[Review] Calvin Klein - Delicious Luxury Creme Lipstick 133 Feathered Pink

Rujul este un subiect delicat pentru mine. De cand ma stiu mi-a fost extrem de dificil sa-mi aleg nuanta potrivita, si de cate ori m-am dus sa-mi cumpar unul am sfarsit prin a ne enerva si pe mine si pe vanzatoarea care a avut ghinionul sa ma abordeze J
De aceea prefer de departe glossurile,  mai ales ca buzele mele nu sunt foarte conturate, iar buza de sus este mai subtire decat cea de jos – ok, recunosc ca sunt putin cam a dracu’, asa cum zice o veche vorba din popor despre femeile cu buze subtiri ;)

Cu toate acestea, am o colectie de rujuri destul de maricica, majoritatea primite cadou – de la prietene, de la reviste, cu diferite promotii etc. Rujul despre care scriu azi mi-a fost oferit gratuit de cei de la Strawberry, al caror client fidel sunt. Daca in magazin mi-e greu sa-mi aleg nuanta potrivita, va dati seama ce greu mi-a fost sa aleg pe net dintre nuantele disponibile. Am cautat swatch-uri, dar n-am gasit nimic, doar niste pareri pozitive. Asa ca am ales la noroc aceasta nuanta – Feathered Pink – gandindu-ma ca fiind roz am mai multe sanse sa mi se potriveasca sau sa il amestec cu un ruj cu o nuanta mai inchisa.

Imediat ce am primit coletul direct la ruj m-am dus si am avut o surpriza placuta: imi placea tare mult nuanta, asa cum arata in stick. M-am dat si pe buze si mi-a placut si mai mult… uraaa!



Ce-mi place:
  • Nuanta. Este discreta, naturala si coloreaza frumos buzele. Se potriveste de minune tenului meu alb-rozaliu si se asorteaza frumos cu hainele in culori vii.
  • Nu usuca buzele. Nu este atat de hidratant cum am citit pe net, dar nu usuca buzele si pentru mine este ok.
Ce nu-mi place:
  • Nu rezista mult pe buze;
  • Are cam mult sclipici
Pentru un ruj primit gratuit si intr-o nuanta care mi se potriveste, rujul este perfect, eu ma declar foarte multumita ;)

Cum arata pe buze, in functie de lumina:






Comentarii

  1. He he! parca ai vorbi despre mine in primele randuri :) Arata delicios rujul, dar cred ca e cam scumpicel, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Aha, deci nu-s singura! :) Multumesc pt. parere; acum cand am uit la poze, parca-mi place si mai mult :)) Habar nu am cat a fost, ca l-am primit cadou. M-am uitat sa vad cat a fost, dar nu-l mai au (pe Strawberry). Probabil vroiau sa scape de el :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am patit una si mai tare :)) dupa indelungi cautari pe youtube, cautat swatchuri pe net, am comandat 4 rujuri nyx si nu mi-a placut cum venea nici macar 1:)) Ulterior, m-am prins si eu cu ce imi sta bine si nu am mai comis asemenea greseli. Rujul tau chiar are o culoare foarte placuta si feminina!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hahaha:)) Chiar ca a fost tare faza, desi imi inchipui ce te-ai enervat cand le-ai vazut. Eu ma feresc sa-mi iau fara sa testez. Doar daca e gratuit ma bag, in rest nu, ca am fost dezamagita. Mi-am luat un ruj de la Kanebo destul de scump) care avea o nuanta superba pe monitorul meu, dar in realitate nu mi se potrivea deloc. Pe atunci nu stiam de bloguri, de swatchuri etc. ;) Am incercat sa-l plasez, dar nu l-a vrut nimeni. Ei, vara trecuta l-am descoperit si mi-a placut foarte mult cum imi venea! Asa ca vezi poate le mai dai o sansa daca nu le-ai donat deja ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare