IN & OUT - My Beauty Routine (27)

Iata ca a trecut mai bine de o luna de la ultima postare si cum n-am apucat sa pozez decat ce am consumat si ce am inceput, am zis sa revin cu un articol dedicat lor. Am descoperit intre timp si cateva produse interesante, care au devenit favorite si sper sa revin cat de curand si cu postarea despre ele. 

Iar am adunat multe recipiente goale, asa ca nu ma mai lungesc si trec la treaba:

  • samponul 2 in 1 Express de la Nivea (link) l-am primit mai demult in campania de lansare. Mi-a placut pentru ca face spuma abundenta, curata parul eficient si-l lasa descurcat si usor de coafat. In plus, salvez timp cand sunt pe fuga, asa ca mi se pare bun de tinut in dulapiorul din baie pentru astfel de situatii.
  • l-am inlocuit cu samponul cu ulei de argan de la Herbal Essences primit de la Rossmann. Nu pot spune ca-s foarte incantata de el, desi face spuma, curata parul si-l lasa descurcat si mai are si un miros placut. Adevarul e ca de cand il folosesc imi cam cade mult par, dar nu cred ca el e de vina. Totusi, il asociez cumva cu aceasta problema si poate de aceea nu reuseste sa-mi intre la preferinte.

  • masca de par pe baza de keratina si ceramide de la Syoss am primit-o inainte de lansare si eram foarte curioasa in privinta efectelor ei, mai ales ca am inceput sa folosesc peria rotativa dupa fiecare spalare, pentru ca ma coafez mult mai rapid si mai frumos. Din pacate nu m-a impresionat cu nimic, desi lasa parul lucios, descurcat si cu un miros proaspat, de curat.
  • l-am inlocuit cu mai multe masti de par la plic, cumparate din Tallinn anul trecut. Toate sunt cu actiune mai indelungata, asa ca trebuie lasate cel putin 20-30 de minute. Plicurile sunt generoase si-mi ajung pentru 2-3 spalari (un plic). Nu am incercat decat 3 dintre ele (Organx, cea cu keratina/ rosie si cea cu ulei de macadamia/ maro), dar toate mi-au placut in egala masura. Nu le-am vazut pe aici insa.

  • de cand am descoperit samponul uscat, am grija sa am unul in permanenta pe policioara. Parul meu este dificil si dureaza mult pana il coafez, iar asta e o problema in timpul saptamanii, cand nu vreau sa intarzii prea mult ora de culcare sau sunt pur si simplu prea obosita. Timotei-ul l-am primit de la o prietena frantuzoaica si nu l-am vazut pe aici. Mi-a placut ca nu incarca parul si-l face prezentabil pentru o zi. Batiste pentru satene mi-a placut cel mai mult dintre cele incercate, pentru ca ofera volum, iar parul arata foarte bine timp de 2 -3 zile chiar.  
  • le-am inlocuit cu Balea pentru satene, pentru ca eram curioasa cum este noua formula. Imi place, dar parca tot pe cel de la Batiste il prefer pentru avantajele de mai sus. Am ajuns insa la concluzia ca prefer o varianta fara culoare, pentru ca mi s-a intamplat sa patez fetele de perna din cauza colorantului. 

  • demachiantul bifazic pentru ochi de la Lumene l-am luat tot din Tallinn, pentru ca auzisem ca produsele Lumene sunt de buna calitate. Din pacate, nu mi-a placut, pentru ca era parca prea uscat ca sa curete usor machiajul ochilor. L-am inlocuit cu varianta simpla, dar nici aceasta nu-mi place, pentru ca e uleioasa si-mi face ochii sa lacrimeze. Mai am putin din ea si o folosesc din ce in ce mai rar, desi abia astept sa scap de ea.
  • lotiunile micelare sunt in mare voga si toate firmele producatoare de cosmetice au lansat cel putin o varianta. Cea de la Bebe More am primit-o mai demult, dar am amanat folosirea ei pana am terminat stocul de Bioderma Sensibio. Astfel, stacheta fiind ridicata foarte sus datorita calitatii incontestabile a lotiunii Bioderma, cea de la Bebe More mi s-a parut extrem de slaba si ineficienta. Nu mi-am simtit tenul demachiat nici usor si nici complet, asa ca uneori a trebuit sa revin cu lotiunea micelara de la Balea de care m-am indragostit la prima folosire si despre care am scris la Favoritele lunii deja (link aici). Mi se pare aproape comparabila cu Bioderma si nici la ingrediente nu sta rau (cea fara alcool). Cu siguranta ca o voi cumpara din nou candva.

  • in sticluta tonerului Age Defying de la Andalou Naturals (link) a fost, de fapt, lotiunea tonica Hydrabio de la Bioderma, dar am aruncat flaconul, asa ca poza induce putin in eroare. Despre ambele am povestit aici (link).
  • l-am inlocuit cu tonerul Brightening tot de la Andalou Naturals (link) de pe binecunoscutul iHerb, fiind cotat ca Good pe Beautypedia. Este ok, miroase placut a portocale/ clementine, dar ma ustura ochii daca se intampla sa pulverizez direct in ei. Cel mai mult imi place sistemul tip spray - mi se pare absolut perfect pentru toner. Hidrateaza multumitor, dar nu am observat niciun efect asupra petelor de melasma - care intre timp au reaparut, desi nu la fel de colorate. Bag seama ca trebuie aplicat continuu un tratament cu hidroquinona.

  • la capitolul masti pentru ten, iar am o multime, dar incerc sa nu mai cumpar sau sa incep alta inainte sa consum ce am inceput deja. Masca hidratanta Power Nap de la Bebe More am primit-o cand au lansat gama, dar am folosit-o pe post de crema de noapte, de doua ori pe saptamana, dupa baie si dupa aplicarea unor tratamente in urma carora era necesara o hidratare eficienta. Nu pot spune ca m-a impresionat cu ceva si cred ca nici macar n-am consumat-o complet.
  • in paralel, am folosit din cand in cand masca iluminatoare cu grepfruit de la Korres, cumparata din Creta anul trecut in vacanta. Mi-a placut cum mi-a lasat tenul dupa clatire, dar mi-a ajuns pentru 3-4 aplicari doar.
  • le-am inlocuit cu masca cu colagen de la Jean D'Arcel, primita de la ei de Craciun. O folosesc tot ca o crema de noapte - adica nu o clatesc, de doua ori pe saptamana, dupa ce aplic tratamentul saptamanal cu 4% BHA de la Paula's Choice (link). Imi place cum imi arata tenul a doua zi: curat, luminos si hidratat.

  • ca de obicei, iar am strans o multime de spumante si saruri de baie, dar in poza am surprins doar cateva. Spumantul cu bergamota si grepfruit de la Deep Steep (link) mi-a placut la nebunie si clar vreau sa mai comand si alte variante de pe iHerb. Face o spuma abundenta si durabila, iar mirosul este senzational. Alt spumant care mi-a placut foarte mult a fost Lemon Chiffon de la Cake (link), cumparat din TK Maxx. Ca de obicei, mirosul e cel mai important - dulce, a prajitura cu bezea si crema de lamaie, dar un plus a fost ca nu mi-a uscat pielea.
  • am adaugat colectiei si niste uleiuri de baie medicinale: cu eucalipt pentru cand ma incearca raceala si cu rosmarin pentru dureri musculare. Ambele imi par eficiente, mai ales cel cu rosmarin imi incalzeste foarte puternic pielea, atenuand astfel durerile. 

  • pentru ingrijirea corporala, am preferat uleiurile de masaj, mai ales in perioada rece. Le aplic pe pielea inca umeda, direct in cada, ca sa nu naclaiesc in jur. Uleiul cu trandafiri de la Dr. Hauschka l-am primit de la un magazin on-line si a fost primul produs de la aceasta marca pe care l-am incercat. Mirosul mi s-a parut un pic cam intepator, dar mi-a placut ingrijirea oferita. Spre final, l-am amestecat cu uleiul anticelulitic cu mesteacan si portcala primit de la Rossmann. Acesta mi-a placut pentru miros si ingrijire, dar nu am observat niciun efect asupra celulitei, desi nu l-am aplicat constant.
  • le-am inlocuit cu uleiul pentru masaj cu arnica de la Aliqua, primit de la Budni, o drogherie similara DM-ului. Este indicat in durerile musculare, dar eu il aplic impreuna cu ventuza Cellu Blu, pentru un masaj anticelulitic. Nu-s constanta, deci nu vad rezultate, dar pielea este fina si hidratata.

  • solutia pentru curatarea pensulelor de la Ebelin este preferata mea in acest scop. Curata pensulele si oul foarte bine, fara sa le lase patate. Pentru petele indaratnice, il las sa actioneze o zi intreaga si abia apoi il clatesc. Restul se curata imediat, in doar cateva minute de actiune.
Si deocamdata atat, desi n-am golit complet punga destinata recipientelor goale. Dar am terminat pozele :)


Comentarii

  1. Nici eu nu am fost impresionata de colectia BEBE MORE. Am primit de Craciun la testat produse din noua gama: crema de fata, lapte demachiant si abia am asteptat sa le termin. La Müller-Box (ca la mai toate box-urile de anul acesta) a fost si o lotiune de corp de la ei si nici ea nu prea imi place, am senzatia ca lasa un film lipicios si miroase cam chimic.
    Dar vroiam de fapt sa spun ca eu sunt foarte multumita de laptele demachiant cu Argan de la Farmec. E fin, curata bland si eficace. Cand merg acasa, imi fac plinul :-)
    Desi acum chiar as vrea sa incerc produse de al Paula`s Choice, ca numai de bine aud.
    Multumesc pentru sfaturi si pareri pertinente! ♡

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cam nimic din ce am incercat de la Bebe More nu mi-a placut...
      Nu stiu laptele demachiant de la Farmec - eu prefer demachierea cu lotiune micelara. Dar as putea incerca, daca zici ca e bun ;)
      Da, chiar recomand Paula's Choice - ai vazut ce ten am ;)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare