[NOTD] Lac de unghii Essence - Where is the party?

In luna august am ajuns si eu pentru prima data la un stand Essence. In lista de cumparaturi aveam incluse diferite nuante de lacuri de unghii, dar cap de lista era Where is the party. Cand am vazut swatch-urile pe net m-am indragostit instantaneu, pentru ca mov si verde sunt culorile mele preferate, iar combinatia dintre ele este placere pura pentru mine :)


Am reusit sa ma dau cu ea abia saptamana trecuta si inainte de poze am sa va spun cateva impresii despre ea:
  • este cam groasa, motiv pentru care nu se aplica foarte usor;
  • sunt necesare doua straturi;
  • pensula nu-mi place;
  • se curata greu de pe unghii - am folosit dizolvant cu si fara acetona, iar rezultatul e acelasi;
  • rezistenta mica: 2-3 zile. Neplacut este faptul ca sare de pe unghii, in loc sa se duca de la varfuri cum se intampla cu alte oje;
  • nu se usuca foarte repede, asa ca la nevoie folositi un lac/ spray special.
Concluzia este ca, din punct de vedere calitativ, lasa de dorit. Dar nuanta imi place mult, asa ca nu regret achizitia. Din cate am observat, calitatea difera la lacurile de unghii Essence, intrucat am mai avut si altele si nu am avut astfel de probleme.

Haideti mai bine sa ne bucuram ochii cu niste culori frumoase :)












Comentarii

  1. Megut, multam, de-aia am pus atatea poze :)) Erau mult mai multe, dar n-am vrut sa plictisesc ;) Sper ca s-a prins ideea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. woai, ce frumoasa e oja. imi place combinatia si felul in care se vad cele doua nuante pe unghii

    RăspundețiȘtergere
  3. Uuuuuuu ce frumoasa e!!Sa o stapanesti cu placere!!Si eu am avut probleme cu rezistenta la cam toate ojele Essence, iar chestia cu "patatul unghiilor" am patit cu doua nuante:Just rock it si Into fashion parca...Am avut si pielea din jurul unghiilor patata vreo cateva zile!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multam, fetelor! De patat unghiile sau cuticulele nu ma plang, si am folosit-o si cu si fara base coat. Dar se duce destul de greu de pe unghii, poate din cauza sidefului.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu o am si imi place foarte tare nuanta,desi e una mai turbata asa! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Andreea, hai ca nu-i asa turbata, doar diferita, mai altfel. De-aia imi place ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Pfai, nu credeam ca arata atat de bine. :D

    RăspundețiȘtergere
  8. azi am vazut o la tine si normal ca mi am luat-o si eu:X.de abia astept sa vad cum e pe unghii:D

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma bucur ca va place, eu nu mai sunt atat de incantata de ea :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare