[Preview] Noutati in teste (1)

Ocupata cu pregatirile de mutare, luna asta am lasat un pic blogul deoparte, insa nu si produsele primite spre testare. Asa ca azi mi-am propus sa va povestesc pe scurt despre produsele primite in ultima vreme, urmand sa revin cu articole detaliate.

Acum doua saptamani am avut bucuria sa aflu ca am fost selectata sa particip la campania de testare organizata de catre cei de la Nuci de Sapun. Folosesc nucile de sapun de mai bine de un an, insa eram foarte curioasa sa incerc si alte produse de curatare pe baza de nuci de sapun. Asa ca la scurt timp dupa ce am primit coletul, le-am folosit si abia astept sa va scriu despre ele.


La cateva zile dupa ce am primit coletul cu nuci de sapun, a sosit altul, tot datorita faptului ca am fost selectata in alta campanie de testare, si anume cea organizata de Complexul Apicol Veceslav Harnaj, cu ocazia lansarii unor noi produse: doua creme pentru calcaie, masca pentru ten si balsam pentru buze. Asa ca mare mi-a fost bucuria cand am deschis coletul si le-am gasit pe toate aranjate frumos:


Crema Apidermaliv am mai primit-o cu ocazia primei lor campanii, insa mi s-a parut prea grasa pentru sezonul cald, asa ca am amanat-o pentru toamna si o folosesc de ceva vreme, asfel incat voi reveni curand cu un review detaliat. De restul produselor inca nu m-am atins, pentru ca mi-am promis sa nu incep produse pe care le folosesc deja. In continuare folosesc balsamul de buze si crema de calcaie de la Apidava, despre care voi scrie tot in curand, sper.

Al treilea pachet l-am primit saptamana aceasta si tot in cadrul unei campanii de testare, organizat de data aceasta de BioBeauty. Campania aceasta a avut la baza o idee inedita (tipic Roxanei), care ne-a oferit sansa sa ne alegem produsul pe care doream sa-l primim spre testare. Eu am ales laptele hidratant pentru corp de la Cattier, pe care l-am incercat chiar din seara zilei in care l-am primit.


Dupa cum se vede treaba, am ceva munca de depus :) Dar este atat de placutaaaa! Le multumesc inca o data celor care mi-au oferit produsele lor pentru testare, pentru sansa si pentru incredere.

Despre ce v-ar placea sa cititi mai intai? Ati folosit si voi produsele prezentate? 

Comentarii

  1. Produsele de la Complexul Apicol le testez si eu si sunt chiar incantata :) Sunt curioasa cum ti se va parea lotiunea de corp Cattier :)
    In rest, spor la testare si mai ales la mutat! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Daa, alea de la Complex Apicol sunt cam grase si toamna :) Eu cu crema ma dau numai seara si imi place senzatia de dimineata de piele hidratata, dar nu m-as da cu ea si ziua

    RăspundețiȘtergere
  3. Spor la testare si mutat draguto! Eu as da orice sa pun labuta pe un produs Cattier! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Georgiana, am tot citit ca fetele sunt incantate de produsele de la VH si judecand dupa crema Apidermaliv si dupa istoricul produselor lor, chiar cred ca sunt produse bune. Simplu formulate, dar bune.

    RăspundețiȘtergere
  5. Liz, sunt de acord si pentru mine e grasa, asa ca o folosesc doar seara. Ziua doar daca nu ies din casa :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Andreea, multam pentru urari! Imi place lotiunea si din mostrele primite, produsele Cattier sunt bune. Nu gasesti sa le iei nicaieri de pe net? La noi se gasesc pe BioBeauty.ro si pe Biobunatati.ro.

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu sunt datoare cu un review pentru produsele Cattier primite de la BioBeauty. Eu am primit Balm Balm pentru calcaie, care imi place si mostre am primit fix ce ai primit si tu dar despre ele nu pot zice nimic de bine :|

    RăspundețiȘtergere
  8. Silvia, inca nu am testat acele mostre, ci altele si au fost ok: o crema de maini, o masca pentru ten uscat si nu mai stiu ce. Din cate am putut sa-mi dau seama din acele mostre, mi s-au parut ok. Laptele acesta insa este excelent!

    RăspundețiȘtergere
  9. Am primit si eu colet de la BioBeauty, insa e un spray mentolat si pe frigul asta numai de senzatie de racoare nu am nevoie :))
    il voi incerca, oricum, sunt tare curioasa de el!
    :* Nimph

    RăspundețiȘtergere
  10. Megut, sprayul e deodorant? Acela fusese a doua optiune. Deci ar trebui sa ma gandesc ca am fost norocoasa :)
    Lasa, ai provizii pentru la vara ;)
    Pup back!

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu, e lichid pe care il pufai!
    am intrat sa-ti spun ca ai un award de la mine - ce-mi place sa te pun la treaba!! :P :) :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Am inteles. Am warad? Wow, multumesc mult!! Arunc un ochi si ma pun pe treaba ;)
    Pup!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare