[Review] Firming Facial Pads - Dr. Denese

Stiu, am tras chiulul, dar va asigur ca am motive intemeiate. In scurt timp va interveni o schimbare majora in viata mea si vreau sa ma pregatesc asa cum se cuvine si sa nu las nimic neterminat. Am fost si plecata si am vrut sa scriu despre locatie, pentru ca mi-a placut tare mult. O sa o fac si pe-asta, plus leapsa de la Sim, dar pana una alta vreau sa scriu despre un produs care-mi place tare mult, deloc cunoscut in Romania si cred ca este pacat...
A fost o perioada in care principalul meu furnizor de cosmetice era Capsuna chinezeasca si acolo am gasit aceste Firming Facial Pads de la Dr. Denese. Cum inainte de orice achizitie obisnuiam sa consult MUA (da, nu auzisem de beauty blogs) si pentru ca toata lumea era incantata de acest produs, am zis sa-l incerc.


O cutie contine 60 de dischete imbibate cu o solutie ale carei principale ingrediente sunt acidul glicolic, coenzima Q10, Acid Alfa Lipoic, peptide aminoacide si vitaminele A si E (sper ca am tradus corect termenii). Sunt recomandate pentru exfoliere, pentru redarea stralucirii tenului, pentru imbunatatirea tonusului pielii, dar ajuta si la reducerea aparitiei liniilor fine, netezirea ridurilor existente, inchiderea porilor si uniformizarea culorii tenului.
Asta spun ei ca face. Ce spun eu? Ei bine, eu sunt la a doua cutie pe care am inceput-o de o saptamana. Desi mi-am propus sa nu folosesc produse antirid decat dupa 30 de ani, prima cutie am folosit-o la 29 de ani, dar intre prima si a doua cutie am facut pauza cam un an. Nu am riduri si nici cosuri, am un ten mixt-gras vara si mixt-uscat iarna si recunosc ca am folosit dischetele datorita review-urilor pozitive si a curiozitatii. La aplicare, produsul pisca putin si are un efect racoritor, dar dupa ce se usuca nu il mai simt, chiar daca tenul ramane cam lipicios. Dar nu simt niciun fel de uscaciune sau senzatie de discomfort.
Se recomanda ca dischetele sa fie aplicate seara, iar in timpul zilei sa se foloseasca neaparat o crema cu FPS. In functie de tipul de ten, produsul trebuie aplicat cu o anumita frecventa. Eu il aplic in fiecare seara, dupa ce ma spal cu sapun facial. Nu mai aplic nimic altceva.

Prima data cand am folosit produsul nu aveam probleme cu porii... sau nu-i observam eu :) Si deci nu am fost atenta daca le-a facut ceva, asa cum se promite. Acum insa sunt cu ochii in patru si pentru moment nu observ nicio schimbare majora. Dar cel mai mult sunt foarte curioasa daca va reusi sa ma scape de petele aparute in jurul ochilor. Probabil o sa revin cu un later edit cand le termin. Asta o sa fie peste ceva timp, pentru ca folosesc fiecare discheta de 2 ori (pe ambele fete), avand in vedere ca sunt foarte bine imbibate cu solutie.

Lista completa a ingredientelor se poate vedea in poza:



Pretul lor este cam piperat: 110 RON pe Strawberry. Aceasta a doua cutie am luat-o la reducere, cu 45 RON.
Dr. Denese este o doctorita dermatolog nascuta in Ungaria, cu o serie de studii si titluri stiintifice, specializata pe cercetarea anti-age.Daca vreti sa aflati mai multe despre ea, despre produsele ei si sistemul promovat, (The Denese Difference) intrati aici.


Comentarii

  1. Sa ne spui efectele, in general m-am ferit de produse de firming sau lifting pentru ca imi lasau o pelicula lipicioasa sau imi strangeau tenul..

    RăspundețiȘtergere
  2. Am zis ca o sa revin cu un edit, cam peste cateva saptamani. Acestea lasa o pelicula lipicioasa, dar aplicandu-le seara nu ma deranjeaza. In schimb, nu-mi strang fata.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare