IN & OUT - My Beauty Routine (29)

Dupa doar 9 postari in 2016 si 4 luni de la ultimul articol, s-ar parea ca m-am cam lasat de blogging. Ce-i drept, nu mai am motivatia de la inceput (in 2010!), iar prioritatile si viata mea intreaga s-au schimbat prea mult ca sa mai gasesc starea si timpul necesare scrierii de articole in mod constant. Cu toate astea, se intampla sa deschid blogul, sa vizitez blogurile din lista si sa mi se faca iar dor si chef de scris. Ca astazi, de exemplu.
Asa ca am profitat si de soarele de afara ca sa scot niste fotografii decente si iata-ma pe baricade, ca in vremurile bune. Desigur, cel mai la indemana mi-a fost sa pozez produsele consumate si pe cele incepute, pentru ca s-au adunat multe si chiar daca nu mai scriu des aici, nu am scapat de obiceiul de a pastra recipientele goale.

Asadar, azi va povestesc despre ce am mai descoperit in aceste ultime luni de pauza. 

  • demachiantul de ochi de la Lumene l-am cumparat intr-o excursie la Helsinki, pentru ca imi doream sa incerc ceva de la acest brand local, altminteri eu nu mai folosesc produse speciale pentru demachierea ochilor de mult timp. Mi-a placut mai mult decat varianta bifazica (cred ca am scris si despre ea pe blog), a curatat complet si cu usurinta machiajul, fara sa-mi creeze iritatii. 
  • despre uleiul demachiant de la Balea am scris de mai multe ori si de fiecare data am avut cuvinte de lauda. Mai am "pe stoc" inca vreo 2 sau 3 flacoane, pentru ca intentionau sa-l retraga de pe piata, dar ma bucur ca au renuntat la idee dupa feedback-ul primit de la consumatori. Este demachiantul perfect cand sunt la dus sau pe fuga, pentru ca indeparteaza machiajul foarte repede, complet si cu blandete.
  • laptele demachiant de la Nivea l-am primit in campania de lansare si a fost bun, dar nu mi-a placut pentru machiajul ochilor, desi am folosit tot felul de metode. Pentru eliminarea machiajului de pe ten insa s-a dovedit a fi o alegere potrivita, doar ca de cand cu "invazia" apelor micelare nu mai suport alte variante de demachiere. 
  • asa ca o buna perioada de timp, am folosit in paralel apa micelara Olival, pe care am cumparat-o din Croatia vara trecuta. Imi place foarte mult, pentru ca are ingrediente putine si neiritante, curata foarte repede si complet machiajul ochilor si al tenului si nu lasa film gras.
  • spuma de curatare a tenului de la Balea m-a tinut cateva luni bune, desi am folosit-o zilnic, seara, la dus. Avand insa o consistenta similara spumei de ras, un bob ajungea pentru toata fata. Mi-a placut foarte mult, pentru ca ingredientele mi s-au parut ok si nu mi-a uscat tenul.
  • am inlocuit-o cu gelul purificant de la Neutrogena achizitionat de pe iHerb (link aici) dupa ce, desigur, am citit multe pareri pozitive. Sincera sa fiu, nu-s asa de incantata de el, pentru ca am senzatia ca se clateste foarte greu. Poate folosesc o cantitate prea mare, dar desi am redus-o, tot mi se pare ca pierd mult timp sa-l indepartez de pe ten. Asa ca l-am mutat in dus si-l folosesc doar seara. 
  • gelul Resist de la Paula's Choice l-am folosit doar dimineata, in speranta ca ar putea reduce productia de sebum de peste zi, dar nu am observat niciun efect in acest sens. In schimb, mi-a placut, a curatat bland si eficient.
  • l-am inlocuit cu un alt produs de pe iHerb laudat in blogosfera: gelul pentru curatare de la CeraVe (link aici) care-mi place si mie: curata bland, nu usuca tenul, are ingrediente benefice pielii si, mai ales, se clateste foarte repede. 
  • scrubul de la Burt's Bees l-am primit mai demult de la ei. Mi s-a parut cam agresiv, datorita particulelor cam mari, motiv pentru care deseori l-am folosit si pe corp. Datorita uleiurilor din compozitie insa nu-mi lasa tenul uscat.
  • desi am citit ca scruburile mecanice nu-s foarte blande cu tenul, nu m-am putut abtine sa nu-mi cumpar altul: Lemon Scrub de la Andalou Naturals, tot de pe iHerb (link aici). Spre deosebire de cel de la Burt's Bees, acesta are particule foarte fine, care se topesc odata ce intra in contact cu pielea umeda. Miroase foarte fain, curata pielea cu blandete, lasand-o fina si deloc uscata. Uneori il amestec cu bicarbonat de sodiu si insist mai mult pe barbie si nas, unde imi mai apar puncte negre.
  • tonerul Evenly Radiant Brightening cu vitamina C de la DermaE mi-a placut, mai ales datorita ingredientelor. Nu-mi amintesc de ratingul sau pe Beautypedia, dar am observat ca e discontinued pe iHerb. 
  • l-am inlocuit cu Anti-Wrinkle Vitamin A tot de la DermaE (link aici), despre care tin minte ca nu avea un rating grozav pe Beautypedia, dar tot l-am luat pentru ca am vrut sa incerc toate tonerele de la DermaE. Acesta nu-mi place in mod deosebit, in primul rand din cauza parfumului foarte puternic. De aceea, il folosesc cand imi amintesc si cred ca dupa ce termin ce mai am neinceput, voi scoate din rutina de ingrijire genul acesta de produs. 
  • poza aceasta explica in mod cat se poate de clar, cred, de ce as vrea sa renunt la tonere: pentru ca am prea multe seruri si boostere. Serumul Renu 28 l-am primit de la producator si, dupa ce am citit prospectul, aveam mari asteptari, mai ales datorita ingredientelor. Din pacate, a fost o dezamagire, desi am incercat diferite modalitati de aplicare. Imi simteam pielea intinsa, uscata, cu aspect tern si, daca insistam cu masajul, se facea faramite. Am renuntat la el, dupa mai multe incercari si l-am folosit pe post de crema anticelulitica, pentru ca se lauda cu rezultate benefice si asupra ei. Lesne de ghicit, nici aici nu am vazut niciun efect.
  • tratamentul cu acid glycolic, hidroquinona si 7% AHA de la Paula's Choice (link) l-am comandat din SUA, pentru ca nu este disponibil in Europa si pentru ca mi-l doream neaparat in lupta impotriva petelor de melasma din jurul ochilor cu care ma lupt de ani de zile. Acesta mi-a placut mai mult decat varianta cu 2% BHA si, de fapt, imi dau seama ca mult mai bine imi prieste AHA decat BHA. L-am aplicat uneori pe toata fata, alteori doar pe pete. Am povestit aici, la un moment dat, cu poze before si after, ca aceste tratamente chiar m-au ajutat sa scap de nesuferitele pete. Din pacate, observ ca daca ma expun la soare, desigur doar cu SPF 50+ petele se recoloreaza. In timpul iernii, dispar aproape complet. In orice caz, sunt foarte multumita de cum arata tenul meu, chiar si cu petele decolorate.
  • la una dintre comenzi, am primit cadou Vitamin C Spot Treatment in varianta trial size, pe care am inceput sa-l folosesc asta-vara, imediat dupa m-am intors din concediu (Croatia, mult soare, multa plaja, multa apa). Nu l-am aplicat constant, dar tot observ ca s-au mai estompat, asa ca daca se intampla sa-mi apara din nou sau altele noi, voi apela la varianta full size.  
  • Double-Serum de la Clarins l-am primit de la ei si-l folosesc cam de 2-3 ori pe saptamana, doar seara, simplu sau amestecat cu vreunul dintre boosterele din poza. Imi place ca se absoarbe destul de repede in piele, desi dimineata fruntea este grasa. De cele mai multe ori, nu simt nevoia sa mai aplic o crema hidratanta dupa el.
  • serumul cu antioxidanti pentru ten mixt de la Paula's Choice mi-a placut mult, mai ales in zona din jurul ochilor. Varianta aceasta mi se potriveste mai bine, intr-adevar, decat cea clasica (tub albastru) si daca n-as avea atatea serumuri si creme in asteptare, cu siguranta ca l-as lua in varianta full size
  • mi-am dorit booster-ul cu acid hialuronic si ceramide de la Paula's Choice imediat ce s-a lansat pe piata. L-am aplicat simplu sau amestecat in serum sau crema hidratanta, doar seara. Dimineata prefer o rutina simpla, cu cat mai putine produse, pentru ca oricum se ingrasa peste zi. In general, daca-l aplicam nediluat, simteam nevoia sa urmez cu o crema hidratanta. Daca-l diluam in serum sau in crema, era mult mai ok si de cele mai multe ori asa am procedat.
