Ce am purtat pe unghii in iunie

In luna iunie m-am bucurat de o vreme nesperat de buna pentru Germania: temperaturi ridicate, soare in fiecare zi si nici urma de nori sau ploaie aproape intreaga luna. Motiv pentru care am purtat pe unghii culori aprinse, in ton cu tinutele lejere de care mi-a fost atat de dor.

Din pacate, iulie nu este la fel de insorit si mi-am si taiat foarte scurt unghiile, asa ca ma tem ca luna viitoare, voi sari aceasta rubrica. Pana atunci insa, iata retrospectiva cromatica a lunii iunie:
  • Manhattan 96S & 81R:
  • Astor 353:
  • Astor 302 Cheeky Chic:
  • Catrice Meet me Cherry & Meet me Berry
  • Rival de Loop Young #20 Express Yourself

Cea de la Rival de Loop este noua in colectie - am primit-o de la Rossmann. Am fost uimita de rezistenta de 4-5 zile, dar si de opacitatea oferita dintr-un singur strat si de pensula lata care faciliteaza aplicarea rapida. 

Care este preferata voastra?


Comentarii

  1. Ce dragute sunt toate! Mie imi place cel mai mult combinatia Manhattan 96S & 81R...ma duce cu gandul la un cer senin, o mare albastra si un sezlong pe care sa lenevesc cat e ziua de lunga...Day dreaming!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, si mie imi place foarte mult combinatia. De obicei folosesc impreuna ojele astea doua. Nu cred ca le-am folosit vreodata separat :)

      Ștergere
  2. tare rau imi pare ca manhattan a disparut de la noi. foarte frumoase ojele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ca pacat. Aici au standuri cu de toate si sunt produse bune, in general, si foarte accesibile.

      Ștergere
  3. Amazing manicures! My fav is the blue one :)

    Kisses, Kali
    | Kali's inspiration board |

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks for the visit and for your comment. I am glad you like my manicures ;)

      Ștergere
  4. Imi place luciul oferit de oje. Toate sunt dragute luate separat!!
    Acum cele doua de la Manhattan imi fac cu ochiul, poate si din cauza ca afara e mult,mult soare! Dau o nota vesela! :)

    Pupici, sa le poti cu placere pe toate in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Luciul se datoreaza top coatului pentru uscare rapida de la essence, mega laudat pe blogul meu :)
      Ma bucur ca-ti plac ojele mele ;)
      Pup!!!

      Ștergere
  5. Eu sunt o vesnica fana a ojei rosii..asa ca Astor 302 Cheeky Chic este preferata mea, dar toate sunt frumoase in felul lor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cheeky Chic este portocalie de-a dreptul :) Oricum, este o culoare perfecta pentru vara, o iubesc! :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare