Ce am purtat pe unghii in februarie

Am disparut o vreme din peisaj, asa cum anuntam si aici si pe pagina de Facebook, dar acum ca s-au mai linistit apele, revin cu drag la una dintre marile mele placeri - aceea de a scrie. Ma bucur mult ca nu m-ati uitat si va multumesc pentru toate mailurile si mesajele primite in tot acest timp. Si ele sunt unul dintre motivele pentru care ma intorc la bloguri :)

Am ramas in urma cu multe postari pentru care am strans o multime de poze. Sper sa revin cat mai repede up to date, asa ca pentru inceput o sa va arat manichiurile din februarie, mai ales ca au aparut doua noutati in colectie :) Dupa cum o sa vedeti, mi-am scurtat unghiile pentru ca am avut de smotruit mult (m-am mutat la casa noua - de aceea am si lipsit ;) ) Inca sunt suferinde si se rup, din cauza produselor de curatenie probabil, chiar daca folosesc manusi de protectie (nu mereu, recunosc). M-am obisnuit deja cu ele scurte si adevarul este ca tastez mai usor :)))

Sa trecem la treaba insa:
  • P2 - 690 Forever
  • Catrice/ LE Une, Deux, Trois - Meet Berry
  • Catrice/ LE Une, Deux, Trois - Meet Cherry
  • Kiko 243
  • Farmec 363

Pe cele de la Catrice am pus ochii de cand le-am vazut pe blogurile nemtesti, inainte de lansare. Mi-au placut si-mi plac la nebunie ambele. Alte produse din editie nu m-au tentat: rujurile mi s-au parut cam prea puternice pentru stilul meu, iar blushuri nu obisnuiesc sa mai mai mult de unul. Oricum, cand vine vorba de blushuri, mi-e foarte greu sa aleg de teama sa nu fie o nuanta prea puternica, sa arat ca un clown. 

Deocamdata atat :) Mai pregatesc favoritele lunii, noutatile primite pentru testare, produsele consumate si recent incepute... ce sa mai, e de lucru! 

Voi cu ce ati vrea sa incep?

Comentarii

  1. Eu votez pentru produsele consumate si cele recent incepute! :D
    E superba Farmec 363, nu ma asteptam, si se vede din poza ca are o consistenta faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pff, voiam sa incep cu favoritele, ca sa nu se faca prea tarziu :)

      E frumoasa tare Farmec, dar trebuie 2-3 straturi ca sa se vada asa.

      Ștergere
  2. Meet Cherry & Farmec 363 arata tare fain aplicate!!!! Meet Berry imi mai face cu ochiul, frumusica foc nuanta. :)
    Asteptam si favoritele, dar si nou-venitele.. :P
    Tzzuc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca ma gandeam sa incep cu favoritele, ca sa nu fie prea tarziu pentru ele...

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare