[DIY] Masca faciala cu spirulina

Duminica este ziua mea de rasfat, in care ma pregatesc psihic pentru o noua saptamana. O baie de aburi cu galbenele, o cada parfumata cu ulei sau sare de baie, masti facute de mine si multe altele, le stiti si voi ;)
Azi mi-am inaugurat pudra de spirulina comandata de pe Aroma Zone si mi-am preparat o minunata masca pentru ten.

Am observat ca sunt multe persoane care ajung la mine pe blog cautand diferite retete homemade, asa ca m-am gandit sa va impartasesc reteta, mai ales ca este extrem de simpla si rapida, iar efectele sunt chiar wow!


Ingrediente:
  • 2 ml de pudra de spirulina;
  • 10 ml de argila verde;
  • 5 ml ulei de rosa moscheta;
  • 5 ml ulei de germeni de grau.
Toate se amesteca pana se formeaza o pasta pe care o intindeti pe tenul curat si pe care o lasati cat vreti. Eu am lasat-o aproape o ora, timp in care m-am ocupat de altele ;) Am curatat-o cu o discheta imbibata in apa, apoi am aplicat o crema hidratanta (Natura Siberica, de noapte).
Pentru dozare am folosit setul de lingurite gradate de la Ikea (cele rosii, de plastic) care sunt tare utile la casa omului, mai ales daca va place sa va faceti singuri cosmeticele din ingrediente naturale.

Iata si cateva detalii despre spirulina, o alga cu o multime de efecte benefice asupra tenului si a corpului: Spirulina este o alga microscopica de culoare albastru-verde, care este in mod natural bogata in aminoacizi, proteine si vitamine. Mai multe substante nutritive ii confera capacitatea de a proteja colagenul si elastina din piele, limitand astfel aparitia ridurilor. De asemenea, continutul sau de vitamine A si E, ii permite sa intervina in prevenirea imbatranirii pielii.Spirulina este foarte populara in SPA-uri si in clinicile de frumusete pentru realizarea mastilor si impachetarilor  anticelulitice. Merge foarte bine combinata cu argila verde.

Va recomand cu toata increderea acest tratament SPA la voi acasa :)

Comentarii

Postări populare