[Haul] Comanda iHerb 18 & 19

Niciodata nu mi s-a intamplat sa-mi vina o comanda iHerb pe care sa nu o pozez si apoi sa o postez pe diverse social media unde activez. Ei bine, iata ca mi s-a intamplat asta nu cu una, ci chiar cu ultimele doua comenzi. Am avut o perioada aglomerata din toate punctele de vedere si nu am mai apucat sa pozez o multime de produse despre care mi-as fi dorit sa postez.

Nu vreau insa sa renunt la seria dedicata comenzilor de pe iHerb, asa ca am apelat la o solutie temporara de urgenta - iertat sa-mi fie amatorismul. Este drept ca cele doua comenzi nu au fost mari, dar aveam nevoie de produse si n-am mai apucat sa le pozez inainte de a le folosi.

Sa purced asadar cu Comanda 18:



  • gelul de dus cu ulei de argan de la Acure Organics (link) in varianta travel size (30ml) l-am luat pentru calatoriile scurte, de week-end si pentru ca era la oferta speciala (0.9 centi). Inca nu am apucat sa-l folosesc, dar l-am adulmecat si miroase foarte fain.
  • batoanele de ciocolata fara zahar Choco Rite (link) le-am luat pentru a treia oara deja. Imi plac foarte mult pentru ca reusesc sa-mi domolesc pofta de dulce rapid cu doar o patratica (sau chiar jumate!) si nu au multe calorii. 
  • snack-urile din alge cu aroma de ceapa de la SeaSnax (link) le-am cumparat pentru a doua oara, pentru ca, din punctul meu de vedere, sunt snack-urile cele mai sanatoase si cu cele mai putine calorii. Imi place gustul lor foarte mult, iar salata de alge este preferata mea cand merg la restaurantul asiatic. 
  • sarea de Himalaya de la Earth Circle Organics (link) a fost, de fapt, motivul pentru care am plasat comanda. Citesc de multa vreme despre beneficiile acestui tip de sare si pentru ca nu mi-a sarit in ochi pe aici, am comandat-o de pe iHerb. In caz ca nu stiti, sarea de Himalaya este considerata cea mai pura sare si este bogata in minerale, fier si iod.
Comanda 19:

  • tortilla chips cu cartofi dulci de la Food Should Taste Good (link) i-am luat pentru ca imi plac foarte mult cartofii dulci, mai ales prajiti cu un dip usturoiat si nu au la fel de multe calorii precum cartofii albi. I-am ras destul de rapid, dar nu m-am simtit vinovata, pentru ca au fost tare buni. Imi place gustul oarecum ciudat de dulce sarat! N-au prostii in ei, eu zic ca merita incercati.
  • ceaiul cu honeybush, mandarine si portocale de la Twinings (link) il vanam demult, dar erau mereu out of stock. De cand l-am primit, il beau aproape zilnic, pentru ca are un gust delicios, chiar si pe timp de vara, rece sau cald. Eu nu indulcesc niciodata ceaiurile, le savurez aroma exact asa cum este, nealterata de niciun adaos. Daca va plac ceaiurile, in special cele de la Twinings, pe acesta chiar trebuie sa-l incercati.
  • pasta de dinti ayervedica de la Auromere (link) era la oferta speciala (0.9 centi) si daca tot nu mai aveam alta pe stoc, am pus-o in cos. Am folosit-o o singura data, pentru ca eram curioasa si a fost ok - nu foarte puternic mentolata si prospetimea s-a pastrat cateva ore bune. 
  • condimentul Pepercorn Ranch de la Simply Organic (link) l-am luat pentru ca la un moment dat am mancat un dip Ranch care mi-a placut foarte mult, dar nu am putut sa-mi dau seama ce contine. L-am cautat pe iHerb si am gasit doar acest condiment. L-am folosit de cateva ori amestecat cu iaurt sau quark, dar n-are nicio legatura cu acel dip Ranch. L-am mai pus si in salate, la marinat carnea si chiar in supe de legume. 
  • tonerul Evenly Radiant de la DermaE (link) era demult in lista cu tonere bune pe Beautypedia si a fost motivul plasarii acestei comenzi. Imi place foarte mult, pentru ca nu-mi ustura ochii precum cel de la Andalou Naturals (link). Ingredientele sunt bune, hidrateaza eficient si nu are miros. Este al doilea toner de la DermaE pe care-l folosesc si cred ca am dezvoltat deja o preferinta pentru acest brand, cel putin in materie de tonere. 
Acestea au fost ultimele comenzi, dar mai am una pe drum, cu nu mai putin de 13 produse! Ceaiuri, make-up, snack-uri, cosmetice - abia astept sa le primesc!

Ce va mai face cu ochiul de pe acest minunat magazin online?

Comentarii

Postări populare