[Review] Serum pentru stralucirea parului - Balea Professional

Desi aspectul parului este foarte important pentru mine, iar expresia a bad hairday mi se potriveste la fix daca parul nu-mi sta bine, marturisesc ca, in afara de sampon, balsam si masca, nu detin produse de styling pentru par. Am avut intr-o perioada o ceara de la Garnier, insa am donat-o, pentru ca nu am reusit sa ma impac cu aspectul de suvite nespalate, oricat de putin as fi aplicat. Nu stiu, la coafor arata bine, dar cand il aplicam eu era un fiasco total.

Majoritatea celor din jur imi admira podoaba capilara, pentru ca are volum, un aspect sanatos, este des, insa numai eu stiu cat ma chinui sa arate bine. Adevarul este ca am un par cu personalitate, care face doar ce vrea el :) Ani de zile m-am luptat cu el sa stea cum vreau eu, iar cand a aparut placa de intins parul, am zis ca mi-a pus Dumnezeu mana-n cap :) 

Acum ca v-am facut acest intro, sa trec la subiectul de astazi, si anume un produs de styiling pentru stralucire de la Balea Professional, caruia eu i-am dat o alta intrebuintare si anume: serum pentru intinderea parului cu placa. 


Cand mi-am cumparat acest serum, eram in cautarea unui produs pe care sa-l folosesc impreuna cu placa sau cu peria mare de intins parul. Stiam ca este de fapt un serum pentru stralucire, dar acel efect anti-frizz de pe eticheta m-a convins sa-l testez. De regula, toate celelalte serumuri folosite in acest scop promiteau si protectie termica, dar cum vroiam sa incerc si altceva in afara de Lóreal (unul cumparat din Grecia care a fost the best ever!), Tony&Guy sau Tigi, am zis sa-i dau o sansa. Bad choice!




Cateva impresii ca sa-mi motivez concluzia:
  • indiferent de cantitatea aplicata, imbacseste parul;
  • nu ofera stralucire, ci doar un aspect unsuros/ uleios;
  • dupa doar 2 zile parul trebuie spalat, pentru ca se incurca de nu-i adevarat!
  • l-am aplicat si inainte de placa si dupa (pentru finisare), dar efectul este acelasi.
Asadar, este un produs pe care nu-l recomand.

Comentarii

  1. mercic ! si mai am unu..ceva de genu' ..de la DM..nu face nimic rau...da' nici nimic bine !

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu folosesc deloc placa, ci folosesc perie rotativa de la rowenta. mi se pare ca face ca parul sa arate aranjat ca la coafor, cu mult volum. Eu oricum spal parul destul de des (o zi da, una nu) asa ca nici vorba sa-mi cumpar serumul asta. De obicei nu imi iau nimic pentru stralucire ca mi se pare ca mai tare il uleioseste

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar eram curioasa daca este sau nu bun de ceva. Bine ca ai facut review. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Coco, din ce am testat de la Balea, doar gelurile de dus mi-au placut...

    @Liz, nu am mai folosit placa de mult timp. Prefer peria mare. Am incercat cu o rotativa, dar sunt prea neindemanatica, mi-a iesit o halaciuga de par :))

    @Iulia, nu e bun, ia-ti altceva ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma tenta si pe mine sa imi iau un produs de par Balea dar am ezitat si am tot ezitat :) Pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai un taggggg, Nimph! si un pup
    http://frommegwithlove.blogspot.com/2011/10/tag-25-de-intrebari.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Meg, pup! L-am pregatit, dar am fost aglomerata tare zilele astea si n-am apucat sa-l postez. Saptamana asta e sigur ;) Merci!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce ai folosit bun de la L'oreal? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Serumul pentru intinderea parului cu protectie termica despre care am scris aici: http://surasul-demetrei.blogspot.de/2012/03/favorite-februarie-2012.html

      Ștergere
  9. Buna,eu am acest serum la mine a functionat,dar am un par fff uscat si cret,pana acum e singurul care isi face treaba.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca esti multumita de el. Parul meu este normal, nu uscat, dar nici gras si nici cret nu e :) Multam pentru comentariu, poate cele care au un par similar cu al tau, vor gasi un pont bun ;)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare