[Haul] Comenzi Paula's Choice (6, 7 & 8)

Ma gandeam zilele acestea despre ce sa scriu si cand am observat ca in topul celor mai citite articole de pe blog se afla cel despre comenzile 3, 4 si 5 de la Paula's Choice (link), m-am hotarat sa scriu despre ultimele 3 comenzi. 
Le-am testat suficient de mult timp si chiar daca ultima comanda este relativ recenta (saptamana trecuta), am apucat sa-mi fac o parere si despre cele mai noi produse Paula's Choice intrate in rutina mea de ingrijire a tenului.

Comanda cu nr. 6 am dat-o anul trecut in februarie, de pe site-ul din US. Produsele le-am primit abia in martie, aduse de un prieten care a avut bunavointa sa ma ajute si anul acesta cu o noua comanda de produse pe care abia astept sa le primesc.


Daca am avut ocazia sa cumpar din US, am preferat sa comand doar produse care nu se gasesc sau care nu se gaseau atunci pe site-ul din Germania.
  • despre RESIST Triple-Action Dark Spot Eraser 2% BHA Gel cu acid salicilic si hidroquinona am scris cateva cuvinte aici (link). Cum am spus deja, facusem o obsesie pentru el inca din 2011, pentru ca-mi pusesem in el toate sperantele de a-mi sterge petele hiperpigmentate din jurul ochilor cauzate de expunerea la soare fara protectie adecvata. Intr-o prima faza, l-am folosit dimineata si seara, dupa curatare, pe pielea perfect uscata, pe toata fata nu doar pe pete. Dupa ce am observat o usoara descuamare a tenului, am redus aplicarea lui doar o data pe zi, seara. De fiecare data aveam grija sa folosesc o crema hidratanta dupa ce-l lasam sa actioneze cel putin 20 de minute. Produsul este un gel transparent care se absoarbe rapid in piele, fara sa o lase lipicioasa. 
  • dupa 9-10 luni s-a consumat si l-am inlocuit cu RESIST Triple-Action Dark Spot Eraser 7% AHA Lotion cu acid glicolic si hidroquinona pe care am mentionat-o aici (link). Din obisnuinta, o folosesc tot o singura data pe zi, seara, dar dupa toner - un pas pe care l-am introdus in rutina la sfarsitul anului trecut. Este alba, are consistenta unei creme si se absoarbe la fel de repede ca gelul si tot fara sa lase pielea lipicioasa. Initial, am aplicat-o pe toata fata, dar de cateva saptamani doar petele beneficiaza de actiunea ei. Desi nu am ce sa-i reprosez gelului cu BHA, cred ca lotiunea cu AHA ramane preferata mea. 
  • RESIST Super-Light Daily Wrinkle Defense SPF 30 cu antioxidanti si Resveratrol pentru ten mixt este, probabil, cea mai buna crema de zi cu SPF pe care am incercat-o vreodata. Mi-a placut incredibil de mult: datorita texturii lejere intra rapid in piele, o matifiaza timp de cateva ore bune, este colorata si se adapteaza perfect tenului meu, facand de multe ori inutila aplicarea unei pudre. Uneori am observat ca-mi usca tenul, dar am rezolvat problema aplicand o crema hidratanta dupa curatare. Intentionez sa o cumpar din nou si sunt curioasa daca uscaciunea poate fi prevenita cu hidratarea oferita de toner. 
  • RESIST Weekly Retexturizing Foaming Treatment 4% BHA este, pentru mine, solutia perfecta de a pastra in rutina exfolierea cu BHA. De-a lungul experientei mele cu exfolianti chimici (5 ani), am observat ca ma impac mai bine cu AHA, desi am ten mixt. Cu toate acestea, nu renunt la BHA, ci doar am redus aplicarea lui la o data sau de doua ori pe saptamana, folosind acest tratament. Are o textura sub forma de spuma si astfel patrunde rapid in piele, lasand-o putin lipicioasa. Nu am scapat complet de puncte negre si din cand in cand imi mai apare cate un cos nesuferit, dar am observat ca foarte importanta este alimentatia: cu cat este mai sanatoasa, cu multe legume crude, cu atat tenul este mai curat. Desi il am de un an si o luna, nu am apucat sa-l consum complet, si am cumparat deja un al doilea tub. Nu am avut niciun fel de probleme cu el, poate si pentru ca nu am exagerat cu aplicarile. 
Comanda cu nr. 7 a fost mai slabuta, dar asta pentru ca nu aveam nevoie de nimic altceva decat de EL:

