[DIY] Scrub hidratant homemade

N-am mai scris demult despre un produs handmade, dar asta nu inseamna ca am renuntat sa mai fac una alta ;) Ca de exemplu scrubul de mai jos.


Ideea mi-a venit dupa ce am vazut ca raman fara scrubul meu preferat de la Refan, despre care v-am povestit aici si aici. Asa ca vazand ca pentru urmatoarea baie raman fara scrub, am zis sa amestec ramasitele cu diferite ingrediente naturale, ca sa obtin ceva similar.

Astfel, am folosit:
Pe toate le-am amestecat direct in recipientul scrubului Refan, pastrand astfel mirosul de flori de cires si bucurandu-ma de un scrub natural. Datorita uleiului pielea a ramas hidratata si n-am mai simtit nevoia unei lotiuni. Sarea nu se dizolva rapid, asa ca exfolierea este profunda si temeinica. 

Puteti sa inlocuiti sarea Epsom cu sare de mare de exemplu, iar pudra de fructe cu plante sau cu tarate. Uleiul de samburi de struguri este tonifiant si nu foarte gras, dar si acesta poate fi inlocuit cu alte uleiuri pe care le aveti in casa. 

Ce scruburi preferati voi? Cumparate din comert sau preferati sa va jucati cu diferite combinatii naturale?



Comentarii

  1. Eu imi fac cu malai si lapte sau ulei de masline cu zat de cafea, as mai incerca si altceva dar nu prea am ingrediente prin casa..:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Butterfly, nu-i nimic, poti sa-ti cumperi ;) Zat si malai folosesc si eu uneori.

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu fac tot homemade ...de mult nu mai cumpa scrub !

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu folosesc in loc de sare,zahar brun!

    RăspundețiȘtergere
  5. Apasa pe link-ul inclus si o sa vezi ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. imi plac tare mult...si eu am unul cu zat de cafea acum !

    RăspundețiȘtergere
  7. Super reteta! :D Eu foloseam de obicei cafeaua combinata cu putin ulei de mazline.. Dar scrub-ul tau suna mult mai bine.. :D O sa-l incerc, cat mai curand.. :D

    Merci! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Se pare ca zatul/ cafeaua rules :)

    @Clara, m-as bucura sa-ti placa!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare