[Favoritele lunii] Aprilie - Iulie 2015

Va anunt ca urmeaza o postare cu multe poze si produse, dar n-am mai povestit de patru luni de zile despre favoritele lunii si zau ca s-au adunat cateva! Pe majoritatea le-ati putut vedea pe Instagram (link) si pe pagina de Facebook a blogului (link) - daca ma urmariti si acolo.

Daca nu ati apucat sa le vedeti pana acum, ei bine, este momentul sa va povestesc despre fiecare in parte.

  • dupa ani de zile de demachiat cu dischete si lotiunea micelara Sensibio de la Bioderma, am decis ca este cazul sa fac o schimbare si am trecut pe OCM (oil cleansing method/ demachierea cu ulei). Primul meu ulei demachiant este Huile Demaquillante Sensationnelle din gama Eclat Sublime de la L'Oreal. Desi l-am cumparat mai demult din Paris, abia luna trecuta i-am dat cep. Trebuie sa va spun ca am avut o revelatie cu aceasta metoda si ma vad folosind-o multa vreme de-acum inainte. O prefer de departe in primul rand datorita faptului ca nu mai sunt nevoita sa-mi frec tenul cu dischetele. In afara de asta, imi pare mai rapida, mai blanda si la fel de eficienta.
  • indiferent de metoda de demachiere folosita, ma clatesc imediat cu un cleanser, iar preferatul ultimelor luni este cel din gama Skin Balancing de la Paula's Choice, pe care l-am mentionat si aici (link). In cele patru luni de cand il folosesc dimineata si seara, am ajuns la jumatatea tubului, deci estimez ca cei aproximativ 500 ml ajung pentru opt luni. In continuare sunt absolut incantata de el! Face o spuma placuta, curata complet, iar dupa uscare nu am senzatia de piele care tine. Este clar una dintre cele mai bune investitii in materie de curatare faciala din ultimii ani.
  • la capitolul hidratare si protectie solara, preferata lunilor de vara este Photoderm Max SPF 50+ Aquafluide in nuanta Claire de la Bioderma. Textura fluida se absoarbe rapid in piele, lansand-o luminoasa si glowy datorita nuantei care se adapteaza culorii naturale a tenului meu. N-am observat sa-mi apara pistrui, iar petele de melasma din jurul ochilor nu s-au colorat la loc ca in alti ani. Singurele minusuri sunt ca unele bluze/ rochii s-au murdarit in zona gatului din cauza culorii si faptul ca dupa cateva ore tenul incepe sa luceasca din cauza sebumului. In ultima vreme insa, am ajuns sa prefer un look mai "lucios", pentru ca imi da senzatia de ten radios. Am renuntat la pudra, iar cand tenul incepe sa luceasca prea tare aplic servetele matifiante. 
  • in ceea ce priveste tratamentele, vara aceasta am preferat o rutina cat mai simpla. Am intrerupt folosirea hidroquinonei si m-am limitat la aplicarea serurilor, doar seara. Preferate au fost tot produsele Paula's Choice. Tonerul RESIST Weightless Advanced Repairing pentru ten mixt l-am aplicat in fiecare seara, dupa curatare. iar mostra mi-a ajuns pentru o luna jumate daca nu ma insel. Mi-a placut foarte mult senzatia lasata pe piele si intentionez sa-l cumpar in varianta full size. Serul RESIST Intensive Wrinkle-Repair cu Retinol l-am aplicat alternativ cu alte produse, doar seara si mi-a ajuns pentru doua luni sau chiar doua luni jumate. Mi-a placut la nebunie textura uleioasa care se absorbea usor in piele, fara sa o lase naclaita. De cele mai multe ori, nu mai aplicam alt produs - nu mai simteam nevoia. Cu siguranta, la un moment dat, il voi comanda in varianta full size. Serul cu antioxidanti RESIST Ultra Light Super Antioxidant Concentrate l-am amestecat cu diverse creme sau seruri, astfel ca inca mai am din el. Singur, l-am aplicat foarte rar, pentru ca eram curioasa cum se simte pe ten. Intra foarte rapid in piele, iar 2-3 picaturi sunt suficiente pentru fata si gat. Poate il voi lua in varianta full size, dar nu prea curand, ca asteapta altele la rand.
