dupa ce jumatate de an am suferit ca nu-mi pot colora unghiile la serviciu, mi-am permis o "aroganta" pe care am continuat-o - vad - fara repercursiuni. Asa ca am ajuns sa imi schimb culoarea de doua ori pe saptamana. Daca lucrez cu clientii, manichiura trebuie sa fie fara cusur! 

Saptamana aceasta am purtat tot nuante inchise, pentru ca le gasesc mult mai potrivite pe timp de iarna. Luni am demarat cu Kallos 165, care mi-a rezistat fara probleme patru zile, ceea ce pe unghiiile mele cam bolnave este foarte bine! Nuanta este foarte placuta, potrivita si pentru vara si pentru iarna, si foarte usor de asortat la multe stiluri vestimentare.



Joi seara am vrut sa ma pictez cu un roz pitzi care mi-a placut mult asta-vara, dar pur si simplu mi-a spus sa-l astept pana se mai incalzeste un pic ;) Asa ca am ales un mov care-mi place tare mult si pe care nu l-am mai purtat de aproape un an. Tot o nuanta rece, dar care cred ca merge si vara, mai ales la picioare. Oja este marca S-he, nr. 376, care se gaseste in magazinele DM. Au multe culori turbate/ interesante si a costat in jur de 10 ron (nu mai stiu  sigur, pentru ca mi-am luat-o acum un an). Nu rezista foarte mult pe unghii, cam 1-2 zile.



Imi plac aceste lacuri pentru ca:
  • nu fac brobonite;
  • au luciu si nu se matuiesc dupa  cateva zile;
  • se usuca repede;
  • sunt ieftine.

Comentarii

  1. Frumos, frumos...Eu am vazut la mama cateva oje Kallos si m-au surprins, aratau tare bine si tineau mult. Am incercat la ea un tratament pt cuticule foarte bun. Iar S-he am si eu una, e foarte ok, in conditiile in care sunt prea lenesa sa mai folosesc si top coat :) Imi plac tare mult culorile pe care le alegi, exact asa ceva prefer si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Multam pt. comentariu :) Se pare ca ma invart in jurul acelorasi culori, la fel ca si in cazul hainelor :))
    De la Kallos intentionez sa-mi iau si cuticle remover, ca am citit ca e bun. Si poate nu strica si un base coat...

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumoase sunt unghiutele!
    Eu parca am innebunit: mi-am luat recent doar....5 oje! In curand fac colectie si nici nu apuc sa le termin...
    Mi-am luat printre altele o nunata similara cu prima poza pe care o ai si tu.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Andreea, multumesc pt. comment si aprecieri :)N-ai innebunit daca ti-ai luat doar 5 ;) De unde si ce nuante?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nuanta de la Kallos o ador.Mi-am luat si eu vreo 3 in accelasi stil de la Ruby Rose macar daca nu le folosesc (ceea ce se va intampla dupa cum ma cunosc) sa nu-mi para rau ca am dat mai mult pe ele.Mie vara nuanta asta la picioare mi se pare superba.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie la picioare imi plac nuantele mai turbate ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cand ai timp, gasesti un tagulet pe blogul meu :) pupici si weekend placut!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare