[Preview] Word of Mouth trender in campania Gerovital

In urma cu doua saptamani am primit o veste minunata: am fost aleasa sa testez produsele-tratament Gerovital in cadrul campaniei Word of Mouth trender. Nu am scris nimic pe blog, pentru ca am asteptat mai intai sa primesc produsele. Nici nu stiti cat am fost de fericita, pentru ca in ultimii ani nu am mai castigat nimic, la niciun concurs, desi cand eram mica mereu castigam la loto spre invidia fratelui meu mai mare :) De data asta n-am zis nici pas, de teama sa nu intervina ceva si doamne fereste sa nu mai primesc nimic.

Coletul a venit acum fix o saptamana si l-am desfacut plina de nerabdare, pentru ca imi doream de multa vreme sa incerc produsele Gerovital pentru ingrijirea parului deteriorat si chiar aveam nevoie de toate produsele primite:

- o masca pentru par degradat;

- un sampon regenerant;

- o lotiune regeneranta cu petrol;

- un ser hidratant termoprotector;

- un kit de tratament pentru regenerarea parului;

- o multime de mostre de impartit prietenilor, din care o sa-mi opresc si eu cate una din fiecare ;) Crema pentru conturul ochilor, crema hidratanta, crema hidratanta pentru ten matur si servetele intime.

Aveam de ales intre aceasta gama si cea anti-matreata, dar cum nu am probleme cu matreata ci, in ultimul timp, cu caderea parului, am preferat sa testez produsele pentru regenerare. Sincera sa fiu mi-as opri si kitul, sper sa nu par hapsana :P

Mama mea este fidela acestei marci de ani de zile si ma mir ca nu se plictiseste de cremele lor pentru ten. O sa-i duc si ei mostre in week-end, poate-si mai schimba crema. Pana acum nu am avut timp sa ma bucur de produse, am zis sa respect pasii, sa fac mai intai poze si abia apoi sa le incep si sa impart si mostrele.

Mai jos puteti vedea motivele bucuriei mele de acum o saptamana:


Abia astept sa testez produsele si sa va impartasesc impresiile mele. Sper sa nu ma dezamageasca, chiar am mari asteptari de la ele :) Promit ca voi fi corecta si sincera, asa cum v-am obisnuit.

Comentarii

Postări populare