  • booster-ul cu 1% retinol imi place mult si mi se pare atat de bun incat nu simt nevoia sa-l aplic mai mult de o data pe saptamana, seara, direct pe ten, urmat la cateva minute de un serum si/ sau o crema hidratanta. Sunt chiar foarte incantata de cum arata pielea: intinsa, clara, iar petele ramase de la vreun cos zgandarit dispar mai repede. Cu siguranta va fi prezent constant in rutina de ingrijire.
  • boosterul Moisture Renewal l-am luat de curiozitate, asa cum mi se intampla cu aproape tot ce lanseaza Pauala's Choice. Il folosesc de putin timp, dar pot sa spun deja ca-mi place. Am ales sa-l incep iarna, pentru ca am vrut sa-i ofer tenului o ingrijire intensa in timpul acestei perioade atat de geroase. Il aplic direct pe piele, dupa tonifiere, fara sa urmez cu alte produse. 
  • iata ca nu doar Paula's Choice are boostere, ci si Clarins a lansat anul trecut trei. Dintre acestea, cel mai mult m-a tentat, datorita ingredientelor si cazurilor recomandate, Detox, cu cafea verde. Acesta nu poate fi aplicat direct pe ten, ci doar 3-5 picaturi in crema sau serum. Il folosesc cam de 2-3 ori pe saptamana. Stiu ca deja am o multime de serumuri si boostere si deja nu mai stiu carui produs ii datorez aspectul tenului meu, dar deocamdata sunt multumita de cum arata acesta. Incerc sa reduc produsele, dar uneori curiozitatea (ca sa nu zic compulsivitatea) ma impinge sa incerc tot ce apare. Deh, imi doresc sa imbatranesc fara riduri, desi stiu ca nu se poate...
  • la capitolul masti, am deja o colectie impresionanta si aproape imposibil de terminat prea curand (tocmai le-am numarat: 16 masti la plic). Insa favoritele mele sunt cele de la Origins - Clear Improvement si, recent descoperita, Out of Trouble. La Clear Improvement apelez de cele mai multe ori inainte de ciclu, cand imi apar cosuri in barba sau pe frunte. Parca nicio alta masca nu le vine de hac mai bine decat o face ea. Usuca pustulele imediat, nu le lasa sa se dezvolte iar daca au apucat s-o faca, a doua zi dupa plicare sunt aproape disparute, iar punctele negre sunt curatate. Out of trouble e o masca de urgenta, cum zic ei, care actioneaza in 10 minute datorita ingredientilor activi: oxid de zinc, sulf, camfor, acid salicilic. Dupa prima aplicare am fost de-a dreptul wow si de fiecare data cand o folosesc sunt foarte multumita de rezultat. Nu stiu daca OOT imi place mai mult sau la fel de mult precum CI, dar nu ma vad renuntand la ele prea curand in favoarea altora.
  • patch-urile revitalizante pentru ochi le consider, la fel ca si cremele pentru aceasta zona, un moft. Dar daca le primesc, le folosesc... cand imi aduc aminte. Cele de la Rival de Loop au fost chiar o surpriza placuta dupa ce le-am verificat ingredientele pe Beautypedia. Am fost surprinsa ca un produs atat de ieftin si de drogherie poate sa fie atat de bine formulat. 
  • le-am inlocuit cu Aquanature de la Anne Marie Boerlind, primite la testat mai demult. Si acestea par ok, dar contin parfum si de aceea le folosesc foarte rar.
  • in ceea ce priveste hidratarea tenului, o buna perioada de timp am folosit crema de zi cu SPF 15 Cellular Anti-Age de la Nivea care mi-a placut mult si am povestit despre ea in mai multe randuri. Pentru ca care are SPF mic, am folosit-o doar iarna.
  • am inlocuit-o cu Revitalift Filler HA de la L'Oreal, primita de la ei la lansare anul trecut. O folosesc doar iarna, in zilele in care nu ies din casa sau ies doar pana la serviciu si inapoi, cu masina si astfel soarele nu apuca sa ma vada prea mult la fata. Stiu ca e riscant, mai ales cu atatea tratamente pe care le folosesc, cu potential fotosensibilizant, dar am adunat multe creme de zi fara SPF (toate primite) si ma bazez pe SPF-ul fondului de ten sau al pudrei.
  • crema de seara Cellular Anti-Age de la Nivea a fost si ea ok, ca toata gama, de altfel. Am inlocuit-o cu o crema de zi dar fara SPF Vinolift de la M.Asam primita de la QVC, un post de teleshopping. Imi place foarte mult, pentru ca are ingrediente bune si hidrateaza tenul eficient. Totusi, pentru tenul meu, e mai bine ca o folosesc seara, pentru ca este cam grasa.

  • dupa atatea produse pentru ten, hai sa trec si la alte zone. Gelurile de dus de la Balea miros fain, fac multa spuma, sunt ieftine, dar mie cel putin, imi cam usuca pielea. Momentan, prefer balsamul de dus Body Vital de la Charlotte Meentzen, un brand pe care nu-l vad in farmacii, ci mai mult online. Miroase foarte fain, face o spuma densa si curata pielea cu blandete, fara sa o agreseze, Nu simt nevoia sa aplic o crema de corp dupa, dar iarna, dupa o baie fierbinte, aleg totusi un ulei de corp ca sa previn uscarea anumitor portiuni, cum ar fi gambele, pulpele, coatele si decolteul. 
  • daca tot am pomenit baile fierbinti, sa va arat si cu ce mi le imbogatesc: spume si saruri. Ca de obicei, preferatele mele sunt cele de la Kneipp (aici cu piersici si cocos, ambele miros absolut incredibil), dar Balea m-a pacalit cu mirosul, iar Palmolive cu lavanda l-am primit de la Rossmann. Sarea bazica de la Das Gesunde Plus am luat-o la recomandarea masseuse-ei firmei (da, p data pe luna, vine o doamna la firma si ne ofera masaje de 20 de minute). Mi-a spus ca ar fi cam singurul produs care ar avea cat de cat efecte anticelulitice. Asta nu am observat, insa de cate ori o folosesc, pielea ramane atat de moale si fina, incat nu mai simt nevoia unei lotiuni. La o cada plina pun 3 linguri de sare, iar apa se albeste astfel incat ai senzatia ca faci baie in lapte. Este un produs medicinal si este mai scumpa decat o sare de baie obisnuita - ca de exemplu de la Marea Moarta. Nu stiu daca se gaseste in Ro, dar chiar va recomand sa o incercati. O sa va simtiti ca la terme. 
  • nu am mai pozat si inlocuitorii, pentru ca nu mai aveau loc. Pot sa va spun ca, momentan, am incepute 3 spumante, 2 uleiuri si, in asteptare, 5 pungi de sare de baie. Sa tot fie iarna friguroasa, ca sa apuc sa le consum.
  • roll-on-ul de la Alverde l-am primit de la DM si, cum am scris in articolul trecut, m-a dezamagit, in ciuda ingredientelor sigure pentru piele. 
  • l-am inlocuit cu spray-ul Pure Frische de la Garnier, primit la lansare, odata cu roll-on-ul din aceeasi gama. Spray-ul l-am terminat si deja ma gandesc sa-l cumpar, dar cred ca e mai potrivit vara. Am fost tare multumita de el, m-a protejat eficient chiar si la sala. 
  • dupa ce l-am terminat, am vrut sa folosesc stick-ul de la Lotus, cumparat din Romania. Miroase exact ca parfumul Amarige de la Givenchy, dar laudele se opresc aici din pacate, pentru ca nu protejeaza impotriva mirosului neplacut, chiar daca imi pastrez axila perfect epilata indiferent de anotimp. 
  • l-am inlocuit cu roll-on-ul de la Garnier care este ok, dar nu-mi place la fel de mult ca spray-ul. 
  • in ceea ce priveste ingrijirea parului, o perioada am folosit samponul si balsamul Omega Repair de la Schwarzkopf primite la lansare si mi s-au parut bunicele. Samponul face spuma, nu lasa parul incurcat, are un parfum placut si curata fara sa-mi lase parul nici uscat, nici gras. E drept ca nu am probleme nici cu scalpul, nici cu parul si rareori reactioneaza negativ la toate noutatile pe care le primesc in campanii.   
  • samponul cu ulei de argan de la Herbal Essences l-am primit de la Rossmann si dupa cateva folosiri am preferat sa-l folosesc la spalatul pensulelor.
  • acum folosesc Foltene, ca parte din tratamentul impotriva caderii parului, pentru ca in ultima vreme situatia a devenit de-a dreptul dramatica. Intotdeauna am avut un par foarte des, cu fir gros, dar cred ca anul trecut am inceput sa observ ca pierd din ce in ce mai mult par si m-am cam panicat. Ce ma enerveaza la acest sampon e ca nu face deloc spuma si lasa parul incurcat, asa ca musai trebuie sa folosesc o masca sau un balsam, iar eu as fi vrut sa pun cat mai putine produse in perioada tratamentului. 
  • la capitolul masti/ balsamuri pentru par, si aici am strans o multime de produse, majoritatea primite, iar unele cumparate de prin excursii. Balsamul spuma de la Pantene Pro V a fost ok, dar nu mi s-a parut cu nimic deosebit. In schimb, mi-a placut tratamentul expres de la L'Oreal (in tub roz): lasa parul descurcat, matasos si lucios. Cred ca una dintre mastile de la Keune mi-a cauzat matreata.
  • fondul de ten Indefectible 24H Matt de la L'Oreal l-am primit la lansare cu mai mult timp in urma. Eu am avut nuanta Natural Rose, dar tot mi s-a parut uneori prea inchisa pentru tenul meu. Nu stiu daca exista si o varianta mai deschisa. 
  • Tin minte ca mi-a placut mult la primele utilizari, dar l-am abandonat dupa ce am primit BB Cream-ul Nude Magique pentru ten foarte deschis, a carui nuanta mi se potriveste parca mai bine. Desi tenul incepe sa luceasca dupa cateva ore, imi place ca nu mi-l simt incarcat, mai ales ca eu nu am nevoie de un fond de ten cu acoperire, ci cat mai light posibil, pentru uniformizarea culorii mai degraba. Acum e pe terminate si cred ca mi-l voi cumpara daca nu gasesc alta varianta atragatoare, Ce ma tine pe loc e ca pe tub nu scrie ca are SPF, dar pe site spune ca are SPF 20, ceea ce iarna ar fi ok. 
  • tot cautand un produs de make-up cu protectie solara ca sa pot sa folosesc cremele de zi fara SPF pe care le primesc, am dat de fondul de ten Easy Match Make Up de la Manhattan, cu SPF 20. Nuanta mi se potriveste, insa nu reusesc sa-l aplic fara efect de masca orice as folosi: degetele, buretele Real Techniques, pensula Expert Real Techniques sau amestecat direct in crema de zi. La fel, tenul incepe sa luceasca dupa cateva ore si atunci imi vine sa-l sterg complet de pe fata. De aceea, il folosesc foarte rar si ma tot gandesc cu ce sa-l inlocuiesc, dar nici rabdare multa nu am sa ma informez. Cred ca voi ramane la BB Creamul Nude Magique de mai sus si la pudrele compacte (cred ca mai am 2 neincepute).
  • in ceea ce priveste parfumurile, incerc sa scap de cat mai multe, pentru ca si aici am strans o colectie impresionanta. Nu va arat decat ce am reusit sa termin: Deluxe Sugar Cat e un parfum de drogherie, venit intr-un Muller Box. Dupa cum ii zice si numele, e un parfum dulce si mi s-a parut potrivit mai degraba unor copile, adolescente. L-am folosit in week-end-uri, cand mergeam la aprovizionarea saptamanala sau la o plimbare in oras. Private de la Naomi Campbell l-am primit de la DM. L-am purtat uneori si la serviciu si chiar am primit complimente de la colege. E un parfum casual. Code de la Armani l-am primit de la o parfumerie online. Chiar eram curioasa cum miroase. L-am purtat la serviciu, toamna-iarna, dar nu a fost chiar genul meu de miros. 
Si ma opresc aici, pentru ca deja mi-am petrecut aproape toata ziua de duminica scriind la acest articol. Se pare ca mi-am pierdut exercitiul si inspiratia... Mi-ar placea sa va citesc reactiile, dar nu stiu daca ma mai citeste cineva...

Comentarii

Postări populare