  • a fost suficient sa citesc un singur articol (la Pasagera/ Corina) despre CLINICAL 1% Retinol Treatment cu peptide si vitamina C, ca sa stiu ca-l vreau neaparat si ca o sa-mi asum riscul de a-mi lua de la inceput produsul full-size inainte de a-l testa. Eram pusa deja in tema cu faptul ca este posibil sa dezvolte reactii alergice, ca usuca tenul, ca nu trebuie aplicat prea aproape de ochi, ca nu trebuie amestecat cu exfolianti chimici inainte de a testa tolerabilitatea pielii la aceasta concentratie mare de Retinol etc. Astfel, primele 3 dati l-am aplicat  doar o data pe saptamana, joi, urmat de o crema hidratanta si uneori un ulei energizant. Dupa 3 saptamani si nici urma de reactie negativa, am prins curaj si l-am aplicat de 2 ori pe saptamana (luni si joi) si am renuntat din cand in cand la crema hidratanta. Imediat am observat descuamari in zona ochilor, pe pometi si in barba. Momentan il folosesc o singura data pe saptamana, duminica sau joi si intotdeauna am grija sa aplic o crema hidratanta dupa ce-l las sa actioneze cel putin 20 de minute. Intentionez sa-mi cumpar un ser si sa-l amestec cu el, asa cum am vazut intr-un clip de pe canalul oficial Paula's Choice. Are o textura foarte lejera, de culoare galbuie, intra rapid in piele si nu o lasa lipicioasa. Doua pompite imi sunt suficiente pentru toata fata si gat, desi inainte puneam 3, sa fiu sigura ca aplic suficient produs. Dupa 4 luni de folosire pot spune ca si-a castigat un loc permanent in rutina mea de ingrijire a tenului. Nu am riduri, decat foarte fine sub ochi, dar nu-mi dau seama daca s-au mai estompat. Cu toate acestea, observ ca petele lasate de vreun cos zgandarit se vindeca mult mai repede, iar tenul are un aspect neted si ferm. Mi-a dat si o lectie pe care poate trebuia sa o invat mai repede dupa toti anii astia in care m-am luptat cu melasma: SPF-ul adecvat (25-30 toamna-iarna si 50 primavara-vara) trebuie aplicat zilnic si corect. Petele mele s-au colorat putin dupa ce am petrecut o zi in soare, cu SPF 11, asa ca imediat am trecut pe SPF 30 si acum imi caut o crema buna cu SPF 50.
Comanda cu nr. 8 am primit-o abia saptamana trecuta:


Am profitat de reducerea de 15% la toate cleanserele, pe care am combinat-o cu un cupon de reducere de 20% la toate produsele si transport gratuit oferit de revista Glamour in cadrul Shopping Week-ului 2 - 11.04. (valabil numai in Germania) si mi-am luat doua cleansere si 3 mini produse pe care le-am vazut laudate pe diferite blog-uri. 

  • ramasesem fara sapun facial si oscilam intre un cleanser de la PC si cel de la Balea Med Ultra Sensitive, dar daca tot am prins promotia de mai sus, le-am luat pe cele doua, dupa ce am citit articolul Pasagerei despre rutina ei de ingrijire a tenului. Sapunul facial/ cleanser-ul Skin Balancing Oil-Reducing pentru ten mixt l-am luat din start in varianta mare (473 ml), chiar daca nu-l testasem inainte - sau poate am folosit una dintre mostrele primite in comenzile plasate anterior, dar nu tin minte sa fi avut vreo revelatie, de aceea nici nu-s sigura. Ei bine, ma felicit de fiecare data cand ma spal pentru alegerea facuta! Pur si simplu m-am indragostit de textura lui atat de cremoasa si placuta, care curata tenul cu blandete si se clateste foarte usor, fara sa lase o senzatie de uscaciune. Nu stiu daca este doar o impresie indusa de denumire, dar observ ca tenul nu mi se mai ingrasa atat de repede si arata foarte curat si sanatos. 
  • cleanserul RESIST Perfectly Balanced aveam de gand sa-l folosesc seara, dar am decis ca unul singur este suficient, deci deocamdata nu pot sa spun nimic despre el, decat ca prefer genul de recipient cu pompita, pentru ca din tubul mare de Skin Balancing mereu pun prea mult. 

De curand mi s-a pus pata pe tonere si seruri, asa ca mi-am luat si cateva mostre, sa vad daca ma conving.
  • tonerul RESIST Weightless Advanced Repairing pentru ten mixt l-am luat ca sa pot face o comparatie intre el si tonerul RESIST Advanced Replenishing pe care l-am folosit acum cativa ani fara sa fiu impresionata in vreun fel. Varianta noua este un lichid transparent, care se usuca rapid pe ten. Il aplic doar seara, nu mi-a cauzat neplaceri si-mi place cum arata compozitia: Resveratrol, niacinamide, extract de lemn dulce etc. Cu siguranta o sa-mi cumpar varianta full size. 
  • pe RESIST Intensive Wrinkle-Repair Retinol Serum nu l-am vazut foarte des pe blog-uri, dar am vrut sa-l incerc pentru atunci cand mi se termina cel pe care il am acum: Energie Double Fleur D'Oranger de la Anne Marie Borlind, care nu ma incanta foarte mult. Cel de la PC are o consistenta uleioasa si o pompita jumatate este suficienta pentru intreaga fata si pe gat. Se absoarbe repede si in scurt timp senzatia uleioasa dispare complet. Uneori il folosesc doar in jurul ochilor. Cred ca o sa-l cumpar in varianta full size mai spre toamna-iarna.
  • despre RESIST Ultra-Light Super Antioxidant Concentrate Serum pentru ten mixt/ uleios am citit multe pareri pozitive si am vrut sa-l incerc, tot pentru a avea un grad de comparatie cu varianta clasica, care tin minte ca mi-a placut, dar nu suficient de mult cat sa-mi cumpar si al doilea tub. Varianta aceasta este, asa cum zice si denumirea, atat de fluida ca intra in piele in cateva secunde. Nu lasa nicio urma pe ten, aproape ca nici nu-ti dai seama ca ai aplicat ceva. In serile in care l-am folosit n-am simtit nevoia unei alte creme hidratante dupa. Cred ca o sa mi-l iau ca sa-l amestec cu Retinol 1%.
Dintre mostrele care apar in poze n-am apucat sa testez nimic, pentru ca le pastrez pentru cand sunt plecata in calatorii. Cred insa ca variantele mini/ travel size despre care ei spun ca ar ajunge pentru 2 saptamani sunt mult mai nimerite pentru a-ti face o idee despre un produs. 

Imi place sa incerc tot ce lanseaza Paula - adecvat fireste tipului meu de ten si nevoilor sale. Cred ca sunt bune fiecare in parte, insa efectele cele mai clare apar in cazul sinergiei dintre ele. De-a lungul acestor ani, am observat cum tenul meu devine ferm, curat, luminos si neted, de parca as intineri! 

Iata si cateva poze cu evolutia tenului meu:
  • 2011

  • 2012

  • 2013

  • 2014

  • 2015

Dupa cum se vede, petele de melasma s-au estompat numai dupa ce am inceput sa folosesc hidroquinona. In 2012 si 2013 am folosit tratamentul RESIST Pure Radiance Skin Brightening. Poate este eficient pe pete mai noi, dar eu una nu am fost multumita de rezultatele aproape invizibile. Mai trebuie sa mentionez faptul ca nu am mai fost la plaja din 2012 si stiu ca imediat ce ma expun la soare, chiar si cu protectie solara adecvata, petele se coloreaza - daca nu complet, suficient de vizibil cat sa ma streseze. 

Rutina mea de ingrijire a variat destul de mult, mai ales datorita faptului ca, in calitate de blogger am primit foarte multe produse la testat. Insa intotdeauna am avut cel putin un produs PC: BHA, AHA si diferite seruri. Numai recent am ajuns sa includ mai mult de 3-4 produse PC si asta se vede deja pe tenul meu. 

Dupa cele 8 comenzi si cei 4 ani de utilizare, ma pot declara un consumator fidel Paula's Choice si nu exclud ideea unei rutine de ingrijire formata exclusiv din produsele ei, pentru ca vad pe pielea mea efectele lor benefice. 

Care sunt produsele voastre preferate de la Paula's Choice? Ce va doriti sa mai incercati de la ea?


Comentarii

  1. Aimee: nu am folosit nimic, de cand citesc blogul tau am aflat de aceste produse. Dar am vaga impresie ca nu sunt de buzunarul meu..Tenul tau arata wow!! in poza din 2015!! Si imi place mult rujul!! e super nuanta!! O zi buna si frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Aimee, nu sunt nici scumpe, dar nici foarte ieftine. Daca ai probleme cu tenul, s-ar putea sa merite investitia. Exista produse bine formulate si de la alte branduri, mai ieftine.
      totul este sa te informezi :)

      Multumesc pentru aprecieri. daca te referi la rujul din 2015, este dintr-o editie limitata de la Misslyn - si mie imi place f m, dar din pacate nu se mai gaseste. Cel din 2014 este un Shiseido de care-s foarte incantata. Scump, dar merita!

      Ștergere
  2. Draga mea, citisem postarea pe telefon si am revenit special sa te felicit pentru rezultatele obtinute, sunt wow!!! Esti un exemplu de perseverenta.
    te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, multumesc mult. Lasa ca nici cu tine nu mi-e rusine ;) Daca incepeam mai devreme, poate nu aveam atat de muncit. Dar mai bine mai tarziu decat niciodata, nu-i asa? ;)
      Te pup cu drag!

      Ștergere
  3. se vede clar ca ti-au priit! super!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare