[TAG] My Beauty Blog

Am primit acest tag de la Monique si trebuie sa recunosc ca de cand mi l-a pasat, ma gandesc la raspunsuri.  Asa ca azi m-am decis sa-l onorez, pana nu-mi pierd ideile :)


1. Care sunt postarile tale preferate?
Daca este vorba despre articolele scrise de mine, nu pot spune ca prefer un anumit gen de articol, pentru ca scriind din placere, o fac despre lucruri sau produse care imi creeaza o stare de bine, care ma bucura, care ma stimuleaza sa scriu. Daca este vorba despre postarile scrise de alte beauty blogarite, imi place sa trag cu ochiul la cumparaturi, la favoritele lunii si la manichiuri.

2. Ce fel de bloguri citesti?
In afara de cele de beauty, imi plac blogurile culinare si cele personale scrise intr-un stil haios (gen Simona Catrina).

3. Cum ai ales numele blogului?
Aceasta este una dintre intrebarile care mi-a dat de gandit mai mult, iar blogaritele care ma cunosc personal inainte de acest blog stiu la ce ma refer. Insa am decis ca este un subiect mult prea intim ca sa scriu despre el, asa ca ma voi limita la explicatia subtitlului: Daily Pleasures. Colectionez placeri de orice fel, asa ca titlul a venit de la sine.

4. Ce alte bloguri te inspira?
Multa vreme recunosc ca nu m-am uitat in curtea altora, din dorinta de a fi autentica si de a-mi crea un stil si o imagine care sa ma reprezinte. Fiind insa perfectionista si cum mereu este loc de mai bine, am inceput sa fiu atenta la diferite detalii gen titluri, etichetari, fotografii etc. Nu pot da exemple concrete, cred ca cele mai multe bloguri din blog-roll mi-au dat idei.


5. Numeste un truc pe care l-ai invatat de la o alta bloggerita.
Si la intrebarea asta m-am gandit si razgandit. Citesc tot felul de bloguri, gasesc sfaturi utile, insa rar le pun in practica, poate din obisnuinta. Insa primul exemplu care imi vine in minte este Silvia, de la care am invatat cateva trucuri legate de SEO, editare, FB page, chestii din-astea practice :) 

6. De ce ti-ai dorit un blog?
 Primele bloguri de beauty pe care le-am citit au fost Binary Star si Manie, iar de aici a plecat totul. Multa vreme am fost innebunita dupa cosmetice, le voiam pe toate si am avut perioade in care cumparam fara sa gandesc prea mult. In plus, cunoscandu-mi pasiunea si avand incredere in experientele mele, aproape toate prietenele si colegele imi cereau sfatul cand aveau nevoie de o recomandare. Apoi am facut cunostinta cu lumea handmade, bio si ma decisesem sa incep sa-mi prepar toate cosmeticele in casa. In acel moment (2010) nu lucram si simteam nevoia sa fac ceva, sa-mi impartasesc experientele cu altii, sa ofer informatii utile daca tot mi se cerea sfatul si aveam si material, mai ales ca scrisul a fost dintotdeauna o pasiune pentru mine, iar familia mea a regretat mereu faptul ca nu mi-am folosit acest talent.
In acest moment am o relatie de love & hate cu blogul meu, am momente in care vreau sa  ma opresc, pentru ca uneori mi se pare ca beauty blogging-ul a decazut, ca aceasta comunitate nu ma mai reprezinta. Totusi, scrisul mi-a intrat in sange si am ajuns la concluzia ca daca sunt postari care ma inspira in unele alegeri, I have to give something back.

7. Ai vreo postare scrisa de tine care iti place cel mai mult?
Sincera sa fiu nu pot alege unul in mod special, stiu ca am articole foarte bune, dar si unele mai slabe. In mod cert, primele mele articole imi plac cel mai putin. Deh, inceputul este intotdeauna un pic mai dificil, mai stangaci, ma gandeam ca scriu degeaba si eram un pic demoralizata :)
LE: dupa ce am citit acest articol de vreo 10 ori, pot spune ca este unul dintre preferatele mele!


8. Numeste un lucru bun si un lucru rau in a fi beauty blogarita.
Un lucru bun este faptul ca ma simt utila celor din jur. Ma simt bine cand experienta mea le este de folos si altora, chiar daca sunt constienta ca suntem diferite, cu nevoi diferite si poate rezultatele si efectele nu vor fi intotdeauna aceleasi. 
Un lucru rau este faptul ca multe fete au inteles gresit ce inseamna sa fii beauty blogarita si datorita comportamentului lor trag in jos aceasta comunitate uneori luata in deradere, alteori pur si simplu ignorata (vezi la Roblogfest). 

9. Ce sfat i-ai da unei persoane care se confrunta cu ura?
Daca esti hater, get a life!
Daca aveti hateri, dati-le cu ignore si fuchitol, the best medicine ;) 

10. Cat de mult iti ia conceprea unei postari?
Asta depinde foarte mult de inspiratie; am zile in care am o groaza de spus, insa cuvintele nu-mi vin pur si simplu, nu se leaga, dar am si dati in care degetele zboara pe tastatura. Imi pregatesc din timp fotografiile, imediat ce prind lumina buna (iarna asta e chiar un challenge!), am un folder dedicat, iar in draft imi pastrez multe idei. Uneori acestea se cristalizeaza si in cateva saptamani sau luni, mai ales cand este vorba despre un produs ale carui efecte se vad intr-o perioada de timp mai lunga. Insa imi place sa-mi schitez primele impresii, ca sa am un punct de plecare si ca sa fiu sigura ca nu uit ceva.
NOTD-urile sunt cel mai rapid de facut, iar review-ul unei creme pentru ten de exemplu imi ia cel mai mult timp, in general scriu dupa ce o termin. 

11. Cu ce persoane te-ai imprietenit prin intermediul blogului?
Cu cateva dintre blogarite sunt prietena sau ne stim personal inainte de a avea vreuna dintre noi blog: Silvia, Meg, Ioanna, Epurica. Pana acum nu am participat la nicio intalnire, deci nu pot spune ca am legat prietenii. Insa sunt cateva blogarite care pur si simplu mi s-au lipit de suflet, datorita felului in care scriu, datorita personalitatii pe care am ghicit-o in spatele blogului. Nu o sa mentionez nume, pentru ca nu vreau sa se simta nimeni dat la o parte, insa cred ca prin comentariile lasate pe blogurile lor, ele imi percep simpatia ;) Daca nu, sa deschida  bine ochii :))) 


12. De unde iti vin ideile pentru o postare?
Cum ziceam mai devreme, inspiratia este totul. Sunt produse care ma inspira - in sens negativ sau in sens pozitiv, dar sunt si produse care ma lasa rece, care nu-mi spun nimic. In general scriu despre produse, lucruri care trezesc ceva in mine - placere sau dezamagire, bucurie sau frustrare. Nu pot scrie despre orice, trebuie sa am o legatura cu subiectul, oricat de ciudat ar suna asta :)

Sper ca v-a placut aceasta postare si ca ati avut rabdare sa o cititi :) Am pus poze, ca sa o fac mai atractiva, ca sa starnesc ceva in voi :)))

Ar trebui sa dau tagul mai departe, asa ca le invit sa ia cuvantul pe:
Gabi (care sper ca nu s-a lasat de scris!)





Comentarii

  1. Mersi de pomenire si de tag! Promit ca il fac si eu curand!

    RăspundețiȘtergere
  2. La prima vedere parea un tag usor, dar pe urma cand a trebuit sa raspund la intrebari...m-am cam codit si eu. :D

    Mi-au placut raspunsurile tale :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Katyna, multumesc! Mie nu mi s-a parut usor cand l-am citit, de-aia m-am si gandit atat ;) Insa cand m-am apucat de scris, parca eram pe pilot automat, veneau cuvintele unul dupa altul. De-aia imi si place cum suna aceasta postare :)))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare