[Favorite] Octombrie 2011

Luna trecuta am tras chiulul la postarea de acest gen, pentru ca nu am mai incercat nimic nou. Insa in octombrie am folosit cateva produse noi care mi-au placut si despre care voi scrie astazi. 


Uleiul de dus Ombia Med l-am primit de la o prietena din Germania si-mi place foarte mult. Nu miroase cine stie ce, insa hidrateaza excelent! Eu obisnuiesc sa fac dusuri/ bai fierbinti care - stie toata lumea - usuca pielea. In afara de asta, odata cu venirea frigului, pielea - de pe fata si de pe corp - are nevoie de un alt tip de ingrijire, deci de alte produse. Iar uleiul de dus mi se pare ca inlocuieste cu succes gelul de dus frumos parfumat folosit in timpul verii, dar nu la fel de hidratant. Plus ca de cele mai multe ori sunt atat de obosita seara, incat nu am rabdare sa ma cremuiesc dupa fiecare dus, iar uleiul acesta este numai bun. Unde mai pui ca nu sta prost nici la capitolul ingrediente ;)



In afara de hidratare, pentru mine este importanta si exfolierea saptamanala. Unii spun ca e bine ca aceasta exfoliere a pielii corpului sa se faca si de doua ori pe saptamana, insa pentru mine este suficient o singura data. Si nu ma plang ca nu-mi este pielea fina, ba din contra ;) Luna trecuta vedeta exfolierii a fost un scrub de la Refan, cumparat din Bulgaria asta-vara. Am mai scris despre scrubul Refan aici. Acesta miroase a flori de cires, o folie! Toata baia mirosea cand il foloseam, iar mirosul se pastra si pe piele pana a doua zi chiar. Avand in compozitie si uleiuri vegetale, si acesta ma scutea de lotiunea de corp de dupa baie. Si credeti-ma, n-am avut niciun fel de probleme cu uscaciunea.


Tot la capitolul exfoliere, de data aceasta faciala, luna trecuta am descoperit un scrub care mi-a placut tare mult. Este o mostra dupa cum se poate observa in poza, asa ca nu-i cunosc ingredientele. Din cate stiu insa, fetele sunt multumite de produsele cosmetice de la Himalaya. Pana la el, ma exfoliam cu tarate pe care le aplicam impreuna cu spuma demachianta de la Boots. Si acelea curata minunat, insa avantajul scrubului de la Himalaya este ca nu mai murdaresc cada si nu mi se mai umple parul de tarate :))


In ceea ce priveste machiajul, nu ma pot lauda cu descoperiri noi. Incerc sa consum ce am pana una alta, ca si-asa beauty case-ul meu da pe-afara :) Insa cand vine vorba de oje intru in fibrilatii de cate ori vad o nuanta pe gustul meu. Cu lacul de unghii de la Essence - Time for romance - a fost la fel. In momentul in care l-am vazut, l-am vrut! 


Eu nu ma prea dau in vant dupa ojele sclipicioase, dar dupa ce am vazut cateva imagini pe net, am zis ca musai sa o am. Este minunata intr-adevar, si merge folosita si simpla (eu am dat 4 straturi ca sa obtin o culoare uniforma), dar si ca top coat peste un alt lac colorat. Singurul minus este dificultatea de a o da jos: imi trebuie o ora!!! Am incercat diferite metode, insa nu renunt. Mai jos o vedeti impreuna cu Make it golden,  alta sclipicioasa in voga de la Essence, ambele aplicate intr-un singur strat peste un lac rosu. 

PS. Iertati manichiura ciobita, am facut pozele dupa o saptamana de purtare!



Acestea au fost descoperirile si favoritele lunii octombrie. Luna viitoare o sa am mai multe ;)



Comentarii

  1. asa ma mai apuca si pe mine sa fac poze inainte sa imi sterg unghiile, si deja sunt ciobite...deh...timpul ;))

    Masca de la Himalaya si eu o ador :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe make it golden! o am si eu si-mi place la nebunie :X.

    RăspundețiȘtergere
  3. da, am si eu time for romance de mai bine de 3 saptamani dar mi-e frica sa o incerc. de fiecare data curat glitter de pe unghii ma jur ca-i ultima data cand il folosesc. si de data asta mi-am cam invatat lectia :))) e superba dar... deocamdata sta bine in sticluta

    RăspundețiȘtergere
  4. @Miu Miu, de obicei incerc sa pun poze ingrijite, mai ales la make-up (unghii si ten), insa cand am facut pozele pentru aceste produse, am zis ca ar fi bine-venit si un swatch cu oja, daca tot am zis de ea :)
    Ma bucur ca iti place scrubul de la Himalaya, poate o sa-l iau si eu in varianta full size.

    @Iulia, e frumoasa si Make it golden. De Craciun si de Revelion sau la o petrecere, o sa mearga de minune! Evident, in functie si de tinuta ;)

    @Anais, ia-ti inima-n dinti si incearc-o :) E pacat de ea sa stea cuminte in sticluta, cand poate sa stea atat de frumos pe unghiute :) Eu inca sunt in cautarea metodei ideale de curatare a glitterului, nu ma las! Ori eu, ori ea! :)) Poate nu-i buna acetona?

    RăspundețiȘtergere
  5. Oja sclipicioasa se duce jos destul de usor daca se pune padul inmuiat cu acetona peste unghie si se tien strans cu folie de aluminiu. Dupa vreo 7 minute aproape nu mai e nimic pe deget. Desigur ajuta si o baza nesclipicioasa.
    Uleiul de dus e varianta med, de-aia e asa neparfumat. Exista si varianta normala, care, din cate imi aduc aminte (folosesc numai med-ul de vreo cativa ani), e usor parfumat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Kalua, multam pentru vizita si comentariu :)
    O sa incerc si varianta ta de dat jos sclipicioasele ;)
    Uleiul de dus bun asa cum e, n-am ce sa-i reprosez ;) Ba e chiar mai bine fara parfum! ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. ce frumos arata, e chiar speciala, nu am mai vazut asa, si combinatia de culori mi se pare foarte reusita :D

    RăspundețiȘtergere
  8. @Alexandra, multumesc pentru aprecieri. Si mie imi plac amandoua foarte mult ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. de unde pot cumpara?exista un site ceva?:Xo ador

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare