[NOTD] Essence Meet Me Now + Very Berry

Vremea este minunata azi, cu o soare orbitor, de zici ca vine primavara! Asa ca am simtit nevoia sa-mi refac manichiura in culori deschise, dupa ce cateva zile am purtat un mov inchis absolut superb dupa parerea mea, de la P2 Call me:


Pentru ca imi plac la nebunie ambele nuante de la Essence si pentru ca nu m-am putut decide asupra uneia singure, am zis sa fac un mix, poate cam pitzi sau prea copilaresc pentru gusturile unora, dar care pe mine ma face sa zambesc de cate ori ma uit la unghii :)

Mana dreapta:



Mana stanga:



Una peste alta:



Meet me now am luat-o vara trecuta, iar Very Berry am gasit-o acum doua saptamani la reduceri si a fost dragoste la prima vedere! Presimt ca la vara o sa port Very Berry la greu, ma uit la ea si nu ma satur! :)
Voi ce ziceti de aceasta combinatie: hot or not?



Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Locuiesc in Germania acum, deci de aici ;)

      Ștergere
    2. nuu,voiam si eu una,eh...poate gasesc macar una asemanatoare pe la noile standuri de la noi

      Ștergere
    3. Very Berry era la reducere si banuiesc ca va fi discontinued :(( Mai uit la ea si-mi pare rau ca nu mi-am luat doua, daca-ti vine sa crezi!

      Ștergere
  2. Ruxandra, eu am vreo 2 luni de cand imi fac unghiile cu prima nuanta, stiu ca a venit primavara, ca ar trebui sa port ceva mai vesel dar imi place la nebunie culoarea! Acum ca m-am uitat la tine pe blog cred ca, in sfarsit, o sa renunt la ea si o sa trec pe ceva mai colorat...unghiile tale arata super si-mi plac culorile pe care le alegi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Cristina :) Asa e, odata cu primavara, eu schimb si nuantele de oja, trec la unele mai turbate, mai aprinse ;)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare