[Haul] Comanda iHerb 17

Vine vine primavaraaaaa! Se asterne-n toata tara!!! Iar eu bolesc si ma perpelesc cu ochii pe geam, inconjurata de batiste, ceaiuri, lamai si antibiotice... A trebuit sa ma trimita doctorul doua zile in concediu ca sa mai scriu pe blog, ca altfel il napadesc balariile. Iar cu primavara care bate la usa, mi-e teama ca tot asa rar o sa mai dau pe aici.

Pentru cei ramasi insa pe receptie, azi am zis sa scriu despre cea mai recenta comanda de pe iHerb, ca tot m-am laudat cu ea pe pagina de Facebook. 


Asa cum v-am obisnuit, multe ceaiuri, condimente si cosmetice, pentru ca suplimente nutritive iau putine si prefer sa le cumpar de aici, ca sa nu am batai de cap cu vama, ca-n alte dati. De obicei, scriu despre produsele comandate dupa ce le folosesc macar o data, ca sa am ce informatii sa ofer si de aceea am asteptat putin cu articolul.

  • iHerb este sursa mea preferata de ceaiuri, clar! Tot ce am cumparat de la ei mi-a incantat papilele gustative, dar si cele olfactive. Despre ceaiul verde cu mango de la St. Dalfour (link) am citit atat de des si numai de bine, incat l-am pus in cos imediat, desi mai aveam acasa mai multe tipuri de ceai verde. Adevarul este ca-si merita laudele, pentru ca are o savoare absolut delicioasa, fina, iar gustul de mango se combina perfect cu aroma specifica a ceaiului verde. 
  • ceaiul de ghimbir de la Yogi (link) l-am luat dupa ce am citit la Georgiana despre el. Nu ma dau in vant dupa gustul ghimbirului, dar stiu ca este bun pentru diverse afectiuni (digestie, raceala etc.). Spre deosebire de alte ceaiuri de ghimbir, acesta are un gust ceva mai puternic si mai aromat. Imi place sa-l beau fierbinte, pentru ca asa iuteala ghimbirului este mai pregnanta. 
  • pentru ca tot era la oferta, am luat si setul de ceaiuri de la St. Dalfour (link) care contine: ceai negru cu bergamota, ceai verde cu mango, ceai negru cu aroma de lamaie, ceai verde simplu si ceai negru cu aroma de capsune. In general, ceaiul negru este ultimul dintre favorite, dar daca este combinat cu diferite arome (bergamota, de ex.) imi place, desi nu mai mult de unul pe zi. Am incercat toate sortimentele din cutie si imi plac toate, fara exceptie.
  • trebuie sa recunosc ca-mi cam plac afumaturile, desi stiu ca nu-s foarte sanatoase, mai ales pentru ficat. In ultimele luni, am adoptat o dieta bazata pe fructe, legume si seminte crude si, pentru ca uneori imi lipseste carnea, apelez la diverse condimente care-mi pacalesc poftele. Eu oricum sunt innebunita dupa condimentele de orice fel, asa ca atunci cand mi-au sarit in ochi paprika si sarea afumate, le-am pus rapid in cos. De obicei, folosesc paprika dulce (in salate, supe, mancaruri), dar am vrut neaparat sa incerc si paprika afumata (link) care, intre timp, a devenit constanta in salatele mele. Daca va place aroma de paprika si daca va place gustul de afumat, pudra aceasta este must try!
  • nu mai stiu unde am vazut sarea afumata (link), dar ideea mi s-a parut foarte tare, pentru ca habar nu aveam ca exista asa ceva. Abia am asteptat sa o incerc, dar trebuie sa recunosc ca nu i-am gasit cea mai buna intrebuintare. Cred ca este mai degraba potrivita pentru impanarea carnurilor si cum fripturi nu am mai facut de luni de zile, nu-mi dau seama cu ce gusturi s-ar mai potrivi. Dar o sa ma documentez eu.
  • Garlic Gold Nuggets in varianta SouthWest Blend (link) sunt deja la a treia achizitie. Imi plac la nebunie bilutele astea de usturoi, mai ales in sosuri de iaurt, supe si piureuri de legume (cu broccoli e my fave!). Tot speram sa gasesc varianta la borcan mare, dar nu mai dau de ea pe site.
  • Nu stiu daca ati auzit pana acum de seaweed snacks, dar daca va plac algele verzi sau mancarea asiatica in general, acestea sunt un must try! Anul trecut, in decembrie, am facut o calatorie de 10 zile in Finlanda (Helsinki si Rovaniemi) si Estonia (Tallinn). In Tallinn am stat 4 zile, timp in care a plouat non-stop! Intr-o seara ploaiasa, obosite dupa plimbarile intrerupte de intrari in magazine si pub-uri ca sa ne ascundem de ploaie si vant, cautam intr-un supermarket ceva comfort food. Mi-au sarit in ochi niste pungi de snack-uri care se laudau ca-s naturale si fara calorii, asa ca le-am pus in cos. Aceste snack-uri sunt alge presate, uscate si condimentate si arata la fel ca foitele de noori pentru sushi. Trebuie sa va spun ca am avut o revelatie, cam la fel ca atunci cand oamenii au descoperit roata :) Visam demult la o alternativa sanatoasa si hipocalorica la chipsuri, pufuleti, seminte etc., pentru ca de cele mai multe ori poftesc sarat si nu neaparat dulce.  Asa ca dupa ce am terminat proviziile aduse din Tallinn, m-am pus pe cautat seaweed snacks. Am gasit cateva tipuri la magazinul asiatic, dar nu mi s-au parut la fel de gustoase si nici atat de simplu pregatite, fara alte adaosuri chimice. Inevitabil, gandul m-a dus si la iHerb, care are o oferta saracuta, dar interesanta de astfel de snack-uri (link). De data aceasta, am incercat Seasnax cu aroma de chipotle (link) si cu aroma de ceapa (link). Cele cu aroma de chipotle (ardei iute) au fost cam prea iuti si din cauza asta nici n-am simtit gustul de alge, care mie imi place foarte mult. In schimb, cele cu aroma de ceapa au fost absolut perfecte si cu gust identic celor din Tallinn, mai ales ca nici nu am simtit aroma de ceapa, ci doar cea de alge. Cu siguranta le voi recumpara!

Despre aceste doua produse, nu o sa am prea multe de spus, pentru ca nu le-am folosit inca.
Cam atat pentru aceasta comanda. Planuiesc alta in curand, desi nu am foarte multe pe lista. Poate-mi recomandati voi ceva musai de incercat?

Comentarii

  1. Nu am incercat niciunul dintre produsele din articol, dar iti spun ce produse m-au convins sa le folosesc:
    - pentru par: Loreal pentru par vopsit ( sampon, balsam, masca), vopsea- Casting Creme Gloss tot de la Loreal, fixativul Elnett de Luxe, Dove- Oil Care ( un spray de ingrijire) ;
    -pentru fata- am renunțat la cremele de la Rival de Loop si am trecut la Nivea senzitiv, crema de zi si de noapte. Nu am mai avut probleme cu tenul, le folosesc deja de 4 luni si sunt foarte bune pentru tenul meu. Pentru demachiat, am folosit apa micelara de la Rival de Loop, a fost buna, dar numai cea fara alcool. Din greșeală am cumparat una cu alcool si m-a usturat fataaaa ,aoleu!! Direct in chiuveta a ajuns toata apa micelara cu alcool! Acum mi-am luat apa micelara de la Garnier, sper sa fie buna...Demachiantul pentru ochi este unul bifazic de la Rival de Loop. Bun pana acum..
    - machiaj ochi: Illuminating Primer de la Rival de Loop ( foarte bun, imi place mult!), creioane kohl: Catrice, Rival de Loop, Essence, Manhattan (eyeliner). rimele...doar doua: Lash Princesss de la Essence si noua achizitie: Lashes to kill �� de la Catrice (waterproof). )
    - concelear de la Manhattan si Concelear Palette de la Rival de Loop;
    - oja - Maybelline ( mi se pare foarte buna, numai ca nu gasesc nuanta mea preferată - rosu închis, grena ), Rival de Loop.
    - fond de ten: Pure Light de la Yves Rocher si BB Creme tot de la ei ��.
    - strugurelul preferat ( sunt dependenta de el ��) este Labello de la Rossmann. Au acum si unul nou, Prinzessin! ! ��
    - anti-perspirant : aici a fost greu pana am găsit! Am incercat Dove de toate felurile, apoi Nivea, nimic multumitor. Intr- un final am ajuns la Rexona spray si deocamdata e bine..il folosesc de vreo 2 luni si sunt multumita.
    Cam atat..sper ca nu am facut greseli de ortografie, am scris pe telefon si nu prea mai pot verifica ��. O zi minunata tuturor! ! ��

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow, ditamai comentariul si plin de informatii :)

      Fixativul Elnett l-am avut si eu, dar nu m-a impresionat. Cel de la Garnier, despre care am scris pe blog, imi place mai mult.

      Micelara roz de la Garnier (fara alcool) am auzit ca e ok si urmeaza sa o testez si eu.

      Demachiantul de ochi de la RDL mi-a placut cel mai mult, l-am laudat si aici in nenumarate randuri ;)

      Dintre antiperspirantele fara alcool incercate, cele mai eficiente mi s-au parut cele de la Hidro Fugal. Sa te uiti dupa ele data viitoare ;)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare