[Preview] Noutati in teste (12)

Verificand postarile din categoria noutatilor in teste mi-am dat seama ca am strans o multime de produse despre care nu am apucat sa scriu deloc pana acum pe blog. Si anul acesta am fost inclusa in cateva campanii de testare sau am castigat diferite produse de care nu aveam habar si pe care chiar ma bucur ca am avut ocazia sa le incerc.

Prietenii fac uneori misto de mine ca sunt ca un cobai, dar gandul asta nu ma deranjeaza prea tare, cata vreme nu am probleme. Sigur ca se intampla sa dau peste produse care nu-mi plac sau care nu ma impresioneaza in niciun fel, dar cu ocazia acestor campanii am avut sansa sa incerc produse care mi-au placut atat de mult, incat am devenit un cumparator fidel. De asemenea, au fost si cazuri in care mi-am dorit mult un produs, l-am primit la testare si mi-am dat seama ca nu mi se potriveste.

Iata ce am mai descoperit in ultimele luni.

  • despre samponul 2 in 1 de la Nivea am scris deja in cateva randuri (aici si aici). A fost clar o surpriza placuta si mi-a stranit interesul pentru genul acesta de produs, mai ales cand vine vorba de calatorii, dupa o sedinta de inot sau cand nu am timp sa-mi urmez intreg ritualul de ingrijire. Curata foarte bine, nu ingrasa/ nu usuca parul, il lasa descurcat si are un miros placut. Clar il recomand!

  • Color Save Bi-Phase Conditioner de la Wella System Professional l-am primit in octombrie de la o retea de saloane de coafura - Klier. Este un spray de tip leave-in, bi-fazic dupa cum spune si denumirea, pe baza de keratina, destinat ingrijirii parului vopsit. Promite sa protejeze culoarea si sa confere parului stralucire, dar dupa doua luni de utilizare saptamanala nu pot spune cu certitudine ca m-a convins de eficienta lui. Parul meu este in general lucios, iar culoarea tot paleste in timp si radacinile tot se vad dupa o luna de la vopsire. Nu am insa nici de ce sa ma plang de el, pentru ca nu simt ca mi-ar ingrasa sau incarca parul in vreun fel, mai ales in conditiile in care am ajuns sa folosesc cam multe produse: acest spray, ser pentru intinderea parului cu efect termoprotector, spuma pentru volum, fixativ, ceara pe varfuri (mai jos). Il voi folosi pana la final si o sa ma decid atunci daca imi doresc sa-l cumpar sau sa incerc alt produs similar.
  • pasta destructuranta Wild Stylers by Tecni.ART de la L'Oreal Professionnel am primit-o asta-vara si de atunci am folosit-o mai des decat ma asteptam. O aplic numai pe varfuri, pentru definirea suvitelor. Imi place foarte mult cum miroase si sunt multumita de faptul ca nu ingrasa si nu incarca parul. Cred ca este potrivita mai degraba unui par scurt sau unei coafuri mai rebele. 

  • cu siguranta stiti ca sunt o mare amatoare de produse pentru baie, pentru ca indiferent de sezon, nu ratez cel putin o baie pe saptamana. Oricum, aici verile nu sunt atat de calduroase incat sa renunt la aceasta placere, asa incat folosesc saruri/ uleiuri/ spume de baie pe toate durata anului. Sarea aceasta de baie Happy Feeling am primit-o de la Tetesept, dar nu m-a impresionat cu nimic. A colorat apa in portocaliu, dar mirosul de piersica si vanilie a disparut mai repede decat mi-as fi dorit. Pana acum, am incercat destule produse pentru baie de la Tetesept, dar niciun produs nu mi-a placut atat de mult incat sa-mi doresc sa-l cumpar din nou. Recunosc insa ca cedez usor in fata ambalajelor lor colorate si a mirosurilor placute emanate de vreo sticla in care-mi bag nasul. 

  • parfumurile Ulric de Varens le-am primit in urma unui mail din partea PR-ului lor, care m-a contactat cu propunerea de a mi le trimite la testare. Nu cunosteam acest brand, asa ca am fost curioasa sa le incerc, chiar daca mai aveam destule parfumuri desfacute. Din cate am vazut, acestea sunt disponibile in drogherii, iar gama este destul de variata. Deocamdata nu am incercat decat doua. Mini Vanille are un miros dulceag si destul de greu, tipic pentru orice parfum cu note vanilate. Nu-mi pare un parfum complicat, care sa se dezvolte in mai multe etape si cumva imi evoca ceva vechi, demodat. Mamei mele ii place aroma de vanilie, asa ca i l-am dat ei, dar ea il foloseste pe post de deodorant de camera pentru ca i se pare prea greu pentru ea si pentru ca ii place mirosul de mobila veche. Mini Flirt il folosesc de vreo 2-3 saptamani aproape zilnic, la serviciu. Si acesta este dulce si greu, numai bun pentru sezonul rece. Imi place mult cum miroase si nu mi se pare deloc comun, dimpotriva, nu reusesc sa-l asociez cu nimic. Are o rezistenta medie, suficienta aproape pentru o zi de lucru. L-as recomanda numai celor trecute de 30 de ani ;) Celelalte doua mai au ceva de asteptat.


  • vara aceasta, cei de la Lancome au lansat glossurile Lip Lover, ocazie cu care am primit nuanta Bouquet Final. Are o nuanta placuta de fucsia si o aroma dulceaga, vanilata. In ultima vreme am devenit mare consumatoare de rujuri, asa ca pe glossuri pun mana din ce in ce mai rar. L-am preferat insa in special vara, datorita nuantei vesele. Nu are rezistenta indelungata, ca orice gloss de altfel.

  • crema de zi cu SPF 30 din gama Cellular Anti-Age de la Nivea am primit-o la inceputul verii, atunci cand a fost lansata. Am scris primele mele impresii aici. Imi place, dar nu la fel de mult ca varianta cu SPF 15 despre care am povestit in mai multe randuri pe blog (link). De aceea, am preferat sa folosesc Resist Super-Light Wrinkle Defense SPF 30 de la Paula's Choice, pe care eu o consider cea mai buna crema de zi cu SPF. 

  • setul de 3 creme hidratante de la M. Asam l-am primit de la un post TV comercial, care promoveaza si vinde in Germania inclusiv produsele celor de la Liz Earle, daca va mai amintiti de ele. Nu am atatea fetze pentru cate creme primesc, asa ca deocamdata nu am testat-o decat pe cea albastra - Aqua Intense, cu siliciu si acid hialuronic. Am amestecat-o cu BB Cream-ul de la Comodynes, ca sa obtin o crema colorata cu SPF, pentru ca din pacate niciuna nu ofera protectie solara. Imi place ca are o putere de hidratare excelenta, atat de importanta mai ales pe timpul iernii, si nici nu este parfumata. Textura este lejera si se absoarbe rapid in piele, fara sa lase film gras. Nu mi-a cauzat niciun fel de probleme cu tenul, insa dupa cateva ore sebumul incepe sa-si cam faca de cap si am nevoie ori de servetele matifiante (de la Essence), ori de pudra (Physician's Formula). Pe celelalte doua probabil ca le voi folosi pe post de creme de noapte, asta daca nu ajung pe la mama sau prietene doritoare sa incerce ceva nou.  
     

  • amuzanta alaturare de imagini, nu-i asa? Ei bine, poza aceasta facuta in Gradina Botanica din Muenchen, a fost una dintre cele alese castigatoare in cadrul unui concurs organizat de catre cei de la Lenor Deutschland. Nu am apucat sa folosesc decat balsamul de rufe, pe care cu siguranta il cunoasteti. Nu stiu cum procedati voi, dar eu nu folosesc balsam decat impreuna cu un detergent pulbere.
  • de curand am primit ventuza din silicon CelluBlue, destinata stimularii drenajului limfatic si eliminarii celulitei. Incerc sa o folosesc zilnic, dupa dus, impreuna cu un ulei anticelulitic, urmand instructiunile trimise de PR (inclusiv cateva filmulete de pe YouTube). Deocamdata nu observ nicio schimbare, dar recunosc ca nu sunt foarte constanta in utilizare, din tot felul de motive mai mult sau mai putin intemeiate. Ventuza este micuta si uneori imi pierd rabdarea, iar alteori ma doare atat de tare incat nu rezist sa ma masez prea multe minute. Este drept ca am de luptat cu celulita, deci o sa am nevoie de ceva timp ca sa ma conving sau nu de eficienta ei. Pana una alta, merg pe principiul ca mai bine mai putin decat nimic.

  • cel mai dulce colet a sosit la sfarsitul lunii octombrie de la Ferrero cu bomboanele mele preferate de ciocolata. Cred ca toata lumea a savurat bomboanele Rafaello, Ferrero Rocher sau Mon Cheri, dar nu stiu daca Ferrero Kuesschen se gasesc in Romania. Scopul campaniei de testare a fost acela de a oferi cateva idei pentru decoratiunile de Craciun, dar si pentru a ne pune creativitatea la incercare. Sincera sa fiu, nu prea ma pricep la aranjamentele festive, insa bomboanele Ferrero imi plac la nebunie. Asa ca o parte le-am savurat de una singura (Ferrero Rocher sunt my all time fave ♥), altele le-am oferit colegelor si prietenelor, iar altele le-am pastrat pentru ai mei. 
  • sunt o mare bautoare de ceai, iar acasa si la serviciu am o multime de sortimente cu care ma delectez zilnic de mai multe ori pe zi. In oras insa, mai ales vara, bautura mea preferata este Hugo - un amestec absolut delicios si racoritor de sirop de soc, prosecco, lamaie verde si menta. In Germania este una dintre cele mai trendy bauturi, mai ales printre doamne. De aceea, cand am primit acest ceai Hugo de la Teekanne (una dintre marcile mele preferate de ceai), m-am bucurat tare mult. Desigur ca nu contine alcool si mi se pare ca nu prea are nicio legatura cu Hugo, dar este un ceai aromat, dulceag si placut de savurat si fierbinte si rece.
  • cei de la Messmer (alta marca de ceai preferata) nu s-au lasat mai prejos si mi-au trimis nu mai putin de 10 cutii de ceai in diferite combinatii, care de care mai interesante: rooibos si vanilie, rodie si miere, cactus si scortisoara, ananas si cocos, portocala si struguri etc. Le-am incercat pe toate si nu pot spune ca unul imi place mai mult decat altul, pentru ca toate au arome deosebite si placute. In perioada aceasta imi prind numai bine si ajung sa beau si 5 litri de lichide pe zi. 
Atat deocamdata si sper ca nu v-am facut capul mare cu atatea produse. Va tenteaza ceva de aici? Ati incercat vreunul dintre ele? Daca aveti intrebari sau alte recomandari, va astept cu un comentariu ;)




Comentarii

Postări populare