[Review] Scrub de corp cu fructul pasiunii - Refan

La un fost job aveam o colega din Bulgaria si de cate ori mergeam in Bulgaria (in special la Veliko Tarnovo de 1 mai) o intrebam ce marci de cosmetice bulgaresti merita testate. De fiecare data nu uita sa mentioneze REFAN. Aveau standuri precum cei de la Flormar, amplasate in centrele comerciale si stateam acolo cu orele pana sa ma hotarasc. Aveau o gama larga de produse, pentru diferite nevoi, cu o multime de arome, toate faine tare.

De la Refan am incercat sapunuri naturale vrac (din-alea la sul din care tai o felie :D), sare de baie, geluri de dus, creme de corp si toate mi-au placut. Sunt cosmetice naturale, nu bio, nu organice, dar ingredientele vegetale nu-s in coada listei cum fac majoritatea marilor producatori.

Refan este mai degraba cunoscut ca producator de parfumuri-copie, precum FM (Federico Mahora), daca ati auzit de ei…



Astazi vreau sa va scriu despre un scrub de corp care m-a cucerit de la primul miros pana la ultima aplicare. Am avut de ales dintre vreo 4 sau 5 scruburi care toate miroseau minunat. Dar cel mai mult mi-a placut acesta si oricum mi-am promis sa revin pana le iau pe toate! E drept ca ceaiul din plante este sanatos, dar lasa o mizerie de nedescris in cada :( .

Ca sa n-o mai lungesc, scrubul este pe baza de zahar si uleiuri de soia, migdale si samburi de struguri, cu aroma de fructul pasiunii. Am observat ca prefer cosmeticele cu arome exotice: mango, papaya, fructul pasiunii etc. Fiecare dus este o placere insotit de acest miros, care nu persista in baie, ci doar pe piele, dar destul de putin timp, mai ales daca folositi apoi o crema de corp parfumata.

Mai jos puteti vedea lista completa a ingredientelor.


Textura este ideala pentru un scrub: mult zahar legat de uleiuri, deci nu curge, nu cade, se intinde usor, lasa pielea fina si hidratata de uleiuri. Nu cred ca am folosit vreo crema dupa dusul cu acest scrub, dar sunt curioasa cum o sa fie la iarna, cand pielea de pe gambe se usuca cel mai rapid la mine.


Pretul a fost 25 ron pentru un continut de 450 ml si l-am luat de la standul Refan din Unirea Shopping Center de la et. 2… cred… Au si lotiuni si alte scruburi din aceeasi gama si toate cu miros de vis. Parerea mea este ca sunt faine tare si merita testate chiar toate, daca va impacati cu mirosurile.



Comentarii

Postări populare