[Review] Sampon Ultimate Repair - Gliss

Penultima campanie Trender m-a prins intr-o perioada aglomerata, inclusiv de concedii, asa ca, spre rusinea mea, am ramas restanta la capitolul review-urilor produselor primite. Le-am primit in august, insa abia in septembrie am inceput sa le folosesc, dupa ce m-am asezat la casa mea din nou. Am apucat sa le folosesc pe toate, insa doar despre sampon am reusit sa-mi fac o parere clara, pe care m-am hotarat sa v-o impartasesc si voua azi, aici.


Detaliile tehnice le-au prezentat majoritatea bloggeritelor inscrise in campanie, asa ca nu va plictisesc. In plus, gasiti o groaza de infos utile pe site-ul dedicat Gliss. Samponul acesta cu un complex concentrat de cheratina lichida este destinat parului uscat si/ sau degradat, asa ca a fost numai bun de folosit dupa concediu, cand parul meu era uscat, aspru si deteriorat din cauza soarelui si a apei sarate. Nu doar eu, ci si coafeza mea a observat asta.

Asadar, iata impresiile mele. 
Pro:
  • clateste foarte bine (inclusiv diversele masti pe baza de ulei, galbenus de ou si ce-mi mai pun eu in par);
  • nu incurca parul;
  • are un miros placut, care nu persista dupa clatire;
  • nu opreste caderea parului, pentru ca nu este destinat acestui scop, insa firele nu se mai rup pur si simplu;
  • mi-a cumintit parul si l-a facut usor de coafat;
  • nu ingrasa parul. Pentru mine asta e o mare calitate, avand in vedere ca ma spal doar o data pe saptamana;
  • eu am observat si o imbunatatire a aspectului parului in general, in sensul ca intr-adevar, arata sanatos. In ultima vreme am avut suvite blonde care, din cauza deteriorarii parului, il faceau sa arate ca o matura.
  • confera stralucire parului;
  • accesibil ca pret si disponibil in multe locatii.
Contra:
  • m-a umplut de matreata :( Nu este o matreata cu coji din-alea mari, care se vad printre firele de par sau pe carare, insa perna si hainele inchise la culoare sunt pline de cojite mici mici.
In general, mie mi-au placut toate produsele din gama Gliss pe care le-am incercat pana acum. N-am avut probleme cu matreata sau altceva de la niciunul. Asa ca nu stiu ce sa spun despre acest sampon. Il voi mai folosi de cateva ori, poate se obisnuieste scalpul cu el...


Comentarii

  1. Pe mine ma asteapta acasa produsele Gliss.Eu sunt in teste acum cu un sampon si un balsam Matrix.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu sampon de asta nu am vazut de cumparat. a aparut pe piata sau a fost distribuit doar pentru promovare? Tocmai mi-am luat si eu doua sampoane Gliss dar de alt fel pentru ca am mai folosit, toata lumea le lauda si mai erau si la oferta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Andreea, spor la testat :)

    @Liz, eu le-am vazut in supermarketuri...

    RăspundețiȘtergere
  4. hmm daca face matreata mie cam teama sa il cumpar,chiar vroiam sa imi schimb samponul:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Din ce am citit, nu toate au patit la fel... Nici nu stiu ce sa te sfatuiesc...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare