[Favoritele lunii] Ianuarie 2016

In sfarsit am prins o duminica insorita numai buna pentru poze, cateva ore libere si mai ales chef de scris. Nu-mi vine sa cred ca a trecut atat de mult timp de la ultima postare despre favoritele lunii (link), mai ales ca-mi propusesem sa scriu si despre favoritele anului 2015. Dar luna ianuarie a trecut aproape fara sa-mi dau seama si tot nu am reusit sa revin la ritmul meu normal de postat! 

Incep sa ma indoiesc ca o voi mai face vreodata, avand in vedere schimbarile din viata mea - toate pozitive, desigur, dar care ma determina sa las bloggingul pe seama altora, mai priceputi, mai dedicati si poate cu mai mult timp la dispozitie. Nu ma vad renuntand complet la scris, insa sunt perfect constienta ca ramane un hobby, iar blogul un loc personal, fiind departe de blogurile de beauty care ofera constant informatii de ultima ora, subiecte interesante si nu in ultimul rand poze de o calitate superioara.    

Dar destul cu vorbaria si sa trecem la treaba, desi multe produse nu am strans luna asta.


In ultima vreme, incerc sa consum mai mult si sa cumpar mai putin, dar daca citesc blogurile de beauty nu se poate sa nu mi se puna pata pe vreun produs recent aparut. 

  • este cazul lotiunii micelare de la Balea, recent lansata si laudata de multe bloggerite de aici. Am luat varianta pentru piele sensibila si uscata, fara parfum si alcool. Trebuie sa spun ca a fost dragoste la prima aplicare, dar asta si poate pentru ca venea dupa folosirea unei lotiuni micelare care nu-mi placuse deloc (voi scrie despre ea la rubrica de IN & OUT). Nu-mi pot da seama cat de diferita este de Sensibio de la Bioderma, dar imi place foarte mult. Curata rapid si complet machiajul, fara sa fie nevoie sa insist prea mult in unele zone (buze sau ochi), fara sa-mi irite pielea sau ochii si fara sa lase senzatie lipicioasa sau de ten care necesita clatire, desi o fac de fiecare data. Nu mai spun de pretul imbatabil, caracteristic produselor Balea.
  • sapunul crema pentru ten de la Burt's Bees l-am primit anul trecut, intr-un set cu mai multe produse. Imi plac mult ingredientele, compuse in mare parte din uleiuri vegetale, mirosul de portocale, consistenta cremoasa si particule abrazive extrem de fine, dar cel mai tare sunt incantata de cum ramane tenul dupa spalare: curat, luminos, dar mai ales hidratat, datorita uleiurilor din compozitie. Au fost seri in care pur si simplu am uitat sa aplic o crema hidratanta. Singurul minus este recipientul si mai ales gaura prea larga, din cauza careia irosesc destul de mult produs.
  • mi s-a pus pata pe vestitul Beauty Blender, dar pana ma hotarasc sa-l comand, mi-am luat varianta mov a oului de la Ebelin, primul produs de acest gen pe care l-am incercat pentru aplicarea fondului de ten lichid. Am incercat diferite metode: cu degetele, cu Expert Brush de la Real Techniques, dar cu oul de la Ebelin mi se pare ca arata cel mai bine. Deocamdata este un inlocuitor pe cinste, dar sunt foarte curioasa sa incerc originalul.
  • despre scrubul pentru corp Hot Chocolate de la Giovanni (link) de pe iHerb au scris multe bloggerite deja, asa ca-s sigura ca stiti despre ce-i vorba: un scrub care miroase absolut divin si care curata pielea bland, lansand-o hidratata si moale datorita compozitiei bogate in uleiuri vegetale. Un adevarat rasfat, mai ales daca va plac baile parfumate.
  • lotiunea de corp Si de la Giorgio Armani a venit in set cu parfumul Si, varianta originala, care este favorita mea dintre cele trei lansate. Sunt complet innebunita dupa acest parfum, iar lotiunea miroase identic, la fel de senzual si feminin. Imi place sa o aplic in special pe partea superioara a corpului, dar si pe maini. Este hidratanta, iar mirosul persista mult timp, mai ales pe hainele purtate dupa aplicare. 
  • nu mai tin minte cum am descoperit parfumul My Burberry de la Burberry, dar mi-a ramas in minte si in nari mult timp. Avand o colectie de parfumuri destul de mare, am amanat achizitionarea lui pana l-am primit de Craciun, de la ai mei. Este un parfum destul de tare, elegant, usor floral, oarecum pretentios si mi se pare potrivit mai degraba in sezonul rece. Cu Si m-as da zilnic, dar cu My Burberry trebuie sa simt ocazia - nu stiu cum sa ma exprim exact. Despre Si nu am primit comentarii, dar de cate ori ma dau cu My Burberry primesc complimente si aprecieri. 
  • melodia Be The One - Dua Lipa a fost pe repeat mare parte din ianuarie si inca este. De cate ori o ascult imi vine sa dansez (daca-s acasa o fac) si ma umple de energie si speranta. 
Voi ce descoperiri ati avut luna trecuta?

Comentarii

  1. Draga mea, m-am bucurat sa vad o postare noua si inteleg perfect prima parte a articolului, tare greu e cu timpul dedicat blogului!
    Am retinut micelara Balea, probabil ca o voi incerca si eu cat de curand. De scrub-ul Giovanni mi-e dor insa am altceva in baie acum si incerc sa nu fac stoc.
    Sa ai o saptamana minunata! Te imbratisez

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga de tine, multumesc pentru mesaj si vizita :)
      Da da, fara stocuri inutile in baie :)
      Te pup si-ti doresc o saptamana frumoasa ca tine ♥

      Ștergere
  2. Hei, bine ai revenit! ♡
    Am notat si eu pe lista de recomandari sapunul de la Burt`s Bees, multumesc!
    Am si eu o recomandare pentru tine, una la fel de dansanta si happy ca cea postata de tine:
    https://www.youtube.com/watch?v=WTrNsAsjEmY
    (Parov Stelar, The Sun).
    Zile frumoase si spor la testat, astept sa te mai citesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea, multam pentru comment :) Ascult acum melodia recomandata de tine - e faina!
      Te pup, sper sa ne revedem curand ;)

      Ștergere
  3. chiar eram foarte curioasa despre micelara de la Balea si ma bucur sa aud ca este buna. La urmatoarea vizita in Dm neaparat iau si eu una. :D
    pupicei!

    http://cherryqueendee.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place foarte mult si-s sigura ca o sa fie un produs de succes ;)

      Ștergere
  4. Si eu sunt innebunita dupa parfumul Si iar lotiunea este la fel de buna, eu am terminat parfumul dar am pastrat un pic de crema de dragul amintirii :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu se gaseste de cumparat separat? Aici am vazut mai multe produse din gama Si: unt de corp, gel de dus, ulei de parfum.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare