[Swatch] Colectia mea de oje - Manhattan

Am ramas in urma tare cu postarile, inclusiv cu cele dedicate colectie de oje! Si tocmai spre final, rusinica sa-mi fie :) Tocmai cand ma pregateam sa scriu despre singuraticele colectiei, iubitul meu - pasionat de oje la fel ca si mine, desigur pentru mine, nu pentru el! - mi-a facut cadou 2 lacuri de unghii Manhattan, ajungand astfel sa am 3.

Asa ca azi va prezint trio-ul Manhattan:


Cateva impresii despre ele:
  • se aplica uniform, dar sunt necesare totusi 2 straturi;
  • se usuca relativ repede, insa tot prefer sa aplic solutia speciala de la Essence pentru uscare rapida;
  • rezistenta medie pentru lacul verde si cel turcoaz; cel roz s-a tocit dupa numai o zi;
  • disponibile in drogherii la preturi intre approx. 3-5 eur.
Swatch-uri:
  • 96S mixat cu 81R:



  • 51L (click aici pentru mai multe poze si review):

Toate nuantele imi plac foarte mult, dar rozul este absolut superb! Care este preferata voastra?


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare