Sunt varza!

Dupa cum ati observat deja, am schimbat sablonul si azi am tot bibilit la el. Asa se intampla cand esti la serviciu in perioada asta si nu ai ce face... Tot lucrand la aceste modificari, mi-am dat seama ca am facut cel mai stupid gest pe care il poate face un blogger: am sters ultimele sute de comentarii!!! Cand am facut-o, nu mi-am dat seama ca le sterg efectiv din blog, ci ma gandeam ca e o lista care se umple si in care trebuie sa fac curat. De-aia m-am mirat azi cand am vazut ca ultimele comentarii erau de prin vara, asa ca, desteapta de mine, am sters toata sectiunea cu ultimele comentarii!! Jeez, sunt varza, da, stiu :(

Asa ca, la naiba, nici nu stiu ce sa fac... nu cred ca exista vreo posibilitate sa le recuperez :((( Nu le-am pastrat nicaieri si sufar teribil ca le-am pierdut, pentru ca multe dintre ele aveau ponturi, sfaturi care erau de folos si mie si cititorilor mei.

Daca aveti vreun priceput prin preajma, va rog mult intrebati-l daca exista posibilitatea sa le recuperez. Promit sa fiu cuminte de-acum inainte :)

Comentarii

Postări populare