  • pe la sfarsitul primaverii am primit 2 mostre cu noul fond de ten Dream Wonder Nude de la Maybelline, in nuantele 10 (Ivory) si 30 (Sand). In general, nu folosesc fond de ten, ci o crema coloranta si pudra. De indata insa ce am intrat in posesia mostrelor am vrut sa vad cum sunt si mi-au placut atat de mult incat am renuntat la pudra. Nuanta mai deschisa (10) se potriveste perfect tenului meu inainte de bronzare, asa ca pana am plecat in vacanta nu m-am atins de nuanta mai inchisa (30). Dupa ce am prins putina culoare, am aplicat-o aproape zilnic. Textura este foarte lichida si usoara - seamana mult cu crema de la Bioderma (de mai sus). Nu ofera acoperire, ci doar o uniformizarea naturala a culorii tenului. Lasa tenul glowy, cu un aspect tanar si sanatos. Dupa 4-5 ore tenul incepe sa luceasca, asa ca imi trebuie musai niste servetele matifiante la indemana. M-am abtinut cu greu sa nu-l cumpar in varianta full size, numai pentru ca mai am o groaza de fonduri de ten incepute si neincepute. Nu stiu cum s-ar comporta pe un ten gras. Daca nu aveti probleme de acoperit, vi-l recomand!
  • am mai povestit cred, in trecut, ca genele mele sunt tare dificile si cu greu imi gasesc o mascara care sa le faca wow. In afara de Le Volume de Chanel (link), putine m-au impresionat. Cu toate astea, gasesc din cand in cand si produse care ma multumesc cat de cat. Cu ceva timp in urma am primit la testat The Colossal Go Extreme de la Maybelline pe care am inceput sa-l folosesc in ultima vreme. La inceput, periuta mi-a dat batai de cap, ca mereu ma mazgaleam pe pleoape. Si acum mai dau pe langa, dar e drept ca eu am ochii mici si peria este destul de mare. Efectul se vede in poza de mai sus - eu doar precizez ca am gene scurte si indreptate in jos. Pana la sfarsitul zilei, genele nu mai arata atat de curbate, dar au volum si sunt colorate intens. Imi place ca nu se intinde, nu curge si nu incarca genele. 
  • gelul de dus cu piersica alba si nectarine de la Le Petit Marseillais mi-a oferit rasfatul suprem la dus. Nu doar ca miroase absolut delicios, de-ti lasa gura apa, dar face o spuma abundenta si placuta, curata delicat si nu usuca pielea. Daca nu am timp de aplicat o lotiune de corp, acest gel de dus este prima alegere. Mirosul ramane in baie multa vreme, chiar daca aerisesc imediat ce inchid robinetul (vara oricum tin geamul deschis). Din pacate, in Germania nu se gasesc, dar daca ajung in Ro sau in Franta, imi fac rezerve :)
  • cred ca pentru prima data la capitolul favoritele lunii, includ un fixativ. Insa Flexibler & Glanz de la Garnier Fructis a reusit sa ma impresioneze de la prima aplicare. Cu o coama rebela ca a mea, sunt mereu in cautarea fixativului perfect, care sa fixeze coafura macar pana la sfarsitul zilei, fara sa incarce parul. Ei bine, cel de la Granier exact asta ofera! Am incercat o multime de marci, dar pana acum acesta este preferatul meu. In afara de asta, are un miros placut, fresh si deloc innecacios. 

  • cei care ma stiu personal imi cunosc pasiunea pentru accesorii. Cat mai colorate si cat mai vesele daca se poate! Cerceii acestia bicolori mi-au atras atentia intr-un magazin de suveniruri din Hersonissos/ Creta, unde mi-am petrecut o parte din concediu, la inceputul lunii iulie. Imi plac la nebunie si se asorteaza perfect cu rochia mea preferata de vara (pe fundal, din in). Pentru ca in cei aproape patru ani de cand m-am mutat in Germania, avem in sfarsit parte de vara adevarata, cu temperaturi de peste 30 de grade saptamani in sir, am renuntat complet la masina in favoarea bicicletei. Peste tot ma duc cu ea, iar cerceii imi zanganesc in ureche - un moment delicios pentru un ASMR-addicted ca mine :))) 


  • in ultima vreme observ ca mi se termina tot mai multe lacuri de unghii - se usuca, expira, se ingroasa, asa ca ma bucur sa fac loc in colectie unor noutati. Unul dintre lacurile preferate vara aceasta este Watermelon de la Essie - prima mea oja Essie (o mostra primita cadou la revista Glamour). Nuanta este greu de surprins in poza, insa este un rosu cu tenta roz absolut superb si perfect pentru vara - chiar imi face pofta de pepene! Se vede frumos si pe manichiura, dar si pe pedichiura. Rezistenta este rezonabila, pensula este lata, iar acoperirea este completa dintr-un singur strat. 
  • daca tot am pomenit de vara si pepene, trebuie sa va arat salata mea preferata din aprilie incoace, pe care sunt sigura ca o stiti - iar daca nu o stiti, trebuie incercata, mai ales daca va place bucataria arabeasca! Tabbouleh este o salata simpla, dar de mare efect: rosii, castraveti, patrunjel tocate cat mai marunt, bulgur (eu folosesc fin, care trebuie doar inmuiat in apa), asezonate cu zeama de lamaie si ulei de masline. Se poate pune si menta. Datorita unei prietene turcoaice am descoperit bulgurul si de atunci tot incerc retete cu el, insa tabbouleh este, de departe, favorita mea.
  • de cand am primit cadou acest Kindle, nu ma mai desprind de el. Parca de cand il am citesc si mai mult decat o faceam inainte. Dintre multiplele avantaje pe care le ofera, cel mai tare mi se pare faptul ca pot intra foarte rapid in posesia unor carti pe care mi le doresc imediat dupa ce citesc vreo recenzie pe Goodreads. Cartea verii ramane, cu siguranta, The Girl on the Train de Paula Hawkins, despre care sunt sigura ca ati tot auzit pana acum. M-a tinut treaza cateva nopti bune, pentru ca nu reuseam sa o las din mana! Are un stil foarte fain, iar actiunea e alerta si captivanta. 
  • daca tot sunt la entertainment, trebuie sa mentionez si melodia aceasta, care ma ridica de pe scaun si ma indemna la dans orice as face si oriunde m-as afla - Paris cu Glasperlenspiel (Jocul cu margele de sticla). Glasperlenspiel este o formatie germana si descopar ca-mi plac toate melodiile lor. Da, limba germana poate sa sune fain in unele cantece :)) Iar daca este vorba de Paris, orice suna fain :)) Wir haben immer noch Paris - We'll always have Paris ♥
Si deocamdata atat, dar sper ca v-am inspirat cu aceasta scurta trecere in revista a lunilor de primavara si vara care au trecut deja. August este abia la inceput, insa azi m-am indragostit de un produs pe care stiu de pe acum ca-l voi include in lista luna viitoare.


Ramaneti tunati ;)

Comentarii

  1. fixativul acela l-am avut si eu si mi-a placut foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Savurez cu placere fiecare postare, mai ales cele cu produse favorite! Gelul de curățare de la PC il am si eu in uz e bun mai ales pentru sezonul cald, cel putin pentru tenul meu. Imi face cu ochiul uleiul demachiant L'oreal, acum am unul de la Balea, e bun dar nu strica cate o noutate! Daniela Popescu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Daniela, multumesc foarte mult pentru vizita si aprecieri ♥
      Ma bucur ca-ti prieste gelul de curatare de la PC. Am auzit si eu despre uleiul demachiant de la Balea si dupa ce termin toate demachiantele pe care le am pe stoc, cu siguranta ca-l voi incerca si eu :)
      Nu stiu daca uleiul de la L'Oreal se gaseste in Ro - abia anul acesta a aparut si in Germania.

      Ștergere
  3. Sa nu cumva sa renunti ka blog, chiar daca sunt mai rare postarile! Daniela Popescu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult mult pentru aprecieri! ♥ Astfel de incurajari imi prind bine si ma motiveaza sa continui ;)
      Voi incerca sa scriu totusi mai constant. Cand se strica vremea, probabil voi fi prezenta mai des aici ;)

      Ștergere
  4. Maybelline si Max Factor sunt favoritele mele la capitolul rimel,

    http://strumfette.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare