[Swatch] Colectia mea de oje - Flormar

Dupa ce am admirat si m-au inspirat colectiile altor bloggerite, m-am gandit sa scriu si eu despre colectia mea de oje aflata in ultimul timp intr-o continua crestere! Pentru ca le-am impartit pe branduri, mi-am propus ca prezentarea sa fie facuta in cadrul mai multor postari, ca sa nu ma lungesc prea mult si obositor. Nu-s exagerat de multe, totusi mi-am promis ca o sa mai consum din ele inainte sa-mi cumpar altele.

Cam asa arata:



O sa incep cu marca Flormar, pentru ca sunt cele mai multe:




Swatch-uri:
  • nr. 416  (click pentru mai multe foto + review)
  • nr. 320  (click pentru mai multe foto + review)

  • nr. 418 
  • nr. 382
  • nr. 389  (click pentru mai multe foto + review)
  • Supermatte M122

Care este favorita voastra? Aveti vreuna dintre aceste nuante?

PS: Restul colectiei:
aici
aici
aici
aici
aici
aici
aici
aici
aici
aici


Comentarii

  1. 382 este favorita...am si eu multe din nuante...imi plac unghiutele scurte :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place sa le alternez lungimea, cand mai scurte, cand mai lungi (dar nu foarte) :)

      Ștergere
  2. 382 si M122 imi plac cel mai mult. din pacate, nu am nici una dintre aceste 2 nuante.

    RăspundețiȘtergere
  3. cel mai mult imi place supershine 45. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. 320 o am si eu, imi plac mult 416 si 45.
    Eu am strans in jur de 40 de oje, ma simt mai bine acum cand vad cate ai tu, nu ma mai mustra constiinta. Si eu am zis ca nu mai iau niciuna, sa vad cat imi reuseste. N-am terminat niciodata o oja.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am fix 52, tocmai le-am numarat in poza :)
      Fara nail art si oja pentru stampila. De terminat nu am reusit nici eu, dar am mai aruncat din ele pentru ca lacul se intarise si nu le mai puteam folosi. Cele de la Glamour sunt pe duca, deci in curand colectia se va mai micsora.

      Ștergere
  5. Din cele 6 oje pe care le posed, 4 sunt mai sus :))
    Eu am: true color 002; 320 ; 418 si M122.
    Favorita mea era 002 pana cand mi-am achizitionat, zilele trecute,un mov metalic, 060, care a trecut pe locul I

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci avem gusturi comune :)
      Am la movuri sa-mi pun si-n cap, asa ca pe moment iau o pauza de la mov ;)

      Ștergere
  6. Imi plac toate, dar pe ultima chiar mi-o doresc de-a dreptu' ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt sigura ca ti-am raspuns la comentariu, nu inteleg de ce nu a aparut :(
      Iti spusesem ca o folosesc foarte rar, o am de pe vremea cand nu aveam voie la serv cu unghii colorate. Oricum, nu strica un lac mai discret in colectie.

      Ștergere
  7. Cel mai mult imi place nr 382, e tare frumoasa nuanta. Eu nu am nici pe departe atat de multe ca tine si mai ales... nu atat de ordonate. Cred ca le gasesc in trei locatii diferite. :)) Da stiu am nevoie de o mai buna organizare.
    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, bine ai revenit, credeam ca ai renuntat la blog :) O sa ma pun pe recuperat ;)
      Mie imi place sa le pastrez ordonate, ca sa-mi fie mai usor sa ma decid ce sa port next time, dar si ca sa am o evidenta a lor si sa evit dublurile. Incerc sa am nuante cat mai diferite.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare